Король Т. Г. Англомовна компетентність у читанні фінансової фахової літератури як об’єкт тестового контролю.
// Наука і освіта. – 2015. – №6. – 48-54.
DOI:
Тетяна Григорівна Король,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов,
Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»,
вул. Коваля, 3, м. Полтава,Україна
АНГЛОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ЧИТАННІ ФІНАНСОВОЇ ФАХОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК ОБ’ЄКТ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ
АНОТАЦІЯ:
Статтю присвячено аналізу англомовної компетентності в читанні фінансової фахової літератури як об’єкта тестового контролю. Відповідно до перебігу формування англомовної компетентності в читанні фахової літератури визначено групи прямих об’єктів тестового контролю, а саме: окремі операції, що скла- дають відповідні рецептивні лексичні й граматичні навички читання; власне рецептивні лексичні й граматичні навички читання; окремі мовленнєві вміння, що забезпечують реалізацію того чи іншого виду читання; макровміння в окремому виді читання; комплекс макровмінь у відповідних видах читання. Зіставлено виокремлені об’єкти контролю з відповідними їм видами тестового контролю.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
тестовий контроль, англомовна компетентність в читанні фахової літератури, об’єкт тестового контролю, прямий об’єкт контролю, опосередкований об’єкт контролю, операції, рецептивні на- вички читання, мовленнєві вміння читання, макровміння в окремому виді читання, англомовний фінансовий науковий текст.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1.Горчев А. Ю. Объекты, уровни и приемы кон- троля / А. Ю. Горчев // Иностранные языки в школе. – 1984. – № 6. – С. 68-72.
2.Король Т. Г. Лексична мовна компетенція студентів у читанні англомовної літератури як об’єкт тестового контролю / Т. Г. Король // Вісник КНЛУ. Серія : педагогіка та психологія. – Вип. 15. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2009. – С. 21-31.
3.Король Т. Г. Лінгвістичний аспект тестового контролю англомовної компетенції у читанні майбутніми фінансистами / Т. Г. Король // Збірник наукових праць Ізмаїльського інституту водного транспорту “Філологія, переклад”. – Вип. 43. – Ізмаїл : “СМИЛ” ІІВТ, 2009. – С. 115-126.
4.Кушнарьова Т. І. Тестовий контроль рівня володіння майбутніми ветеринарними лікарями вміннями читати англійські тексти за фахом : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. І. Кушнарьова. – К., 2006. – 181 с.
5.Малюга О. С. Навчання професійно орієнтованого читання наукових англомовних текстів студентів-магістрів аграрних спеціальностей : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Малюга. – К., 2007. – 217 с.
6.Програма з англійської мови для професійного спілкування / [Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок та ін.] – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.
7.Фоломкина С. К. Обучение чтению на ино- странном языке в неязыковом вузе : [учебно- методическое пособие] / С. К. Фоломкина. – М. : Высшая школа, 2005. – 255 с.
8.Alderson J. Ch. Into Europe. Prepare for Modern English Exams. Reading and Use of English / J. Ch. Alderson, M. Cseresznyés. – Budapest : Teleki Laszlo foundation, 2005. – 289 p. 9.Douglas D. Assessing Language for Specific Purposes / D. Douglas. – Cambridge : Cambridge University Press, 2000. – 311 p.