Зміст
Психологія |
|
Афонін С.А. Подкастинг та комп'ютерне тестування як інструмент інформатизації навчального процесу у вищій школі |
4 |
Батраченко І.Г. Психологічні особливості елементарних форм антиципації у тварин |
7 |
Большакова А.М. Психобіографічні характеристики в контексті психологічного благополуччяособистості |
12 |
Брыль А.К. Роль мотивации в развитии музыкальной памяти младших школьников |
17 |
Велитченко Л.К. Дефиниция как парадигмальная основа психологического исследования |
22 |
Горячая Т.С. Феномен актуализации внутреннего потенциала личности в гуманистической психологии и в христианском богословии |
27 |
Гуляс І.А. Творче я в структурі аксіогенезу особистості |
32 |
Данилова Т.В. Організація і проведення соціально-психологічної реабілітації та професійного навчання дітей-інвалідів |
35 |
Долженко И.В. Саморазвитие будущего педагога в учебной деятельности в ВУЗе |
41 |
Дявго М.А. Психологическое здоровье ребенка в контексте межличностного взаимодействия со значимыми взрослыми |
45 |
Закревский В.Э. Социально-практические основы жизненного пути |
51 |
Заморуєва В.В. Дослідження стану підготовленості сирітської молоді до подружнього життя |
57 |
Кантарьова Н.В. Особливості психологічного втручання в роботі з розумово відсталими дітьми та їхніми сім'ями |
60 |
Киреева З.А., Николаева И.В. Особенности репрезентации времени в периоде взрослости и старости. |
63 |
Козачук О.А. Психологічні особливості ставлення батьків до гомогендерної сексуальної поведінки їхньої дитини |
67 |
Коса Н.С. До проблеми психологічного дослідження депресивності як особистісної властивості в підлітковому віці |
69 |
Лох К.В. Композиция как фактор эффективности малых групп, работающих в экстремальных условиях |
74 |
Лук’яненко В.В. Дослідження психологічних особливостей становлення самоефективності в юнацькому віці |
77 |
Мазоха І.С. Співвідношення агресивності, емпатії та локусу контролю у структурі особистості майбутніх психологів |
81 |
Массанов А.В. Формування покликання як умова подолання психологічних бар’єрів особистості. |
85 |
Смакула О.І. Педагогічний контроль у системі управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ |
90 |
Цільмак О.М. Суб’єктивні детермінуючі фактори прийняття особистістю рішення про вибір професії правоохоронного напрямку |
94 |
Чебикін О.Я., Кічук А.В. Психологічні особливості ставлення майбутніх педагогів до екологовиховної діяльності |
99 |
Шастко І.М. Дослідження психологічних особливостей переживання амбівалентності латентного материнства в юнацькому віці |
105 |
Педагогіка |
|
Борова Т.А. Психолого-педагогічні умови управління якістю підготовки фахівців у вищій школі |
109 |
Гузик Н.В. Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти |
113 |
Давидюк І.В. Професійна підготовка вчителя початкових класів засобами педагогічної рефлексії. |
118 |
Жаровцева Т.Г. Критеріальний підхід до формування готовності майбутніх фахівців до роботи з неблагополучними сім'ями |
120 |
Іванченко Є.А. Дослідження щодо виявлення професійної спрямованості студентів та результати її формування в системі інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів |
123 |
Кордонова А.В. Сущность понятия "самообразование" в философско-педагогическом аспекте |
129 |
Котикова О.М. Стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів у профільних ВНЗ |
133 |
Пагута Т.І., Котовська Л.Г., Логин Т.П. Місце і роль новітніх технологій навчання у формуванні ключових компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів |
138 |
Петрук А.П., Петрук О.М. Авторитет викладача вищого навчального закладу як підґрунтя забезпечення якості освіти студентів |
142 |
Ремез Н.Д. Професійні компетенції педагогічних працівників, залучених до адміністрування зовнішнього незалежного оцінювання в пунктах тестування |
145 |
Саюк О.Д. Порівняльний аналіз професійної підготовки педагогічних працівників в університетах України та Євросоюзу |
151 |
Скворцова С.О. Види професійної компетентності вчителя |
153 |
Сойко І.М. Питання національної мови в науковій спадщині Івана Стешенка |
157 |
Ткачук A.A. Психолого-педагогическая культура и мастерство как компоненты профессиональной компетентности учителя |
161 |
Ковтун О.В. Лінгводидактична характеристика української авіаційної терміносистеми та авіаційної підмови |
165 |
Юдзіонок Н.М. Інтерпретаційна музично-педагогічна діяльність фахівця: компетентнісний підхід |
170 |
Методика |
|
Болюбаш Н.М. Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій |
174 |
Вахницкая М.Г. Формирование индивидуального речевого стиля будущего педагога (на примере жанра объяснительной речи) |
181 |
Давидюк Л.А. Проблема диференціації процесу навчання учнів молодшого шкільного віку в сучасній початковій школі |
185 |
Денчук Є.В. Організація самостійної роботи студентів за кредитною системою навчання. |
188 |
Каменська І.Б. Навчання іншомовної професійної взаємодії у лінгводидактичній комунікативно-когнітивній парадигмі |
191 |
Колодич О.Б. Формування мовленнєвої компетентності як засобу соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку в сучасному суспільстві |
194 |
Мартынова Р.Ю. Дидактическая сущность интегрированного процесса обучения |
197 |
Мельничук Л.Б. Роль школи у превентивному вихованні молодших школярів |
203 |
Мусаєв К.Ф. Діагностика впливу занять у позашкільних закладах на розвиток учнів |
205 |
Носкін Л.О., Романчук О.П., Карганов М.Ю., Сорокін М.Ю., Подгорна В.В. Саногенетичний моніторинг у забезпеченні безпеки освітнього середовища |
210 |
Руденко Ю.А. Використання сучасних психологічних технологій у формуванні мовленнєвого іміджу майбутніх вихователів |
214 |
Ушнурцева Н.Н. Региональный компонент в поликультурном воспитании учащихся |
219 |
Форостян О.І. Використання комплексного полісенсорного впливу в процесі фізичного виховання сліпоглухих дітей |
222 |
Шишлевская Е.В. Теоретический аспект этнопедагогической подготовки специалистов дошкольного образования к работе в условиях полиэтнического региона Крыма |
227 |
Резніченко Г.В. Удосконалення художньої підготовки вчителів образотворчого мистецтва |
229 |
Калиновська Ж.В. Проектна робота як засіб залучення дітей до позакласної діяльності |
232 |
236 |