Content
| Психологія | |
| Афонін С.А. Подкастинг та комп'ютерне тестування як інструмент інформатизації навчального процесу у вищій школі | 4 | 
| Батраченко І.Г. Психологічні особливості елементарних форм антиципації у тварин | 7 | 
| Большакова А.М. Психобіографічні характеристики в контексті психологічного благополуччяособистості | 12 | 
| Брыль А.К. Роль мотивации в развитии музыкальной памяти младших школьников | 17 | 
| Велитченко Л.К. Дефиниция как парадигмальная основа психологического исследования | 22 | 
| Горячая Т.С. Феномен актуализации внутреннего потенциала личности в гуманистической психологии и в христианском богословии | 27 | 
| Гуляс І.А. Творче я в структурі аксіогенезу особистості | 32 | 
| Данилова Т.В. Організація і проведення соціально-психологічної реабілітації та професійного навчання дітей-інвалідів | 35 | 
| Долженко И.В. Саморазвитие будущего педагога в учебной деятельности в ВУЗе | 41 | 
| Дявго М.А. Психологическое здоровье ребенка в контексте межличностного взаимодействия со значимыми взрослыми | 45 | 
| Закревский В.Э. Социально-практические основы жизненного пути | 51 | 
| Заморуєва В.В. Дослідження стану підготовленості сирітської молоді до подружнього життя | 57 | 
| Кантарьова Н.В. Особливості психологічного втручання в роботі з розумово відсталими дітьми та їхніми сім'ями | 60 | 
| Киреева З.А., Николаева И.В. Особенности репрезентации времени в периоде взрослости и старости. | 63 | 
| Козачук О.А. Психологічні особливості ставлення батьків до гомогендерної сексуальної поведінки їхньої дитини | 67 | 
| Коса Н.С. До проблеми психологічного дослідження депресивності як особистісної властивості в підлітковому віці | 69 | 
| Лох К.В. Композиция как фактор эффективности малых групп, работающих в экстремальных условиях | 74 | 
| Лук’яненко В.В. Дослідження психологічних особливостей становлення самоефективності в юнацькому віці | 77 | 
| Мазоха І.С. Співвідношення агресивності, емпатії та локусу контролю у структурі особистості майбутніх психологів | 81 | 
| Массанов А.В. Формування покликання як умова подолання психологічних бар’єрів особистості. | 85 | 
| Смакула О.І. Педагогічний контроль у системі управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ | 90 | 
| Цільмак О.М. Суб’єктивні детермінуючі фактори прийняття особистістю рішення про вибір професії правоохоронного напрямку | 94 | 
| Чебикін О.Я., Кічук А.В. Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності | 99 | 
| Шастко І.М. Дослідження психологічних особливостей переживання амбівалентності латентного материнства в юнацькому віці | 105 | 
| Педагогіка | |
| Борова Т.А. Психолого-педагогічні умови управління якістю підготовки фахівців у вищій школі | 109 | 
| Гузик Н.В. Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти | 113 | 
| Давидюк І.В. Професійна підготовка вчителя початкових класів засобами педагогічної рефлексії. | 118 | 
| Жаровцева Т.Г. Критеріальний підхід до формування готовності майбутніх фахівців до роботи з неблагополучними сім'ями | 120 | 
| Іванченко Є.А. Дослідження щодо виявлення професійної спрямованості студентів та результати її формування в системі інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів | 123 | 
| Кордонова А.В. Сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте | 129 | 
| Котикова О.М. Стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів у профільних ВНЗ | 133 | 
| Пагута Т.І., Котовська Л.Г., Логин Т.П. Місце і роль новітніх технологій навчання у формуванні ключових компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів | 138 | 
| Петрук А.П., Петрук О.М. Авторитет викладача вищого навчального закладу як підґрунтя забезпечення якості освіти студентів | 142 | 
| Ремез Н.Д. Професійні компетенції педагогічних працівників, залучених до адміністрування зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах тестування | 145 | 
| Саюк О.Д. Порівняльний аналіз професійної підготовки педагогічних працівників в університетах України та Євросоюзу | 151 | 
| Скворцова С.О. Види професійної компетентності вчителя | 153 | 
| Сойко І.М. Питання національної мови в науковій спадщині Івана Стешенка | 157 | 
| Ткачук A.A. Психолого-педагогическая культура и мастерство как компоненты профессиональной компетентности учителя | 161 | 
| Ковтун О.В. Лінгводидактична характеристика української авіаційної терміносистеми та авіаційної підмови | 165 | 
| Юдзіонок Н.М. Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід | 170 | 
| Методика | |
| Болюбаш Н.М. Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій | 174 | 
| Вахницкая М.Г. Формирование индивидуального речевого стиля будущего педагога (на примере жанра объяснительной речи) | 181 | 
| Давидюк Л.А. Проблема диференціації процесу навчання учнів молодшого шкільного віку в сучасній початковій школі | 185 | 
| Денчук Є.В. Організація самостійної роботи студентів за кредитною системою навчання. | 188 | 
| Каменська І.Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі | 191 | 
| Колодич О.Б. Формування мовленнєвої компетентності як засобу соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку в сучасному суспільстві | 194 | 
| Мартынова Р.Ю. Дидактическая сущность интегрированного процесса обучения | 197 | 
| Мельничук Л.Б. Роль школи у превентивному вихованні молодших школярів | 203 | 
| Мусаєв К.Ф. Діагностика впливу занять у позашкільних закладах на розвиток учнів | 205 | 
| Носкін Л.О., Романчук О.П., Карганов М.Ю., Сорокін М.Ю., Подгорна В.В. Саногенетичний моніторинг у забезпеченні безпеки освітнього середовища | 210 | 
| Руденко Ю.А. Використання сучасних психологічних технологій у формуванні мовленнєвого іміджу майбутніх вихователів | 214 | 
| Ушнурцева Н.Н. Региональный компонент в поликультурном воспитании учащихся | 219 | 
| Форостян О.І. Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей | 222 | 
| Шишлевская Е.В. Теоретический аспект этнопедагогической подготовки специалистов дошкольного образования к работе в условиях полиэтнического региона Крыма | 227 | 
| Резніченко Г.В. Удосконалення художньої підготовки вчителів образотворчого мистецтва | 229 | 
| Калиновська Ж.В. Проектна робота як засіб залучення дітей до позакласної діяльності | 232 | 
| 236 | |

 
										 
										

























