| Артемьева И.С. | Психолого-педагогические особенности процесса адаптации шестилетних первоклассников к обучению в школе | 4 | 
| Артюхина Н.В. | Танец как психокультурный феномен и средство социальной коммуникации | 7 | 
| Артюхіна Н.В. |  Психологічні проблеми спільної творчості суб’єктів масово-комунікаційної діяльності | 11 | 
| Белова М.Э. | Система тренинговых занятий как способ коррекции уровня стрессоустойчивости сотрудников негосударственных предприятий безопасности | 14 | 
| Блавацька І.Є. | Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови | 18 | 
| Бондаревич С.М. |  Індивідуально-психологічні й часові характеристики суб'єкта з "урологічним профілем" хвороби. | 23 | 
| Велитченко Л.К. | Предметное действие как субъект-объектная детерминанта речевого развития ребенка | 31 | 
| Гришина Т.А.  | Професійне становлення особистості майбутнього психолога з позиції екологічної психології | 36 | 
| Ван Джун | Психологічні особливості самосприйняття в період мікрозмін в соціалізації молодшого підлітка | 41 | 
| Дмишко О. | Детермінанти та психологічні особливості локусу контролю особистості | 47 | 
| Эрастова Л.Е.  | Особенности реагирования в фрустрирующей ситуации родителей, имеющих детей с атипиями развития | 51 | 
| Жогно Ю.П. | Вплив емоційного вигорання на професійну компетентність учителя | 53 | 
| Калина Н.Ф. | Эмпатия, эмоции и бессознательное | 57 | 
| Киреева З.А. | Особенности проявления понятийного мышления в подростковом возрасте | 61 | 
| Колот С.А. | Особенности развития мышления в процессе компьютерного обучения | 64 | 
| Коса Н.С. | Подолання підліткової депресивності за допомогою застосування психопрофілактичної моделі | 68 | 
| Леженіна Л.М. | Методи дослідження емоційного вигорання | 72 | 
| Массанов А.В. | Виявлення психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості | 76 | 
| Молдавская А.В. | Интегративная телесно ориентированная терапия в решении проблем личностного роста | 80 | 
| Пасько О.М. | Професійно важливі якості як структурний компонент компетентності фахівця ОВС | 82 | 
| Петалла О.А. | Корекція психологічного стану учнів різних шкіл за допомогою музики | 86 | 
| Подшивалкина В.И. | К вопросу об особенностях взаимодействия исследователя и информанта при проведении психологического интервью | 93 | 
| Пономаренко И.Л. | Исследование особенностей эмоционального выгорания у полезависимых /поленезависимых учителей | 95 | 
| Ситнік С.В.,Гелевер О.М.
 | Соціальний інтелект як елемент професійної компетентності майбутніх психологів | 99 | 
| Сергеева А.В.  | Особенности профессиональной идентичности будущих психологов | 103 | 
| Снігур Л.А. | Проблема самоактуалізації особистості в умовах соціально-економічних змін | 107 | 
| Синенький Д.В. | Особливості сприймання художнього образу студентами образотворчих спеціальностей | 111 | 
| Чепелева Н. | Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів | 115 | 
| Чуйко Г.В.,Гуляс І.А.
