Content
Карпова Е.Е. Підготовка викладачів вищої школи до викладацької діяльності як чинник якості вищої освіти. |
4 |
Богуш А.М. Комунікативно-мовленнєвий супровід професійного спілкування майбутніх вихователів з дітьми. |
7 |
Андрієвський Б.М. Формування екологічної культури майбутнього вчителя початкових класів |
10 |
Андрусёва И. В. Подготовка будущих специалистов к внедрению инновационных процессов в дошкольном образовании на основе инклюзии. |
13 |
Аннєнкова І.П. Концептуальні засади системи управління якістю освіти у ВНЗ. |
17 |
Баранова А.Н. Деловые игры как средство формирования интереса к обучению у студентов вуза |
21 |
Беньковська Н.Б. Формування професійної компетентності майбутнього економіста в економічній освіті |
24 |
Бігич О.Б., Волошинова М.М., Метьолкіна О.М., Окопна Я.В. Мультимедійні посібники з іноземної мови професійного спрямування для студентів немовних спеціальностей |
26 |
Борисенко Н.А. Наукові підходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій. |
30 |
Борова Т.А., Бородай Г. П. Оцінювання професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу |
33 |
Бурцева І. І. Рольова гра як технологія роботи зі студентами у площині ціннісно-смислових орієнтацій молоді. |
38 |
Георгян Н. М., Садова Т. А. Управління якістю професійно-педагогічної підготовки майбутніх вихователів. |
41 |
Гладкова В. М. Акмесинергетичний підхід як методологія забезпечення якісної підготовки майбутніх менеджерів освіти. |
45 |
Головко М. Б., Головко С. Г. Вища освіта як відкрита система в контексті гуманістичної парадигми |
47 |
Голуб Т.П. Інтеракція змісту науково-дослідницької роботи студентів і якості вищої технічної освіти |
51 |
Гордієнко Т.П., Смирнова О.Ю. Інформаційно-методичні умови самостійної діяльності студентів економістів при вивченні інформатики |
54 |
Горчакова О. А., Чжан Цюйцзя. Управління навчальною діяльністю іноземних (китайських) студентів у ВНЗ України. |
56 |
Грама Н.Г., Грама Г.П. Математичний розвиток особистості дитини дошкільного віку в сучасному баченні навчальних програм |
62 |
Грама Г. П. Інтеракція засобів, форм і методів навчання майбутніх вихователів як умова їхньої підготовки до формування в дошкільників елементарних математичних уявлень. |
65 |
Гулай О.І. Дидактичне обґрунтування цілей навчальної діяльності |
68 |
Димухаметов Р.С., Парунова Е.Ю. Роль педагогической практики в формировании фасилитационной компетентности будущего педагога. |
72 |
Димухаметов Р.С. Механизм социализации студенческой молодежи в фасилитационном взаимодействии. |
75 |
Долинський Б.Т. Роль екологічного виховання у формуванні здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів. |
79 |
Долинський Б.Т. Валеологічне виховання як складова підготовки майбутніх учителів початкової школи до здоров’язбережувальної діяльності з молодшими школярами. |
81 |
Дишлева Ю.В. Авторський дистанційний курс "Основна іноземна мова" як педагогічна умова формування базової професійної компетенції у майбутніх перекладачів. |
84 |
Єрмакова С.С. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів на основі моніторингових досліджень |
89 |
Желанова В.В. Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. |
93 |
Загородня Л.П. Порівняльний аналіз тлумачення і структурування поняття "педагогічний імідж". |
96 |
Ігнатюк О.А. Змістова характеристика інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін у підготовці конкурентоспроможних інженерів. |
99 |
Ікуніна З. І. Особливості формування інтелектуальної готовності майбутніх фахівців у вищій школі. |
103 |
Караєва Т.В. Кількісна оцінка ефективності методики навчання іноземної мови. |
106 |
Кардаш І.М. Формування навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
110 |
Княжева І. А. Особливості педагогічної діяльності викладачів вищої школи: теоретичний аналіз |
113 |
Коваленко О.В. Критерії та показники рівнів сформованості економічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей ВНЗ. |
117 |
Ковальчук Л.О. Педагогічне проектування в контексті формування культури професійного мислення майбутніх педагогів. |
119 |
Колісніченко В.В. Методологічні аспекти організації підготовки курсантів вищої юридичної школи до роботи з підлітками-девіантами. |
123 |
Коргун Л.Н. Некоторые особенности профессионально-педагогической мотивации первокурсников педагогического вуза |
126 |
Кочкурова О.В. Тренінг розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів. |
129 |
