Артемьева И.С.
|
Психолого-педагогические особенности процесса адаптации шестилетних первоклассников к обучению в школе
|
4
|
Артюхина Н.В.
|
Танец как психокультурный феномен и средство социальной коммуникации
|
7
|
Артюхіна Н.В.
|
Психологічні проблеми спільної творчості суб’єктів масово-комунікаційної діяльності
|
11
|
Белова М.Э.
|
Система тренинговых занятий как способ коррекции уровня стрессоустойчивости сотрудников негосударственных предприятий безопасности
|
14
|
Блавацька І.Є.
|
Теоретичний аналіз проблеми визначення поняття психолінгвістичних здібностей до опанування іноземної мови
|
18
|
Бондаревич С.М.
|
Індивідуально-психологічні й часові характеристики суб'єкта з "урологічним профілем" хвороби.
|
23
|
Велитченко Л.К.
|
Предметное действие как субъект-объектная детерминанта речевого развития ребенка
|
31
|
Гришина Т.А.
|
Професійне становлення особистості майбутнього психолога з позиції екологічної психології
|
36
|
Ван Джун
|
Психологічні особливості самосприйняття в період мікрозмін в соціалізації молодшого підлітка
|
41
|
Дмишко О.
|
Детермінанти та психологічні особливості локусу контролю особистості
|
47
|
Эрастова Л.Е.
|
Особенности реагирования в фрустрирующей ситуации родителей, имеющих детей с атипиями развития
|
51
|
Жогно Ю.П.
|
Вплив емоційного вигорання на професійну компетентність учителя
|
53
|
Калина Н.Ф.
|
Эмпатия, эмоции и бессознательное
|
57
|
Киреева З.А.
|
Особенности проявления понятийного мышления в подростковом возрасте
|
61
|
Колот С.А.
|
Особенности развития мышления в процессе компьютерного обучения
|
64
|
Коса Н.С.
|
Подолання підліткової депресивності за допомогою застосування психопрофілактичної моделі
|
68
|
Леженіна Л.М.
|
Методи дослідження емоційного вигорання
|
72
|
Массанов А.В.
|
Виявлення психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості
|
76
|
Молдавская А.В.
|
Интегративная телесно ориентированная терапия в решении проблем личностного роста
|
80
|
Пасько О.М.
|
Професійно важливі якості як структурний компонент компетентності фахівця ОВС
|
82
|
Петалла О.А.
|
Корекція психологічного стану учнів різних шкіл за допомогою музики
|
86
|
Подшивалкина В.И.
|
К вопросу об особенностях взаимодействия исследователя и информанта при проведении психологического интервью
|
93
|
Пономаренко И.Л.
|
Исследование особенностей эмоционального выгорания у полезависимых /поленезависимых учителей
|
95
|
Ситнік С.В., Гелевер О.М.
|
Соціальний інтелект як елемент професійної компетентності майбутніх психологів
|
99
|
Сергеева А.В.
|
Особенности профессиональной идентичности будущих психологов
|
103
|
Снігур Л.А.
|
Проблема самоактуалізації особистості в умовах соціально-економічних змін
|
107
|
Синенький Д.В.
|
Особливості сприймання художнього образу студентами образотворчих спеціальностей
|
111
|
Чепелева Н.
|
Особистість та її інтегративний потенціал у контексті синдрому емоційного вигорання викладачів вищих навчальних закладів
|
115
|
Чуйко Г.В., Гуляс І.А.
|
Синдром вигорання: коли він починається? .
|
119
|
Шинкарюк В.А.
|
Психологічні особливості формування моторно-силових навичок у старшокласників в умовах природної варіативності рухів
|
124
|
Юнг Н.В.
|
Психологічні особливості девіантної поведінки сучасних підлітків
|
128
|
|
Педагогіка
|
|
Гуменикова Т.Р.
|
Стан підготовки фахівців педагогічної освіти до особистісно-орієнтованого виховання в контексті євроінтеграції
|
133
|
Дзюбенко Л.В.
|
Концептуальні погляди С. Русової на національне виховання дітей
|
138
|
Жаровцева Т.Г.
|
Педагогічна практика студентів в умовах варіативності навчання (на прикладі роботи з сім‘ями дошкільників)
|
142
|
Іванченко Є.А.
|
Сутність та структура системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів
|
144
|
Ікуніна З.І.
|
Дитячо-батьківські відносини як сукупність взаємних позицій, настанов дітей та їхніх батьків стосовно один до одного
|
151
|
Княжева І.А.
