Алієва Т. А.
|
[Взаємозв’язок рівня якості життя та порушення психоемоційної сфери в студентів з особливими потребами із серцево-судинними захворюваннями] 4-7
|
Богомаз С. Л., Комлёнок Н. М.
|
[Качественный подход в психологии: анализ двух исследований] 7-13
|
Богуш О. Ю.
|
[Психологічні особливості програми сприяння успішності кульової стрільби] 13-17
|
Большакова А. М.
|
[Особистісні ресурси подолання складних життєвих ситуацій та часові перспективи осіб юнацького віку] 17-21
|
Гнезділов Д. Ю.
|
[Особливості внутрішньої структури емпатії] 22-26
|
Журавель А.
|
[До проблеми подружнього життя: вітчизняний та зарубіжний аспект вивчення] 26-30
|
Закревський В. Е.
|
[Розвиток суперпрофесіоналів: антропосоціальний та соціально-педагогічний виміри] 30-35
|
Закревский В. Э.
|
[Профессионализация личности и личностное развитие профессионала] 35-39
|
Зозуля О. В., Маковєєва С. В.
|
[Гендерні відмінності в прояві відповідальності в студентів – психологів] 40-44
|
Киреева З. А.
|
[Время – аспект функционирования образа мира] 44-48
|
Коваленко В. Є.
|
[Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів у контексті різних науково-теоретичних підходів] 48-51
|
Кондрашихина О. А.
|
[Неопределенность феномена любви и его представленность в обыденном сознании женщин разного возраста] 52-56
|
Крутько С. В.
|
[Диференціація потреб і можливостей досягнення провідних цінностей як основи життєвих перспектив особистості] 56-60
|
Мельнік Н. Ю.
|
[Роль часової перспективи у становленні професійної ідентичності особистості] 60-65
|
Миронець М. Г.
|
[Психологічні особливості переживання самотності в підлітковому віці] 66-68
|
Немеш О. М.
|
[Теоретико-психологічне структурування інформації про суб’єкт психологічної діяльності] 68-72
|
Прудка Л. М.
|
[Особливості професійної стійкості особистості] 72-76
|
Руссу Е. И.
|
[Эмоциональный интеллект как важный и надежный предиктор при определении личного и профессионального успеха у студентов-педагогов] 76-79
|
Рязанцева Е. Ю.
|
[Индивидуально-типологический профиль лиц с разным уровнем выраженности психологического кризиса и экзистенциальных ресурсов] 80-83
|
Санников А. И.
|
[Принятие решений в деятельности психолога – профессионального консультанта] 83-88
|
Сімко Р. Т.
|
[Особливості взаємозв’язків між психомоторними якостями суб’єкта і ефективністю його діяльності в екстремальних умовах] 88-92
|
Стойчева М. И.
|
[Специфика поведения аутсайдеров и лидеров в подростковой группе] 93-96
|
Таций В. М.
|
[Чинники, що забезпечують особистості відчуття психологічної захищеності] 96-100
|
Шевченко Р. П.
|
[Личностно ориентированный подход в клинике невротических и психосоматических расстройств среди военнослужащих и сотрудников вооруженных сил Украины] 100-103
|
Щербатюк Б. А., Холодова О. О.
|
[Використання аксіологічної моделі в процесі надання психотерапевтичної допомоги] 104-106
|
Яновский М. И.
|
[Воздействие мультипликационного сериала «Симпсоны» на моральные установки подростков] 107-112
|
Яроцька А.С.
|
[Особливості психологічних меж особистості у співзалежних стосунках в парі] 112-115
|
Авраменко Б. В.
|
[Стан дослідження проблеми дидактичної культури викладача вищого навчального закладу] 116-119
|
Башавець Н. А.
|
[Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього фахівця як основа його культури] 120-122
|
Бахіча Е. Е.
|
[Проблема підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності в науково-педагогічних дослідженнях] 122-126
|
Біда О. А.
|
[Сучасний стан проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах заочного навчання] 126-128
|
Бондаренко О.В.
|
[Дослідження рівня рухової підготовленості студенток історико-філологічного факультету] 129-130
|
Бриль Г. К.
|
[Формування продуктивного іміджу вчителя початкових класів засобами ділової гри] 131-134
|
Бриль Г. К., Бесарабова Т. В.
