Аблітарова А. Р.
|
[Тенденції розвитку стереотипів сімейного виховання дітей дошкільного віку в умовах сьогодення] 4-7
|
Адєєва О. В.
|
[Аксіологічний аспект підготовки майбутніх учителів до здорового способу життя] 7-10
|
Баранова В. В.
|
[Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку] 10-13
|
Бахіча Е. Е.
|
[Педагогічна практика як складова професійного становлення майбутніх вихователів у полікультурному середовищі Криму] 13-17
|
Бекирова А. Р.
|
[Самосознание личности младшего школьника – доминанта гражданской культуры] 18-22
|
Бережко О.Л.
|
[Модель розвитку технологічної компетентності викладачів іноземної мови авіа-ційної галузі] 22-25
|
Борова Т. А.
|
[Інноваційні інформаційні технології у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням студентам ВНЗ] 25-28
|
Бринза І. В.
|
[Особливості динаміки змін особистісних сенсів студентів] 29-32
|
Бугаєва П. В.
|
[Визначення педагогічних умов використання середовища MATLAB SIMULINK у професійній підготовці майбутніх інженерів-електриків] 33-35
|
Будіянський М. Ф.
|
[Особливості прояву агресивності в підлітків] 36-39
|
Будник О. Б.
|
[Соціально-педагогічна діяльність учителя: психологічний аналіз] 40-43
|
Василенко І. А., Тарарака І. С.
|
[Агресивність та особливості статусного положення підлітків] 44-46
|
Вознюк О. М.
|
[Дефінітивний апарат дослідження проблеми формування професійної культури майбутніх фахівців] 47-50
|
Головська І. Г., Голова Є. С.
|
[Психологічні особливості проявів харизматичності у студентів-психологів] 50-53
|
Гриценко В. Г.
|
[Місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життя] 53-57
|
Денисенко Е. А.
|
[Актуальность гендерного подхода в развитии рекреационного потенциала Крыма] 57-59
|
Ендеберя І. В.
|
[Умови професійного становлення майбутніх практичних психологів] 60-63
|
Журба К. О., Заредінова Е. Р.
|
[Виховання культури гідності в дітей у вітчизняній і зарубіжній науці] 63-67
|
Казакова Н. В., Песоцкая Л. С.
|
[Формування мовленнєвого спілкування дошкільників в умовах різновікових груп] 67-71
|
Зотова І. В.
|
[Профессионально-педагогическая культура педагога как условие успешной подготовки будущего специалиста] 71-74
|
Кайдановська О. О.
|
[Методи формування образотворчої грамотності майбутнього архітектора] 74-78
|
Каленская В. П.
|
[Технология развития навыков общения студентов – психологов] 79-82
|
Кобзаренко Л. А.
|
[Методологічний та гносеологічний контексти висвітлення педагогічних умов виховання морально-цiннiсних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогiки] 82-85
|
Кудрявцева О. А.
|
[Активізація пізнавальної діяльності майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі професійної підготовки] 86-89
|
Кузьома Т. Б.
|
[Проблема формування наукового мислення майбутніх перекладачів та викладачів іноземних мов] 90-92
|
Лісовська Т. А.
|
[Розвиток творчих здібностей старших дошкільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності] 93-95
|
Лисенкова І. П.
|
[Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку] 95-97
|
Листопад О. А.
|
[Діагностування творчого потенціалу особистості дитини] 98-102
|
Мардарова І. К.
|
[Можливості організації дослідницької діяльності дітей дошкільного віку засо-бами комп’ютерних технологій] 102-104
|
Мацишина З. А.
|
[Діяльність авторських шкіл як чинник розвитку національної культури] 105-108
|
Машкіна Л. А.
|
[Підготовка студентів до впровадження інноваційних технологій в дошкільних закладах] 108-111
|
Мироненко В. В.
|
[Формирование навыков владения деловым английским языком у студентов спе-циальности "Менеджмент"] 111-114
|
Мулик І. О.
|
[Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії] 114-117
|
Мустафаева З. И.
|
[Педагогическая практика как средство повышения профессиональной подго-товки студентов специальности дошкольное образование] 117-120
|
Пархоменко В. В.
|
[Гуманізація економічної освіти як важливий чинник формування соціально-культурних основ особистості майбутнього фахівця] 120-124
|
Петренко Л.М.
|
[Підготовка керівника професійно-технічного навчального закладу до аналітичної діяльності: інноваційний підхід] 124-128
|
Погоріла С. Г.
|
[Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи] 128-132
|
Резван О. О.
|
[Рефлексія рівня готовності до професійної діяльності в іноземних студентів вищих технічних закладів освіти] 132-135
|
Савінова Н. В.
|
[Теорія мовленнєвої діяльності у площині логопедичного впливу] 136-139
|
Саннікова О. П., Санніков О. І., Подоляк Н. М.
|
[Діагностика асертивності: результати апробації методики «ТОКАС»] 140-144
|
Санников А. И.
|
[Психологические особенности кризиса у лиц с различным типом принятия ре-шений] 144-149
|
Саннікова О. П., Страцинська І. А.
|
[Комунікативна креативність інтерналів і екстерналів: порівняльна характеристика] 149-153
|
Сафонова І. О.
|
[Провідні суперечності розвитку цивілізації в діалектико-синергетичному осмисленні] 154-157
|
Сивопляс Н. В.
|
[Функції "анімуса" в процесі формування жіночої мана-особистості на прикладі роботи з клієнткою] 158-161
|
Сівак Н. А.
|
[Соціальна компетентність у контексті соціалізації студентів вищих педагогічних на-вчальних закладів] 161-164
|
Сімкова І. О.
|
[Особливості формування фахової компетенції в майбутніх перекладачів] 165-168
|
Скоробогатова М. Р.
|
[Становление системы подготовки научно-педагогических кадров в Украине] 168-172
|
Стельмах Н. В.
|
[Формування гуманних потреб школярів] 172-175
|
Стрельбицька С. М.
|
[Теоретичні засади фахової підготовки соціальних помічників: проблеми і перспективи] 175-177
|
Токарєва С. В.
|
[Аналіз готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи корекційно-оздоровчої спрямованості в загальноосвітніх школах] 178-180
|
Тригуб Л. М.
|
[Пути оптимизации педагогической деятельности, направленной на формирование начал эстетического мировоззрения детей дошкольного возраста] 181-184
|
Хаирова С. И.
|
[Психологические программы по формированию социально адаптивного поведения подростков] 184-188
|
Хребтова В. В.
|
[Модель полікультурного виховання студентів юридичних спеціальностей] 189-192
|
Шевцова Н. П.
|
[Влияние педагогической позиции воспитателя дошкольного учебного заведения на характер взаимодействия с детьми и родителями] 192-196
|
Щербина С. М.
|
[Анализ бессознательных элементов материнского отношения к детям в заме-щающих семьях] 196-200
|
Юнг Н. В., Вішталенко О. Д.
|
[Особливості структури рис особистості педагога-менеджера] 200-203
|
Ящук І. П.
|
[Особливості виховання вчительських кадрів у 1960 – 80-х роках] 204-208
|