Кудрявцева О.А. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів з дошкільної освіти засобами ділової гри. |
132 |
Кулиш Р. В. Исторический аспект использования технических средств обучения в повышении эффективности педагогической практики студентов (вторая половина ХХ столетия). |
136 |
Кушнір І.І. Передумови формування маркетингової культури керівника педагогічного коледжу |
140 |
Лайко Т.В. Підготовка майбутніх вихователів до створення привабливого зовнішнього вигляду як складової педагогічного іміджу. |
142 |
Лісовська Т. А. Зміст роботи викладача ВНЗ з майбутніми фахівцями дошкільного навчального закладу за кредитно-трансферною системою навчання |
145 |
Литвиненко О.В. Теоретичні передумови дослідження проблеми професійно-педагогічного проектування. |
148 |
Лук’янченко І. О. Формування презентаційних умінь студентів факультетів іноземних мов |
151 |
Маргіта Н.М. Критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників. |
155 |
Мардарова І. К. Підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності. |
158 |
Мироненко В. В. Цели и задачи начального обучения И. П. Деркачева (1834-1916). |
160 |
Мірошниченко О.А. Формування особистості майбутнього вчителя іноземних мов на основі діяльнісного підходу |
163 |
Нестеренко В.В. Специфіка заочної форми навчання і суб'єктів її освітнього процесу. |
167 |
Орєхова Л.І. Методологічні підходи та історичні технології забезпечення якості підготовки фахівців у вищій школі |
170 |
Осипова Т.Ю. Особистісно-орієнтоване виховання як умова професійного розвитку майбутніх учителів |
174 |
Остапенко Е.О. Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів. |
177 |
Пермінова Л.А. Застосування концепції менеджменту знань у системі навчання студентів |
181 |
Перова С. В. Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів |
184 |
Пинзеник О.М. Методологічне підґрунтя розвитку професійної майстерності викладача. |
188 |
Полєвікова О.Б. Концептуальні підходи до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. |
191 |
Пономарьова В.А. Структурна організація ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення студентів мовного ВНЗ як компонента професійної культури |
194 |
Попова А.В. Особенности отбора речевого материала для обучения будущих переводчиков декодированию семантики интонации женской и мужской англоязычной речи. |
199 |
Руденко Ю.А. Увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: психолінгвістичний аспект. |
202 |
Русалкіна Л.Г. Методичні рекомендації з формування вмінь англомовного ділового спілкування у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів. |
206 |
Симодейко С.І. Самоменеджмент майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема |
209 |
Simonenko M.V. Polycultural education as a component of modern teacher’s pedagogical work. |
212 |
Синєока Г.Ю. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів біології до формування гендерної культури школярів |
214 |
Скоробогатова М.Р. Педагогическая практика как ведущий компонент в становлении будущих учителей |
216 |
Сладких І.А. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності студентів-іноземців груп довузівської підготовки до навчання в технічних університетах |
220 |
Сищенко Ю.Р. Рекомендації щодо використання системи мовленнєвотворчих завдань у підготовці майбутніх учителів іноземної мови. |
222 |
Тинкалюк О. В. Організація самостійної роботи студентів економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу у вищій школі (на прикладі вивчення іноземної мови). |
225 |
Тітаренко С.А. Педагогічні умови організації самостійної роботи студентів під час опанування дисципліною "Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку" |
229 |
Трубіцина В.І. Конфуціанські цінності та їх вплив на формування змісту морального виховання в Китаї у ХХ ст. |
231 |
Трубник І.В. Формування мотиваційного компонента професійної готовності майбутніх вихователів |
235 |
Туриця О.О. Використання сучасних педагогічних технологій у процесі вивчення хімічних дисциплін. |
238 |
Тягнирядно Є.В. Формування правописних умінь студентів – майбутніх юристів. |
242 |
Хребтова В.В. Формування полікультурної компетентності майбутніх юристів засобами іноземних мов |
244 |
Черникова Е.Г. Факторы социально-профессиональной адаптации молодых учителей. |
247 |
Шепель М.Є. Педагогічні умови професійної адаптації майбутніх учителів до простору загальноосвітнього середовища. |
252 |
Яворська Г.Х. Етична культура юриста: поняття та структура |
254 |
257 |
|
279 |