|
[Педагогічна технологія співробітництва та її впровадження в умовах початкової сільської школи] 134-137
|
Вахницкая М. Г.
|
[Интегративный подход в профессиональной подготовке студентов вуза] 137-140
|
Гузалова О. В.
|
[Аналіз сучасного стану підготовки аспірантів технічних спеціальностей до педагогічної діяльності] 141-144
|
Гуцу В. Ф.
|
[Психолого-педагогические основы формирования здорового образа жизни студентов факультета физической культуры и спорта] 144-146
|
Джуринський П. Б.
|
[Реалізація експериментальної моделі з підготовки майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної професійної діяльності] 147-151
|
Журавська Л. М., Остапенко Е. О.
|
[Праксиологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку] 151-159
|
Загороднова В. Ф.
|
[Етнокультурознавчий компонент у змісті мовної освіти представників національних спільнот як засіб соціалізації громадян України] 159-162
|
Ирхина Ю. В.
|
[Патриотическое, интернациональное и поликультурное воспитание студентов в условиях глобализации] 163-165
|
Кавиліна Г. К.
|
[Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до організації образотворчої діяльності в різновікових групах дошкільного навчального закладу] 166-169
|
Кисельова О. І., Єфіменко А. С.
|
[Застосування технологій проблемного навчання в умовах стандартизації вищої освіти] 169-172
|
Колесниченко Н. Ю.
|
[Іншомовна педагогічна освіта великої Британії: сучасний стан і перспективи модернізації] 172-176
|
Курлат А. М.
|
[Совершенствование подготовки будущих педагогов к решению задач межуровневой преемственности (дошкольного и начального школьного) образования] 177-179
|
Леонова В. І.
|
[Структурні компоненти підготовленості майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності у закладах соціального захисту дітей] 180-185
|
Монке О. С.
|
[Виховання духовної культури дітей дошкільного віку в сім'ї] 185-189
|
Николау Л. Л.
|
[Роль проблемно-исследовательского задания в организации исследовательской деятельности и формировании исследовательских умений младших школьников в процессе обучения математике] 189-193
|
Огороднічук І. А.
|
[Особливості формування компетентності майбутніх інженерів] 193-197
|
Перевознюк Н. М.
|
[Структура іншомовної професійно-ділової комунікативної компетентності майбутніх економістів] 197-201
|
Пономарюк Л.П.
|
[Організація самостійної роботи майбутніх молодших медичних працівників у процесі фахової підготовки] 202-204
|
Сакалюк О. О.
|
[Сучасні підходи до вивчення проблем полікультурного освітнього середовища] 204-207
|
Сидорук О. Ю.
|
[Формирование интерактивной компетентности у будущих преподавателей иностранного языка] 207-210
|
Скоромна М. В.
|
[Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя] 210-212
|
Славська Я. А.
|
[Еколого-естетичне виховання учнів у школах великої Британії] 213-216
|
Степанова Т. М.
|
[Проблема виховання мовленнєвої особистості дитини в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського] 216-218
|
Торган М. М.
|
[Професійні функції менеджерів освіти] 219-221
|
Тубичко Ю. О.
|
[Нейропсихологічна діагностика основних компонентів мовленнєвого розвитку і перцептивно-когнітивних функцій в дітей старшого дошкільного віку] 222-225
|
Ушнурцева Н. Н., Васильева Н. И.
|
[Преподаватель как субъект формирования культуры межнационального общения] 225-227
|
Ушнурцева Н. Н., Ткачук А. А.
|
[Профессиональная подготовка студентов кафедры педагогики и методики начального образования в процессе педагогической практики] 228-230
|
Філатова Н. В.
|
[Використання сучасних освітніх технологій в профорієнтаційній роботі загальноосвітнього навчального закладу] 231-236
|
Яворська Г. Х.
|
[Підготовка курсових офіцерів до виховної роботи в курсантському середовищі] 236-238
|
Яворська Г. Х.
|
[Підготовка магістрів в умовах ступеневої освіти: теоретичні засади] 238-241
|
Яворська Г. Х., Рудницький В. Є.
|
[Професійна готовність до дій в нетипових ситуаціях у працівників особового складу спеціального підрозділу ОВС України] 241-244
|