Випуск №2, 2018

Титульна сторінка 

В. В. Корнещук,
М. В. Боделан.

Педагогічні умови формування функціональної компетентності майбутніх соціальних працівників із вуличної роботи

5-10

Burak Gökbulut,
Mustafa Yeniasır.

Examination of Perception of Peers Concerning Individuals with Special Needs Based on Narrative Expression

11-15

Лілія Рябовол,
Володимир Гриценко,
Олена Сокуренко.

Методична система коучинг-навчання юридичних дисциплін у вищій школі

16-26

Vyacheslav Blikhar,
Mariana Kashchuk,
Alla Marchuk.

Psychological and Pedagogical Readiness of Future Psychologists For Work in the System of Inclusive Education

27-33

Тамара Поясок,
Олена Беспарточна,
Володимир Скрипник.

Професійна підготовка майбутніх правознавців в умовах дистанційного навчання

34-42

Liudmyla Matviichuk,
Nataliia Hnedko,
Liudmyla Kukhar.

Organization of Lessons By Means of Web Services in Terms of Professional Training

43-49

Світлана Кондратюк,
Ольга Шаповалова,
Антон Вертель.

Використання досвіду управління якістю освітніх послуг у системі середньої освіти Великої Британії в Україні

50-64

Nataliia Chernenko.

Formation of The Functional Component of Executives’ Readiness For Risk Management

65-69

Yaroslav Nahornyi,
Ivan Rusnak,
Inna Shorobura.

Effectiveness of Using Modern British Serials in Professional Training of Future English Teachers (Through The Example of “Mr. Selfridge” Serial)

70-75

Ivan Lopushynskyi,
Olena Kovnir.

State Language Policy in Education of Modern Ukraine Under Perspective European Integration

76-85

Liliya Morska,
Tetiana Horpinich,
Tetiana Olendr.

Teaching Medical Students’ Professional English Reading on The Basis of Individual Cognitive Learning Styles

86-93

Tetiana Dokuchyna.

Academic Motivation of Students Majoring in “Special Education”

94-100

Kateryna Vitsukaieva,
Marianna Horvat.

Socio-Pedagogical Support of Anxious Children From Internally Displaced Families

101-106

Halyna Bilavych,
Hanna Korinna,
Lesia Karnaukh.

Psycho-Pedagogical Diagnostics of Senior Preschoolers’ Gender Socialization Level

107-112

Valentyna Romanets.

Worldview Education of Future Foreign Literature Teachers: Professional Outlook Characteristics and Maturity

113-117

Borys Kofman,
Ilona Kurovska,
Inga Yakaitis.

Sociological Aspects of Innovative Development Perspectives of Higher Education in Ukraine

118-124

Svitlana Sovhira,
Hanna Chyrva,
Mariia Bahrii.

Ecological Education of Economics Students by Means of Environmental Technologies

125-135

Nataliia Telychko,
Nadiia Bryzhak,
Marianna Bedevelska.

Regional Aspects of Developmental Teaching Implementation at Primary School

136-142

Hanna Tsvietkova.

Transcendence and Reflexion of Career Path of University Teachers Specializing in Primary Education

143-152

Інна Ящук,
Катерина Біницька,
Ірина Кузьма.

Порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в Румунії та Угорщині

153-160

Olesia Dmytriieva.

Using Podcasts For Teaching English (Through The Example of “English With Oleseya” Radio English Lessons and Podcasts)

161-166

Тетяна Зорочкіна,
Людмила Вовкочин,
Людмила Баліка.

Зміст професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти України

167-173

Denys Kolodin,
Valentyn Fedorov,
Mykhailo Riazanov.

Study of Law Students’ Professional Readiness Motivational Component

174-179

Yuliia Chernetska.

Addiction Polymorphism: Social and Pedagogical Aspects

180-185

Larysa Savchenko.

Functional Role of Monitoring in Assessing The Quality of Future Handicraft Teacher Training

186-192

         

       
   
   
         

 

©2024 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.