Зміст
Розділ 1. Теоретико-методологічні проблеми дослідження творчості та когнітивної сфери особистості |
|
Бондарчук О.І. Креативність і когнітивне забезпечення особистісного розвитку керівників освітніх організацій |
4 |
Коваленко А.Б. До проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчості. |
8 |
Массанов А.В. Інтелектуальні якості, що детермінують психологічні бар’єри в діяльності особистості. |
12 |
Моляко В.О. Психологические аспекты поэтического восприятия |
16 |
Пов’якель Н.І. Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика. |
21 |
Пурло Е.Ю. Особенности взаимосвязи экзистенциального кризиса и жизненной творческой позиции |
25 |
Цибух Л.М. Інтуїтивна складова професійного мислення. |
31 |
Чеботарьова А.І. Зміст поняття "когнітивний стиль" у психологічній науці. |
35 |
Чебыкина Т.Н. О развитии современных психологических исследований в области когнитивной психологии и психологии творчества |
38 |
Чернобровкіна В.А. Когнітивні основи феномена внутрішньої свободи. |
40 |
Розділ 2. Візуальне мислення: теорія та практика продуктивної візуалізації |
|
Гохман І.О. Вплив суб’єктивної картини світу на процес наукової творчості |
45 |
Грек О.М. Роль комп’ютерного тренінгу в розвитку візуальної креативності підлітків |
49 |
Дегтяренко Т.В., Ушан О.В. Взаємозв’язок когнітивних функцій і психомоторики з об’єктивними критеріями зорової аферентації |
54 |
Корнилова В.В. Рисунок как средство детского выражения внутреннего мира |
59 |
Кременчуцька М.К. Візуальне мислення в структурі загальної психологічної готовності студентів до тестового контролю. |
64 |
Кременчуцька М.К., Шеренговий І.О. Міжпівкульна асиметрія в структурі комп’ютерної обдарованості. |
69 |
Медведева Н.В. Дослідження трансформації задуму дитини |
73 |
Плохих В.В. Особенности визуализации временных отношений в процессе регуляции деятельности… |
78 |
Симоненко С.М. Природа та механізми візуального мислення з позицій стратегіально-семантичного підходу |
84 |
Симоненко С.М., Розіна І.В. Психологічні особливості розвитку креативності вербального та візуального мислення в підлітковому віці. |
91 |
Синенький Д.В. Психологічні особливості сприймання художніх образів |
96 |
Сорока О.С. Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей |
100 |
Хомуленко Т.Б. Психосоматичний аналіз особистості. |
105 |
Чабанюк Г.Ф. Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем. |
107 |
Штикало Т.С. Роль формування просторового мислення в професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва |
111 |
Янковська І.М. Формування творчого компонента організаційно-образотворчих умінь молодших школярів у процесі експериментально-дослідної роботи |
116 |
Яремчук О.В. Реклама як етнокультурна міфотворчість |
120 |
Якимчук Б.А. Образ у структурі творчої діяльності. |
124 |
Розділ 3. Когнітивні процеси та творчість: взаємозв'язок і розвиток в системі безперервної освіти |
|
Банцер В.С. Психологічні умови та чинники розвитку професійної творчості керівника. |
129 |
Барвинский А.А. Формальное или реальное образование: дилемма на пути формирования творческой личности |
134 |
Біла І.М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання |
138 |
Блавацька І.Є. Психологічна діагностика здібностей до опанування іноземної мови (розробка та результати практичного застосування експериментальної методики). |
143 |
Бужинська С.М. Тенденції та засоби розвитку модально-специфічної пам’яті в молодших школярів. |
148 |
Брюховецька О.В. Креативність як чинник формування комунікативної компетентності керівників освітніх організацій. |
151 |
Васильков В.М., Василькова О.І. Динаміка розвитку інтелектуальних здібностей майбутніх інженерно-педагогічних працівників у процесі їх професійної підготовки |
155 |
Вдовіченко О.В. Метод візуалізації як засіб формування суб'єктивної здатності до обґрунтованого ризику. |
159 |
Вінтонів М.І. Особливості основних компонентів соціальної перцепції медичних працівників Хоспісу |
164 |
Гура Т.Є. Активізація професійної миследіяльності майбутніх психологів засобами ігрового моделювання |
168 |
Дідик Н.М. Креативність як професійно значуща характеристика особистісної зрілості майбутніх психологів |
172 |
Ємельянова Д.В., Сподарець В.І. Формування готовності до самостійної роботи студентів-філологів як творча співпраця викладача і студента. |
177 |
Загребельна О.О. Теоретичний аналіз компенсаторної діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку з обмеженими можливостями |
181 |
Іванова Т.П., Мазилова Г.Б. Деякі особливості продуктивного мислення молодшого школяра. |
185 |
Коробка Л.М. Психологічна технологія підтримки саморозвитку особистості майбутнього педагога вищої школи як творчої діяльності |
