Беньковська Н. Б. Експериментальна перевірка ефективності реалізації педагогічних умов формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи
// Наука і освіта. – 2015. – №6. – 10-15.
DOI:
Наталя Борисівна Беньковська,
аспірант кафедри педагогіки,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранкывська, 26, м. Одеса, Україна
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ
ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ
МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ
АНОТАЦІЯ:
Формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи в освітньому середовищі вишу розгля-
дається як спеціально організований педагогічний процес, що передбачає цілеспрямований вплив на всі аспекти фа-
хової підготовки студентів, перебіг якого забезпечує прогнозований результат – досягнення запланованої мети. У
статті науково обґрунтовано, що формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи відбу-
ватиметься ефективно за умови реалізації таких педагогічних умов: актуалізація міждисциплінарної інтеграції
фахових дисциплін; активізація інтерактивних засобів навчання студентів; моделювання спеціальних навчальних
ситуацій, спрямованих на усвідомлення значущості професійних якостей для здійснення професійної діяльності.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
педагогічні умови, професійні якості, фахівці банківської справи, експериментальна перевірка.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Бех І. Д. Інтеграція як освітня перспектива /
І. Д. Бех // Початкова школа. – 2002. – No5. – С. 5 – 6.
2. Козловська І. М. Теоретичні та методичні ос-
нови інтеграції знань учнів професійно-технічної
школи: дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук
/ І. М. Козловська // спеціальність 13.00.04 – теорія і
методика професійної освіти. – К., 2001. – 464 с.
3. Комар О. Теоретичні та методичні засади під-
готовки майбутніх учителів початкової школи до за-
стосування інтерактивних технологій: дис. на здобут-
тя наук. ступеня докт. пед. наук зі спец. 13.00.04 –
теорія і методика професійної освіти / О. Комар. –
Черкаси, 2011. – 345 с.
4. Павленко Н. О. Інтерактивні педагогічні тех-
нології у професійній діяльності вчителя початкових
класів: методичні рекомендації для студентів спеціа-
льності 7.010102 – “Початкове навчання” / Н. О. Пав-
ленко. – Полтава, 2007. – 35 с.
5. Поляков А. Педагогічні умови мотивації про-
фесійного зростання студентів педагогічних універси-
тетів у процесі неперервної освіти: дис. на здобуття
наук. ступеня канд. пед. наук, зі спец. 13.00.04 – тео-
рія і методика професійної освіти / А. Поляков. – Ха-
рків, 2008. – 278 с.
6. Рибачук А. В. Особливості застосування педа-
гогічних технологій у процесі фахової підготовки
майбутніх юристів / А. В. Рибачук. – Вінниця, 2009. –35 с.
7. Тарарака Н. Г. Міжпредметні зв’язки вокально-
хорових дисциплін у фаховій підготовці майбутнього
вчителя музики: дис. на здобуття наук. ступеня канд.
пед. наук / Н. Г. Тарарака // спеціальність 13.00.04 –
теорія і методика професійної освіти. – Харків, 2008.
– 233 с.