Ліна Барінова.
|
Моделі особистості із різними типами життєвих стратегій
|
5-11
|
Andreyanna Ivanchenko, Oleksandr Timchenko, Evgeniy Zaika.
|
How To Get Around The Stress-Traps in The Students’ Life And Avoid The Stress Acute Angles
|
12-19
|
Ігор Зозуля, Лариса Шевченко, Олександр Зозуля.
|
Гендерні особливості саморегуляції злочинців
|
20-26
|
Olha Sannikova, Oksana Kuznetsova.
|
Adaptivity as The Integral Phenomenon: Empirical Verification
|
27-35
|
Ігор Галян.
|
Мотиваційно-ціннісні детермінанти професійного становлення майбутніх учителів фізичної культури
|
36-42
|
Volodymyr Pekarchuk, Ruslan Valieiev, Yevhen Zozulia.
|
Professional Motivation and Job Satisfaction of Personnel of State Penitentiary Service of Ukraine
|
43-53
|
Nataliia Shevchenko, Natalia Kuchynova.
|
Assessment of Future Marketing Experts’ Professional Thinking Creative Component Maturity
|
54-61
|
Софія Березка.
|
Особливості діагностики гіперактивної поведінки дітей з порушеннями інтелекту
|
62-67
|
Anzhelika Baran, Oksana Koval, Liudmyla Savanets.
|
Euthanasia: is it Act of Mercy or Cruel Murder? Psychological and Legal Consideration
|
68-75
|
Larysa Zhuravlova, Bogdan Pietrulewicz, Anna Pazdyka.
|
Work Pollution in Health Care and Education Sector From Spain and Poland
|
76-84
|
Валерій Сокуренко, Дмитро Швець, Володимир Уваров.
|
Прогностична компетентність правоохоронців у контексті їхньої готовності до інноваційної діяльності
|
85-91
|
Олена Дзюбенко.
|
Гендерні відмінності в уявленнях про сімейне життя у студентів із повних та розлучених родин
|
92-98
|