Марина Волошенко. Особливості спілкування в педагогічних закладах вищої освіти.

// Наука і освіта.  2018.  №11-12. 64-67.


DOI:

Марина Волошенко,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи,
Одеський національний політехнічний університет,
проспект Шевченка, м. Одеса, Україна


ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ


АНОТАЦІЯ:

В умовах глобалізації та трансформації суспільства актуальною постає проблема формування сучасного викладача навчального закладу, який би відповідав запитам і вимогам цього суспільства. В Україні також відбувається становлення нової системи вищої освіти, зорієнтованої на входження до європейського світового освітнього простору. Цей процес супроводжується суттєвими змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу. Нова соціально-економічна ситуація в нашій країні призвела до того, що перед вищою школою було поставлено нові цілі та завдання. Основним напрямком діяльності вищої школи наразі має стати задоволення потреб особистості в знаннях, що дозволяють адаптуватися в сучасному швидкоплинному світі. А це перш за все вимагає належного кадрового супроводу, впровадження науково обґрунтованої підготовки викладацьких кадрів для вищої школи, підготовки нового покоління науково-педагогічних кадрів – національної еліти, здатної трансформувати в собі нову освітньо-світоглядну парадигму національно-державного характеру.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

педагог, спілкування, вища школа.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Зимняя И.A. Педагогическая психология: учебник для вузов / И. А. Зимняя. 2-е изд., доп., испр. и перераб. М.: Издательская корпорация «Логос», 2000. – 384 с.
2. Коржуев А. В., Попков В.А. Подготовка преподавателей высшей школы / А. В. Коржуев // Педагогика. 2000. – №7. – С. 53-58.
3. Колесникова И. A. Коммуникативная деятельность педагога: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведенный / И. А. Колесникова / под ред. В. А. Сластенина. М.: Издательский цент «Академия», 2007. – 336 с.
4. Шарков Ф. И. Теория коммуникации (базовый курс): учебник. 2-е изд. / Ф. И. Шарков – М.: «РИПХолдинг », 2004. – 246 с.

Олена Азаркіна. Особливості поведінки обдарованих дітей у процесі навчання і взаємодії з оточенням.

// Наука і освіта.  2018.  №11-12. 68-71.


DOI:

Олена Азаркіна,
старший викладач кафедри психології та соціальної роботи,
Одеський національний політехнічний університет,
проспект Шевченка, 1, м. Одеса, Україна


ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ І ВЗАЄМОДІЇ З ОТОЧЕННЯМ


АНОТАЦІЯ:

За умов реформування системи національної освіти, піднесення ролі творчої особистості в суспільстві значної актуальності набуває проблема розвитку обдарованих дітей. Побудова національної системи освіти в Україні, її докорінне реформування зумовлені необхідністю відтворення та розвитку інтелектуального, духовного потенціалу народу, виходу вітчизняної науки, техніки й культури на світовий рівень. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема пошуку, розвитку, навчання та виховання обдарованої особистості.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

обдаровані діти, поведінка, навчання, взаємодія.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Буева Л.П. Человек: деятельность и общение / Л.П. Буева. – М.: Мысль, 2004. – 304 с.
2. Гурова Л.Л. Психологический анализ решения задач / Л.Л. Гурова. – Воронеж, 2003. – 95 с.
3. Матюшкин А.М. Загадки одаренности / А. М. Матюшкин. – М.: Школа-Пресс, 2001. – 431с.
4. Мелхорн Г., Мелхорн Х.-Г. Гениями не рождаются: Общество и способности человека: Кн. для учителя: Пер. с нем. / Г. Мелхорн, Х.-Г. Мелхорн. – М.: Просвещение, 2002. – 160 с.
5. Полякова Г.С, Сунітко І.М., Токарева Л.Д. Шляхи вивчення творчої дитини / Г.С. Полякова, І.М. Сунітко, Л.Д. Токарева // Обдарована дитина. – 2004. – №6. – С. 35-51.
6. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – М., 1999. – 174 с.
7. Чистякова Г. Д. Творческая одаренность в развитии познавательных структур / Г. Д. Чистякова // Вопр. психологии. – 1999. – №6. – с.103.
8. Шумакова Н.Б. Междисциплинарный подход к обучению одаренных детей / Н.Б. Шумакова // Вопр. психологии. – 1999. – №3. – С. 31-47.