191 |
Кузнецова В.И. Особенности локуса субъективного контроля у женщин с осложненной беременностью. |
196 |
Левус Н.І. Креативність і ліворукість: точки дотику. |
201 |
Ленд’єл А.А. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів музики в умовах міжкультурної комунікації на Закарпатті |
207 |
Лозенко А.П. Теоретичний аналіз методів навчання та форм організації навчальної діяльності студентів – майбутніх учителів початкових класів – як засобів формування в них рефлексивних умінь. |
212 |
Марусинець М.М. Креативність як чинник формування професійної рефлексії майбутніх учителів початкових класів |
216 |
Митроченко О.Є. Розробка уявлення про рівневу організацію процесів уваги |
220 |
Мішкулинець О.О. Дитяча адаптація як проблема педагогічної соціальної психології |
224 |
Нежинська О.О. Особливості когнітивної складової ґендерної компетентності керівників загально- освітніх навчальних закладів |
228 |
Новікова О.В. Сучасні психологічні технології розвитку творчого мислення особистості. |
232 |
Партико Т.Б. Прагнення до знань хронічно втомлених студентів-першокурсників. |
237 |
Приходько Ю.О., Перелигіна Л.А. Аналіз стану професійного відбору працівників МНС України на сучасному етапі |
243 |
Родіна Н.В. Переживання як емоційний стан суб'єкта в процесі копінг-поведінки. |
247 |
Русанова К.А. Психологічні особливості взаємозв'язку й динаміки розвитку творчого мислення й хореографічних здібностей у студентів хореографічного факультету в процесі навчання. |
251 |
Себало Л.І. Самостійна робота майбутніх учителів початкових класів як органічна складова навчального процесу. |
256 |
Ситнік С.В. Соціальний інтелект як регулятор управлінської взаємодії. |
258 |
Снігур Л.А. Сприяння становленню громадянськості майбутніх офіцерів у творчих групах з підвищення особистісної ефективності |
263 |
Стовба Н.І. Вплив когнітивно-стильових особливостей учня на розуміння тексту |
266 |
Тимошенко Р.А., Андрейченко И.В. Кто ответит за ошибку? |
270 |
Ульяніч І.В. Поліпшення творчої діяльності вчителя за рахунок його рефлексивної компетентності. |
274 |
Хижна О.П. Інноваційний розвиток мистецької освіти: суспільна потреба та суперечності її реалізації. |
278 |
Цал-Цалко І.В. Порівняльний аналіз проявів тривоги в навчальній діяльності учнів 4-х та 9-х класів |
284 |
Цимбал М.В. Особливості розв'язання майбутніми економістами творчих професійних задач. |
288 |
Чегі Т.Т. До проблеми психологічного супроводу курсантів-правоохоронців МВ МВС України. |
294 |
Шукалова О.С. Чинники становлення пізнавального інтересу як новоутворення молодшого шкільного віку |
298 |
Якимчук І.П. Особливості дослідження впливу мотивації на розвиток творчого мислення підлітків. |
302 |
Розділ 4. Креативно мисляча особистість: проблеми діагностики та розвитку |
|
Большакова А.М. Діагностика життєтворчих здібностей як фактора попередження повної життєвої реалізованості особистості |
307 |
Воронюк І.В. Психологічні та педагогічні аспекти використання методики ініціювання творчості та ситуативного керування творчим процесом. |
313 |
Денисенко А.А. Выявление креативности в процессе общения подростков |
319 |
Егорченко С.П. Изучение мотивационной структуры, способствующей становлению и сохранению длительной ремиссии у бывших наркозависимых. |
322 |
Коробіцина М.Б. Розробка та апробація моделі психологічного тренінгу "антивигорання" для представників "допоміжних" професій |
327 |
Кривопишина О.А. Психологічні особливості індивідуалізованого простору письменників та поетів |
330 |
Майданюк О.О. Вплив соціальної потреби у схваленні на реалізацію креативних ресурсів особистості. |
335 |
Махінов В.М. Соціокультурний аспект підготовки майбутнього вчителя. |
339 |
Меліхова І.О. Суб’єктивна картина світу і мотивація досягнення успіху в юнацтва |
343 |
Мірошник З.М. Вивчення особистості вчителя в контексті його рольової позиції. |
349 |
Нікітіна О.П. Чинники динаміки ставлення до грошей у системі ставлень особистості школяра. |
353 |
Пінчук Н.І. Креативність у структурі особистості технічно обдарованих підлітків. |
357 |
Романюк Л.В. Становлення цінності творчості як механізму розвитку особистості |
360 |
Саврасова-В’юн Т.О. Громадянська активність як психологічний феномен. |
366 |
Сасько О.О. Шляхи та засоби психокорекції схильності до узалежнення студентів. |
369 |
Тур’ян О.В. Теоретичні засади дослідження розвитку ціннісно-смислової сфери в процесі професійного становлення |
373 |
Фоменко К.І. Губристична мотивація в характеристиці спрямованості особистості. |
378 |
Хижняк О.А. Оцінювання особистістю себе як захисника країни в старшому юнацькому віці: когнітивний аспект |
381 |