В. В. Корнещук, М. В. Боделан.
|
Педагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх соціальних працівників із вуличної роботи
|
5-10
|
Burak Gökbulut, Mustafa Yeniasır.
|
Examination of Perception of Peers Concerning Individuals with Special Needs Based on Narrative Expression
|
11-15
|
Лілія Рябовол, Володимир Гриценко, Олена Сокуренко.
|
Методична система коучинг-навчання юридичних дисциплін у вищій школі
|
16-26
|
Vyacheslav Blikhar, Mariana Kashchuk, Alla Marchuk.
|
Psychological and Pedagogical Readiness of Future Psychologists For Work in the System of Inclusive Education
|
27-33
|
Тамара Поясок, Олена Беспарточна, Володимир Скрипник.
|
Професійна підготовка майбутніх правознавців в умовах дистанційного навчання
|
34-42
|
Liudmyla Matviichuk, Nataliia Hnedko, Liudmyla Kukhar.
|
Organization of Lessons By Means of Web Services in Terms of Professional Training
|
43-49
|
Світлана Кондратюк, Ольга Шаповалова, Антон Вертель.
|
Використання досвіду управління якістю освітніх послуг у системі середньої освіти Великої Британії в Україні
|
50-64
|
Nataliia Chernenko.
|
Formation of The Functional Component of Executives’ Readiness For Risk Management
|
65-69
|
Yaroslav Nahornyi, Ivan Rusnak, Inna Shorobura.
|
Effectiveness of Using Modern British Serials in Professional Training of Future English Teachers (Through The Example of “Mr. Selfridge” Serial)
|
70-75
|
Ivan Lopushynskyi, Olena Kovnir.
|
State Language Policy in Education of Modern Ukraine Under Perspective European Integration
|
76-85
|
Liliya Morska, Tetiana Horpinich, Tetiana Olendr.
|
Teaching Medical Students’ Professional English Reading on The Basis of Individual Cognitive Learning Styles
|
86-93
|
Tetiana Dokuchyna.
|
Academic Motivation of Students Majoring in “Special Education”
|
94-100
|
Kateryna Vitsukaieva, Marianna Horvat.
|
Socio-Pedagogical Support of Anxious Children From Internally Displaced Families
|
101-106
|
Halyna Bilavych, Hanna Korinna, Lesia Karnaukh.
|
Psycho-Pedagogical Diagnostics of Senior Preschoolers’ Gender Socialization Level
|
107-112
|
Valentyna Romanets.
|
Worldview Education of Future Foreign Literature Teachers: Professional Outlook Characteristics and Maturity
|
113-117
|
Borys Kofman, Ilona Kurovska, Inga Yakaitis.
|
Sociological Aspects of Innovative Development Perspectives of Higher Education in Ukraine
|
118-124
|
Svitlana Sovhira, Hanna Chyrva, Mariia Bahrii.
|
Ecological Education of Economics Students by Means of Environmental Technologies
|
125-135
|
Nataliia Telychko, Nadiia Bryzhak, Marianna Bedevelska.
|
Regional Aspects of Developmental Teaching Implementation at Primary School
|
136-142
|
Hanna Tsvietkova.
|
Transcendence and Reflexion of Career Path of University Teachers Specializing in Primary Education
|
143-152
|
Інна Ящук, Катерина Біницька, Ірина Кузьма.
|
Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в Румунії та Угорщині
|
153-160
|
Olesia Dmytriieva.
|
Using Podcasts For Teaching English (Through The Example of “English With Oleseya” Radio English Lessons and Podcasts)
|
161-166
|
Тетяна Зорочкіна, Людмила Вовкочин, Людмила Баліка.
|
Зміст професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти України
|
167-173
|
Denys Kolodin, Valentyn Fedorov, Mykhailo Riazanov.
|
Study of Law Students’ Professional Readiness Motivational Component
|
174-179
|
Yuliia Chernetska.
|
Addiction Polymorphism: Social and Pedagogical Aspects
|
180-185
|
Larysa Savchenko.
|
Functional Role of Monitoring in Assessing The Quality of Future Handicraft Teacher Training
|
186-192
|