Зміст
Нагрибельна І.А. Самостійна робота з курсу методики навчання української мови як складова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи |
278 |
Нестеренко В.В. Духовное развитие личности как педагогическая проблема. |
280 |
Онищук І.А. Синтез мистецтв як засіб активізації прагнення дошкільника творчо виразити себе. |
284 |
Pyrzyk I. Praktyczna realizacja podstawowych za?o?e? opieku?czo-wychowawczej koncepcji |
288 |
Павелків К.М. Формування рефлексивної культури майбутніх учителів на початковому етапі професійно-педагогічної підготовки. |
290 |
Павлущенко Н.М. Дослідження впливу статево-рольових стереотипів та основних чинників гендерної соціалізації на дітей молодшого шкільного віку. |
293 |
Павлюк Т. О. Формування основ комп’ютерної грамотності дітей старшого дошкільного віку |
296 |
Пальшкова І.О. Формування професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів |
299 |
Парфілова С.Л. Організація навчально-пошукової діяльності молодших школярів. |
305 |
Пихтіна Н.П. Особливості виховання дошкільників з негативними проявами в поведінці. |
308 |
Підлипняк І.Ю. Теоретичні засади організації педагогічного процесу в різновіковій групі дошкільного навчального закладу. |
311 |
Полєвікова О.Б. Словоцентрична система Л.С. Виготського як психологічна основа мовної освіти й мовленнєвого розвитку дошкільника. |
314 |
Полякова І.В. Подолання бар’єрів розвитку креативності у процесі професійного навчання майбутніх учителів початкової школи. |
317 |
Поніманська Т. І. Проблеми підготовки педагогічних кадрів до гуманістичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах |
320 |
Пономарьова В.А. Етапи формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення |
323 |
Порохнавець В. Формування культури здорового способу життя майбутніх учителів початкової школи на заняттях психолого-педагогічного циклу. |
327 |
Прокопів Л.М. До проблеми організації навчально-виховного процесу в сучасній малочисельній сільській школі. |
328 |
Пушкар Л.В. Методичні засади формування музичних компетенцій майбутніх учителів початкової школи |
331 |
Радзівіл Т.А. До проблеми виховання художнього колективу студентів – майбутніх учителів початкової школи. |
335 |
Резнік Н.О. Виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочній діяльності. |
337 |
Рогальська І.П. Соціалізація та виховання особистості як комплексна проблема дошкільної педагогіки. |
340 |
Руденко Ю.А. Тренінг як засіб розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів |
344 |
Савлучинська Л.Г., Лончак В.А. Досвід організації позакласної роботи з виховання екологічної культури учнів початкових класів на прикладі роботи гуртка Великодолинського шкільного лісництва "Паросток" |
348 |
Савченко К.Ю. Вивчення проблеми комунікативного потенціалу майбутніх учителів засобами моделювання професійних ситуацій |
353 |
Савченко Л.О. Педагогічна діагностика особливості проведення контролю за якістю освіти майбутніх учителів. |
355 |
Савченко М.В. Вплив ігрової діяльності на виховання самостійності в дітей дошкільного віку |
358 |
Савченко О. П. "Викладач – студент": суть і особливості процесу спілкування. |
362 |
Садова Т. А. Розвиток мотивації пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульного навчання |
364 |
Сайфул Дин Абдул Салам Межкультурная компетентность современного специалиста |
368 |
Саяпіна С.А. Розвиток теорії гри в дошкільній педагогіці (20-30-ті рр. ХХ ст.) |
370 |
Світлична С.П. Сутність та характеристика особистісно орієнтованої технології виховання ціннісного ставлення до себе у старших дошкільників засобами народної педагогіки Слобожанщини |
373 |
Севенюк С.А. Общепрофессиональная подготовка специалистов дошкольного и начального образования |
377 |
Семчук С.І. Актуальні питання формування комп’ютерної компетентності фахівців дошкільної освіти. |
379 |
Скалозуб Т.І. Наступність у роботі з художньою книгою між дошкільною і початковою ланками освіти. |
382 |
Скворцова С.О. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів |
385 |
Сокаль М.А. Про засвоєння молодшими школярами національно-культурної семантики паремій |
389 |
Сокирко О.С. Деякі аспекти методики початкового навчання плавання глухих дітей дошкільного віку |
392 |
Соколовська О.С. Духовне становлення майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу в системі виховної роботи викладача університету |
395 |
Сорока О.В. Діагностичні можливості арт-терапії у роботі з молодшими школярами. |
397 |
Співаковський О.В., Петухова Л.Є., Воропай Н.А. До оцінювання взаємодії у моделі "викладач-студент-середовище" |
401 |
Стас Т.В. Емоційна культура вчителя початкової школи як педагогічна проблема. |
406 |
Степанова Т.М. Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти. |
408 |
Сторож В.В. Соціонічний підхід у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів |
411 |
Стрілець С.І. Інноваційна складова в гуманітарних національних проектах |
414 |
Сугейко Л.Г. Методика роботи над оповіданням у фаховій підготовці майбутнього вчителя: теорія та практика. |
418 |
Сурина И.А. Особенности профессиональной подготовки учителей в польских вузах |
421 |
Тамбовська Х.В. Розвиток критичного мислення як засіб формування інтелектуальної культури учнів. |
426 |
Таран І.В. Теоретичні основи формування педагогічної гнучкості у процесі професійної підготовки майбутніх учителів |
428 |
Тербиш Батзаяа Подготовка учителей начального образования в Монголии. |
432 |
Тіхомірова О.В. Вплив художніх текстів на естетичну культуру особистості дошкільника |
433 |
Трубник І.В. Екологічна діяльність та екологічно мотивована поведінка старших дошкільників. |
436 |
Турбарова Н.К. До проблеми укладання фразеологічних словників для учнів початкової школи. |
439 |
Уліщенко В. Класифікація моніторингових завдань у методиці інтерсуб’єктного навчання української літератури |
441 |
Унтілова Е. А. Педагогічні умови профорієнтаційної роботи в початковій школі. |
445 |
Фасолько Т.С. Теоретичні підходи до проблеми формування асертивної поведінки в дітей дошкільного віку. |
449 |
Хімчук Л.І. Психолого-педагогічні аспекти розвитку технічного мислення в учнів 1-4 класів |
452 |
Ху Діхуа Проблема полікультурної компетентності майбутніх фахівців вищої педагогічної школи |
455 |
Цимбалюк Я.С. Структура методичної компетентності вчителя. |
457 |
Чемоніна Л.В. Дидактичні можливості використання комп’ютерів у навчальному процесі загальноосвітнього закладу |
461 |
Червінська І.Б., Нікорак Я.Я. Модернізація змісту підготовки майбутніх учителів початкових класів |
464 |
Черепанова С.Б. Навчання іншомовного спілкування дошкільників |
467 |
Чулошнікова М.О. Умови й застереження щодо застосування гри в дошкільній освіті |
469 |
Чупахіна С.В. Розвиток логічного мислення дошкільників: теоретичні засади |
474 |
Шевчук І.В. Творчі підходи до вивчення математики в початкових класах |
478 |
Щука Г.П. Підготовка фахівців сфери туризму: проблеми кадрового забезпечення |
483 |
Яковишина Т.В. Педагогічна взаємодія: ретроспективний аналіз та сучасний стан проблеми. |
487 |
Ярыгин О.Н. Теоретический аспект определения компетентностных понятий |
491 |
496-499 |