| Аблітарова А. Р. | [Тенденції розвитку стереотипів сімейного виховання дітей дошкільного віку в умовах сьогодення] 4-7 | 
| Адєєва О. В. | [Аксіологічний аспект підготовки майбутніх учителів до здорового способу життя] 7-10 | 
| Баранова В. В. | [Стан розвитку зв’язного мовлення у процесі образотворчої діяльності дітей дошкільного віку] 10-13 | 
| Бахіча Е. Е. | [Педагогічна практика як складова професійного становлення майбутніх вихователів у полікультурному середовищі Криму] 13-17 | 
| Бекирова А. Р. | [Самосознание личности младшего школьника – доминанта гражданской культуры] 18-22 | 
| Бережко О.Л. | [Модель розвитку технологічної компетентності викладачів іноземної мови авіа-ційної галузі] 22-25 | 
| Борова Т. А. | [Інноваційні інформаційні технології у викладанні англійської мови за професійним спрямуванням студентам ВНЗ] 25-28 | 
| Бринза І. В. | [Особливості динаміки змін особистісних сенсів студентів] 29-32 | 
| Бугаєва П. В. | [Визначення педагогічних умов використання середовища MATLAB SIMULINK у професійній підготовці майбутніх інженерів-електриків] 33-35 | 
| Будіянський М. Ф. | [Особливості прояву агресивності в підлітків] 36-39 | 
| Будник О. Б. | [Соціально-педагогічна діяльність учителя: психологічний аналіз] 40-43 | 
| Василенко І. А., Тарарака І. С. | [Агресивність та особливості статусного положення підлітків] 44-46 | 
| Вознюк О. М. | [Дефінітивний апарат дослідження проблеми формування професійної культури майбутніх фахівців] 47-50 | 
| Головська І. Г., Голова Є. С. | [Психологічні особливості проявів харизматичності у студентів-психологів] 50-53 | 
| Гриценко В. Г. | [Місце і роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні упродовж життя] 53-57 | 
| Денисенко Е. А. | [Актуальность гендерного подхода в развитии рекреационного потенциала Крыма] 57-59 | 
| Ендеберя І. В. | [Умови професійного становлення майбутніх практичних психологів] 60-63 | 
| Журба К. О., Заредінова Е. Р. | [Виховання культури гідності в дітей у вітчизняній і зарубіжній науці] 63-67 | 
| Казакова Н. В., Песоцкая Л. С. | [Формування мовленнєвого спілкування дошкільників в умовах різновікових груп] 67-71 | 
| Зотова І. В. | [Профессионально-педагогическая культура педагога как условие успешной подготовки будущего специалиста] 71-74 | 
| Кайдановська О. О. | [Методи формування образотворчої грамотності майбутнього архітектора] 74-78 | 
| Каленская В. П. | [Технология развития навыков общения студентов – психологов] 79-82 | 
| Кобзаренко Л. А. | [Методологічний та гносеологічний контексти висвітлення педагогічних умов виховання морально-цiннiсних орієнтацій студентів педагогічних коледжів засобами етнопедагогiки] 82-85 | 
| Кудрявцева О. А. | [Активізація пізнавальної діяльності майбутніх педагогів з дошкільної освіти в процесі професійної підготовки] 86-89 | 
| Кузьома Т. Б. | [Проблема формування наукового мислення майбутніх перекладачів та викладачів іноземних мов] 90-92 | 
| Лісовська Т. А. | [Розвиток творчих здібностей старших дошкільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності] 93-95 | 
| Лисенкова І. П. | [Використання арт-терапевтичних методик у роботі з дітьми передшкільного віку із затримкою психічного розвитку] 95-97 | 
| Листопад О. А. | [Діагностування творчого потенціалу особистості дитини] 98-102 | 
| Мардарова І. К. | [Можливості організації дослідницької діяльності дітей дошкільного віку засо-бами комп’ютерних технологій] 102-104 | 
| Мацишина З. А. | [Діяльність авторських шкіл як чинник розвитку національної культури] 105-108 | 
| Машкіна Л. А. | [Підготовка студентів до впровадження інноваційних технологій в дошкільних закладах] 108-111 | 
| Мироненко В. В. | [Формирование навыков владения деловым английским языком у студентов спе-циальности "Менеджмент"] 111-114 | 
| Мулик І. О. | [Формування дошкільника як мовної особистості засобами синонімії] 114-117 | 
| Мустафаева З. И. | [Педагогическая практика как средство повышения профессиональной подго-товки студентов специальности дошкольное образование] 117-120 | 
| Пархоменко В. В. | [Гуманізація економічної освіти як важливий чинник формування соціально-культурних основ особистості майбутнього фахівця] 120-124 | 
| Петренко Л.М. | [Підготовка керівника професійно-технічного навчального закладу до аналітичної діяльності: інноваційний підхід] 124-128 | 
| Погоріла С. Г. | [Педагогічні умови формування магістрів з економіки та підприємництва як май-бутніх викладачів вищої школи] 128-132 | 
| Резван О. О. | [Рефлексія рівня готовності до професійної діяльності в іноземних студентів вищих технічних закладів освіти] 132-135 | 
| Савінова Н. В. | [Теорія мовленнєвої діяльності у площині логопедичного впливу] 136-139 | 
| Саннікова О. П., Санніков О. І., Подоляк Н. М. | [Діагностика асертивності: результати апробації методики «ТОКАС»] 140-144 | 
| Санников А. И. | [Психологические особенности кризиса у лиц с различным типом принятия ре-шений] 144-149 | 
| Саннікова О. П., Страцинська І. А. | [Комунікативна креативність інтерналів і екстерналів: порівняльна характеристика] 149-153 | 
| Сафонова І. О. | [Провідні суперечності розвитку цивілізації в діалектико-синергетичному осмисленні] 154-157 | 
| Сивопляс Н. В. | [Функції "анімуса" в процесі формування жіночої мана-особистості на прикладі роботи з клієнткою] 158-161 | 
| Сівак Н. А. | [Соціальна компетентність у контексті соціалізації студентів вищих педагогічних на-вчальних закладів] 161-164 | 
| Сімкова І. О. | [Особливості формування фахової компетенції в майбутніх перекладачів] 165-168 | 
| Скоробогатова М. Р. | [Становление системы подготовки научно-педагогических кадров в Украине] 168-172 | 
| Стельмах Н. В. | [Формування гуманних потреб школярів] 172-175 | 
| Стрельбицька С. М. | [Теоретичні засади фахової підготовки соціальних помічників: проблеми і перспективи] 175-177 | 
| Токарєва С. В. | [Аналіз готовності майбутніх учителів фізичної культури до роботи корекційно-оздоровчої спрямованості в загальноосвітніх школах] 178-180 | 
| Тригуб Л. М. | [Пути оптимизации педагогической деятельности, направленной на формирование начал эстетического мировоззрения детей дошкольного возраста] 181-184 | 
| Хаирова С. И. | [Психологические программы по формированию социально адаптивного поведения подростков] 184-188 | 
| Хребтова В. В. | [Модель полікультурного виховання студентів юридичних спеціальностей] 189-192 | 
| Шевцова Н. П. | [Влияние педагогической позиции воспитателя дошкольного учебного заведения на характер взаимодействия с детьми и родителями] 192-196 | 
| Щербина С. М. | [Анализ бессознательных элементов материнского отношения к детям в заме-щающих семьях] 196-200 | 
| Юнг Н. В., Вішталенко О. Д. | [Особливості структури рис особистості педагога-менеджера] 200-203 | 
| Ящук І. П. | [Особливості виховання вчительських кадрів у 1960 – 80-х роках] 204-208 |