Anna Miroshnikova. Internet as Convenient Facility in Language Learning.

// Наука і освіта.  2018.  №11-12. 72-75.


DOI:

Анна Мірошнікова,
викладач кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу,
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця),
проспект Науки, 9A, м. Харків, Україна


ІНТЕРНЕТ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОВИ


АНОТАЦІЯ:

Стаття присвячена вивченню проблеми свідомого використання Інтернет-ресурсів при викладанні та вивченні іноземної мови. Наразі стає все важче залучати студента до процесу навчання, тому вчитель повинен знати про всі сучасні технології та засоби, щоб зробити процес навчання більш цікавим і пізнавальним. Водночас, викладач повинен надати студентам відповідні завдання з використанням мультимедійних технологій. Крім того, сьогодні дистанційне навчання стає все більш популярним, тому студент може приєднатися до будьякої програми навчання по всьому світу, не виходячи з дому. І все це стало можливим завдяки Інтернету. Проте, як студенти, так і викладачі повинні навчитися користуватися інтернет-ресурсами з користю і повинні мати можливість знаходити та використовувати інформацію відповідно до рівня знань, інтересів та спеціалізації студентів. Інтернет є невід’ємною частиною сучасного процесу вивчення мови, але роль відповідального й інформованого вчителя залишається на провідному місці.


КЛЮЧОВІ СЛОВА:

інтернет, процес вивчення мови, спілкування, соціальні мережі, чат, хмарні технології, телеконференція.


ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:

 


ЛІТЕРАТУРА:

1. Петрова О.Б., Попова Н.О., Акавець І.В. Застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов як реалізація основних дидактичних принципів / Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії / Збірник статей ІІІ Міжнародної наукової конференції. – Харків, ВД “ІНЖЕК”, 2012. – С.78-87 .
2. Москалева И. С. Использование компьютерных технологий для профессиональной подготовки учителей иностранного языка / И. С. Москалева, С. К. Голубева // Иностранные языки в школе. – 2005. – №І. – С. 8З – 87.
3 Кравчук Л. В. Використання інтернет-ресурсів у викладанні іноземних мов. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=8492&chapter =1
4. Птушка А.С. Використання інтернету на заняттях з іноземної мови мов. [Електронний ресурс]: Режим доступу: https://naub.oa.edu.ua/2016/%D0%B2%D0%B8%D 0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82 %D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F- %D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0% BD%D0%B5%D1%82%D1%83-%D0%BD%D0%B0- %D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1% 82%D1%8F%D1%85-%D0%B7/
5. Весельська О.Л. Використання інтернетресурсів як лдин із сучасних методів у процесі викладання іноземних мов у ВНЗ. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://intkonf.org/veselska-olvikoristannya-internet-resursiv-yak-odin-iz-suchasnihmetodiv-u-protsesi-vikladannya-inozemnih-mov-u-vnz/
6. Gündüz N. Computer Assisted Language Learning. - Journal of Language and Linguistic Studies Vol.1, No.2, – October, 2005, – P. 193-214, – 255 p.
7. Singhal M. The Internet and Foreign Language Education: Benefits and Challenges. [Electronic Recource]: Access Mode: http://iteslj.org/Articles/SinghalInternet
8. Cheng-Chieh Lai. The Advantages and Disadvantages of Computer Technology in Second Language Acquisition. – Doctral Forum National Journal for publishing and mentoring doctoral student research Vol.3, No.1, – 2006, – Electronic Recource]: Access Mode: http://iteslj.org/Articles/Singhal-Internet
9. Mark Warschauer. Heidi Shetzer. Christine Meloni. Internet for english teaching - United State Department of State. Office of English Language Programs - Washington DC. – 2000. – 178 P.

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.