 | Синдром вигорання: коли він починається? . | 119 | 
| Шинкарюк В.А. | Психологічні особливості формування моторно-силових навичок у старшокласників в умовах природної варіативності рухів | 124 | 
| Юнг Н.В. | Психологічні особливості девіантної поведінки сучасних підлітків | 128 | 
|   | Педагогіка |   | 
| Гуменикова Т.Р. | Стан підготовки фахівців педагогічної освіти до особистісно-орієнтованого виховання в контексті євроінтеграції | 133 | 
| Дзюбенко Л.В. | Концептуальні погляди С. Русової на національне виховання дітей | 138 | 
| Жаровцева Т.Г. | Педагогічна практика студентів в умовах варіативності навчання (на прикладі роботи з сім‘ями дошкільників) | 142 | 
| Іванченко Є.А. | Сутність та структура системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів | 144 | 
| Ікуніна З.І. | Дитячо-батьківські відносини як сукупність взаємних позицій, настанов дітей та їхніх батьків стосовно один до одного | 151 | 
| Княжева І.А. | Спадщина К.Д.Ушинського в сучасній професійній підготовці майбутніх педагогів | 154 | 
| Кондрицька О.І. | Аксіологічні орієнтири особистісно орієнтованої моделі виховання студентської молоді | 159 | 
| Корнещук В.В. | Вплив сучасної системи підготовки фахівців на формування їхньої професійної надійності | 164 | 
| Костенко Р.В. | Розвиток училищ, гімназій та шкіл у XIX - на початку XX століття в Акермані | 168 | 
| Курлянд З.Н. | Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів | 171 | 
| Мартинова Р.Ю. | Взаємозв’язок освітніх і практичних цілей навчання іноземних мов у середніх закладах освіти | 176 | 
| Марчук І.П. | Модель формування професійних якостей майбутнього соціолога у процесі контекстного навчання | 182 | 
| Міхова Т.В. | Сутність поняття ”Продуктивний спосіб образотворчої діяльності” | 186 | 
| Оганезова – Григоренко О.В. | Аналіз складових педагогічної взаємодії в процесі виховання вокаліста-виконавця | 190 | 
| Петухова Л.Є. | Становлення поняття «інформатичні компетентності» та рівні їх діагностики у майбутніх учителів початкової школи | 193 | 
| Семенова А. | Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми | 198 | 
| Смакула О.І. | Формування професійної спрямованості студентів | 203 | 
| Ткачук А.А. | Особенности проектирования воспитательного процесса в поликультурной школе | 205 | 
| Яновський А.О. | Пошуково-дослідницька діяльність з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в умовах європейської інтеграції | 208 | 
|   | Методика |   | 
| Батинський А.І. | Використання сучасних інформаційних технологій при вивченні інженерної графіки | 211 | 
| Боднар Н.М. | Наступність у формуванні навичок скоропису | 213 | 
| Буднік А.О. | Прецедентне ім’я як національно-культурна складова дискурсу майбутнього словесника (за результатами констатувального зрізу) | 216 | 
| Гафір О.М. | Розвиток професійної компетенції в майбутніх архітекторів Анголи, як засіб підвищення їх кваліфікації | 220 | 
| Глазова В.В.  | До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності | 223 | 
| Глущук Ю.О. | Технологія вимірювання рівня готовності державних службовців до аналітичної діяльності | 226 | 
| Денчук Є. В. | Методи викладання і сучасний підхід до їхнього вдосконалення | 231 | 
| Іванюк Г.І. | Модель особистісно орієнтованого навчально-виховного середовища школи в теоретико-практичній спадщині В. О. Сухомлинського | 235 | 
| Ікуніна З.І. | Шляхи індивідуалізації процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку | 239 | 
| Ковтун О.В. | Урахування лінгвопсихологічних характеристик усного і писемного мовлення в організації мовної освіти інженерів | 243 | 
| Ковтун О.В. | Професійна діяльність фахівців авіаційної сфери як підґрунтя для формування їхньої автентичної мовленнєвої комунікації | 248 | 
| Костенко Р.В.  | Вплив християнства на формування ціннісної сфери особистості | 253 | 
| Княжева І.А. | Цінності культури в педагогічній спадщині К.Д. Ушинського і сучасна освіта | 256 | 
| Літовченко О.В. | Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження | 260 | 
| Мартынова Р. Ю. |  Лингводидактическая характеристика интегрированного обучения иностранному языку старшеклассников | 263 | 
| Петухова Л.Є. | Особливості формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів | 271 | 
| Романюк Л.В. | Становлення цінностей в юнацькому віці шляхом особистісного самовизначення | 274 | 
| Сушкевич И.Э. | Цели и средства обучения английскому языку учащихся начальных классов на материале внеклассных мероприятий | 280 | 
| Тарарака Т.В. | Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку | 283 | 
| Ушнурцева Н.Н. | Принципы и методика поликультурного воспитания в процессе обучения младших школьников | 285 | 
| Халимоник Г.О. | До проблеми типології перекладацьких помилок (на матеріалі близькоспоріднених мов) | 287 | 
|   | Уроки української літератури |   | 
| Ананченко Т.  | Одеськими стежками Лесі Українки (до 120-річчя першого приїзду Лесі в Одесу) | 291 | 
| Погоріла Г.О. | Поема, присвячена Іванові Липі (урок позакласного читання на I-II курсах Одеського художнього училища за поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля») | 297 |