|
Спадщина К.Д.Ушинського в сучасній професійній підготовці майбутніх педагогів
|
154
|
Кондрицька О.І.
|
Аксіологічні орієнтири особистісно орієнтованої моделі виховання студентської молоді
|
159
|
Корнещук В.В.
|
Вплив сучасної системи підготовки фахівців на формування їхньої професійної надійності
|
164
|
Костенко Р.В.
|
Розвиток училищ, гімназій та шкіл у XIX - на початку XX століття в Акермані
|
168
|
Курлянд З.Н.
|
Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів
|
171
|
Мартинова Р.Ю.
|
Взаємозв’язок освітніх і практичних цілей навчання іноземних мов у середніх закладах освіти
|
176
|
Марчук І.П.
|
Модель формування професійних якостей майбутнього соціолога у процесі контекстного навчання
|
182
|
Міхова Т.В.
|
Сутність поняття ”Продуктивний спосіб образотворчої діяльності”
|
186
|
Оганезова – Григоренко О.В.
|
Аналіз складових педагогічної взаємодії в процесі виховання вокаліста-виконавця
|
190
|
Петухова Л.Є.
|
Становлення поняття «інформатичні компетентності» та рівні їх діагностики у майбутніх учителів початкової школи
|
193
|
Семенова А.
|
Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми
|
198
|
Смакула О.І.
|
Формування професійної спрямованості студентів
|
203
|
Ткачук А.А.
|
Особенности проектирования воспитательного процесса в поликультурной школе
|
205
|
Яновський А.О.
|
Пошуково-дослідницька діяльність з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в умовах європейської інтеграції
|
208
|
|
Методика
|
|
Батинський А.І.
|
Використання сучасних інформаційних технологій при вивченні інженерної графіки
|
211
|
Боднар Н.М.
|
Наступність у формуванні навичок скоропису
|
213
|
Буднік А.О.
|
Прецедентне ім’я як національно-культурна складова дискурсу майбутнього словесника (за результатами констатувального зрізу)
|
216
|
Гафір О.М.
|
Розвиток професійної компетенції в майбутніх архітекторів Анголи, як засіб підвищення їх кваліфікації
|
220
|
Глазова В.В.
|
До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності
|
223
|
Глущук Ю.О.
|
Технологія вимірювання рівня готовності державних службовців до аналітичної діяльності
|
226
|
Денчук Є. В.
|
Методи викладання і сучасний підхід до їхнього вдосконалення
|
231
|
Іванюк Г.І.
|
Модель особистісно орієнтованого навчально-виховного середовища школи в теоретико-практичній спадщині В. О. Сухомлинського
|
235
|
Ікуніна З.І.
|
Шляхи індивідуалізації процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку
|
239
|
Ковтун О.В.
|
Урахування лінгвопсихологічних характеристик усного і писемного мовлення в організації мовної освіти інженерів
|
243
|
Ковтун О.В.
|
Професійна діяльність фахівців авіаційної сфери як підґрунтя для формування їхньої автентичної мовленнєвої комунікації
|
248
|
Костенко Р.В.
|
Вплив християнства на формування ціннісної сфери особистості
|
253
|
Княжева І.А.
|
Цінності культури в педагогічній спадщині К.Д. Ушинського і сучасна освіта
|
256
|
Літовченко О.В.
|
Мовленнєва взаємодія дітей із заїканням: підходи до дослідження
|
260
|
Мартынова Р. Ю.
|
Лингводидактическая характеристика интегрированного обучения иностранному языку старшеклассников
|
263
|
Петухова Л.Є.
|
Особливості формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів
|
271
|
Романюк Л.В.
|
Становлення цінностей в юнацькому віці шляхом особистісного самовизначення
|
274
|
Сушкевич И.Э.
|
Цели и средства обучения английскому языку учащихся начальных классов на материале внеклассных мероприятий
|
280
|
Тарарака Т.В.
|
Одеський навчально-виховний комплекс “Надія”: шляхи та перспективи розвитку
|
283
|
Ушнурцева Н.Н.
|
Принципы и методика поликультурного воспитания в процессе обучения младших школьников
|
285
|
Халимоник Г.О.
|
До проблеми типології перекладацьких помилок (на матеріалі близькоспоріднених мов)
|
287
|
|
Уроки української літератури
|
|
Ананченко Т.
|
Одеськими стежками Лесі Українки (до 120-річчя першого приїзду Лесі в Одесу)
|
291
|
Погоріла Г.О.
|
Поема, присвячена Іванові Липі (урок позакласного читання на I-II курсах Одеського художнього училища за поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля»)
|
297
|