Content
Педагогіка |
|
Богуш А.М., Луцан Н.І. Розвиток особистості дитини в ігрових мовленнєвих ситуаціях |
3 |
Бриль Г.К., Молорова Л.В. Структура формування музично-естетичних уподобань учнів підліткового віку |
5 |
Бубела О.В., Топор А.В. Экологическое образование как компонент общей культуры студента педагогического вуза. |
10 |
Дичківська І.М. Готовність до інноваційної діяльності у структурі професійно-особистісної підготовки педагога |
13 |
Єрмакова С.С. Види моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів |
16 |
Кулакова Т.Б.Синергетический подход в исследовании познавательной самостоятельности. |
20 |
Логвіна С. А. Педагогічна модель процесу формування потенційного англомовного словника |
24 |
Логвіна-Бик Т. А. Професійне вигорання вчителів біології |
29 |
Лыкова В.А. Педагогическая терапия в образовательной среде и психотерапевтическом пространстве. |
32 |
Меркулова Н. В. Інноваційний освітній процес в Україні. |
37 |
Москальова Л.Ю. Загальні та специфічні принципи виховання в майбутніх учителів морально-етичної культури в процесі професійної підготовки |
39 |
Мусиєнко-Репська В.У. Концептуальні засади мистецької освіти. |
43 |
Николау Л.Л., Курлат А.М. Подготовка студентов к решению задач преемственности дошкольного и начального школьного математического образования. |
46 |
Приходько Л.М. Соціально-педагогічні особливості виховання дітей в опікунській сім’ї |
49 |
Серпіонова Е.Н. Виховання творчо мислячого педагога |
51 |
Торган М.М. Результати педагогічного експерименту з формування функціональної компетентності менеджерів освіти до здійснення контрольно-діагностичних функцій у ЗОШ |
54 |
Шахматова Т.В. Формування професійного іміджу майбутніх фахівців в умовах ВНЗ. |
57 |
Методика |
|
Бороденко Т. В., Ковальков В. И. Оценка эффективности тестовых заданий при автоматизированном контроле уровня подготовки студентов |
61 |
Босенко А.И., Евтухова Л.А., Чеховский А.Л. Статистический анализ суточных колебаний скорости сложной зрительно-моторной реакции. |
65 |
Бриль А.І. Реалізація інноваційних педагогічних технологій при підготовці майбутніх судових механіків у ВНЗ. |
71 |
Вахницкая М.Г. Технология обучения языку специальности студентов-нефилологов вуза. |
74 |
Геркерова А.М., Явич Роман Возможности использования средств дистанционной коммуникации в учебном процессе |
78 |
Гириловська І.В. Формування вмінь моделювання просторових фігур та їх розгортки в учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю |
81 |
Горіна Ж.Д. Принципи рідномовної освіти з позиції міжкультурного діалогу |
85 |
Ковтун О.В. Комунікативний підхід до організації мовної освіти авіаційних операторів. |
89 |
Кондрашихина О.А. Когнитивно-стилевые предпосылки способности личности к конструктивной активности в условиях неопределенности |
94 |
Лук’янченко І. О. До питання формування граматичної компетенції студентів мовних факультетів. |
98 |
Мазур Л.В., Печерська Е.П. Художньо-естетичний смак майбутнього педагога-хормейстера та проблема його формування |
101 |
Мельниченко Г. В. Поточна психологічна готовність викладача іноземної мови до заняття Надолинська А. С. Мультимедійні технології в опрацюванні лексикографічного матеріалу у вищій школі. |
105 107 |
Соцкая Е.П. Формирование эмоционально-выразительной речи детей старшего дошкольного возраста. |
111 |
Ткаченко В.В. Понятійно-категоріальний апарат концепції особистісно орієнтованого навчання майбутніх соціологів |
114 |
Ткачук О.В. До проблеми місця уяви у творчій діяльності |
117 |
Ткачук А.А., Ушнурцева Н.Н. Личностно-ориентированное образование - закономерный этап развития гуманистического направления в педагогике |
124 |
128 137 |