Content
Карпова Э.Э. Проблема качества обучения и его мониторинга |
4 |
Богуш А.М. Культурологічний підхід до організації розвивального середовища у вищому навчальному закладі в аспекті спадщини В. Сухомлинського |
8 |
Адаменко О.О. Методологія персоніфікованого дослідження |
12 |
Азарова Н.В. Формування професійного мовлення майбутніх правників |
15 |
Атаманчук Ю.М. Теоретичні аспекти інформатизації управління навчально-виховним процесом. |
19 |
Барановська В.М. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. |
24 |
Бережна В.С. Результати якісних змін та доповнень до навчального плану з урахуванням особливостей підготовки майбутніх менеджерів до інноваційної професійної діяльності. |
27 |
Бігич О.Б. Електронні VS друковані навчальні посібники (на прикладі посібника "Урок англійської мови в початковій школі"). |
30 |
Борова Т.А. Коучинг – новітня технологія професійного розвитку науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу |
33 |
Бучківська Г.В., Греськова В.В. Співпраця музею народного декоративно-ужиткового мистецтва і навчального закладу в етнохудожньому та трудовому вихованні майбутнього педагога |
37 |
Вертегел В.Л. Виховання естетичного смаку майбутніх правників засобами самостійної роботи з іноземної мови. |
40 |
Вієвська М.Г. Питання про ускладнення процесу формування соціальної відповідальності фахівців. |
43 |
Воронова С.В. Підготовка резерву керівних кадрів - першочергове завдання менеджменту освіти. |
47 |
Гаращенко Л.В. Підготовка спеціалістів з дошкільної освіти до здоров’язбережувальної діяльності |
51 |
Голуб Т.П. Організація науково-дослідницької роботи студентів у реаліях інтернаціоналізації освіти. |
55 |
Горгош Л.І. Лінгвістичні основи методики навчання граматики в початкових класах |
59 |
Горобець Д.В. Менеджмент освітніх інновацій як основа управління розвитком педагогічного коледжу. |
64 |
Григор’єва В.В. Культурологічні засади підготовки вчителя музики у вищому навчальному закладі |
68 |
Гулай О.I. Викладач вищої школи в контексті компетентнісного підходу. |
71 |
Гулецька Я.Г. Використання проектної методики для розвитку іншомовної комунікативної компетенції магістрантів |
74 |
Денищич Т.А. Психолінгвістичний аспект розвитку рецептивних комунікативних умінь і навичок студентів |
78 |
Джуринський П.Б. Формування готовності студентів до діяльності вчителя фізичної культури: сучасний стан |
81 |
Диба Л.М. Сучасна економічна теорія та шляхи її методологічного оновлення. |
86 |
Довбня С.О. Теоретичні засади ігрової діяльності дошкільників: аспект підготовки студентів до методологічного забезпечення наукових досліджень. |
91 |
Долинський Б.Т., Борщенко В.В. Підготовка майбутніх учителів до екологічного виховання молодших школярів. |
94 |
Дроздова І.П. Використання інтерактивних методів у навчанні української мови студентів ВНЗ нефілологічного профілю. |
98 |
Дудчак Г.І. Розвиток самостійності майбутніх учителів початкових класів у процесі аудиторної роботи. |
102 |
Іванишин Г.Я. Використання сучасних технологій у процесі навчання усного мовлення студентів-іноземців. |
105 |
Карпова О.О. Сучасні технології навчання іноземної мови студентів в економічному ВНЗ. |
108 |
Каткова В.П. Комунікативні якості студентів-менеджерів: аспект професійної підготовки майбутнього фахівця. |
111 |
Киричок А.С. Христина Алчевська про моральне і професійне самовдосконалення педагога… |
114 |
Коваленко О.В. Формування готовності до інноваційної професійної діяльності в майбутніх педагогів дошкільних закладів |
117 |
Костенко Р.В. Формування в майбутніх економістів знань, умінь та навичок тестування стратегій торгівлі на валютному ринку на основі терміналу MetaTrader 4. |
121 |
Кочкурова О.В. Особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів |
126 |
Кулінка Ю.С. Підготовка студентів на засадах технологічного підходу до організації превентивної діяльності з девіантними підлітками. |
130 |
Куліш Р.В. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах. |
134 |
Листопад О.А. Використання ідей педагогіки творчості в дошкільних навчальних закладах. |
138 |
Луцан Н.І. Упровадження інноваційних технологій в освіту. |
143 |
Максимчук Г.М. Використання інноваційних технологій у процесі словникової роботи початкової школи . |
146 |
Мардарова І. К. Деякі аспекти проблеми підготовки майбутніх педагогів до організації пізнавальної діяльності дітей. |
149 |
Матюха Г.В. Психологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей дошкільного віку |
152 |
Метьолкіна О.М. Результати розвідувального експериментального навчання студентів-митників англомовного професійно орієнтованого діалогічного мовлення |
156 |
Мурована Н.М. Педагогічне діагностування професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації. |
159 |
Мусаєв К.Ф. Підготовка педагогічних кадрів для позашкільних закладів освіти. |
162 |
Набока О.Г. Науково-дослідна діяльність студента як професійно орієнтована технологія. |
165 |
Негрівода О.О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до професійно-орієнтаційної роботи зі старшокласниками |
169 |
Немченко С.Г., Лебідь О.В. Інтегративна сутність рефлексивної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу . |
172 |
Нестеренко В.В. Роль заочного образования в концепции непрерывного образования |
176 |
Нечай С.П. Оновлення моделі музично-педагогічної підготовки педагогів дошкільної освіти |
180 |
Ноздрова О.П. Застосування навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах |
185 |
Павелків К.М. Формування рефлексивної культури майбутнього вчителя: сучасні теоретичні підходи |
188 |
Павленко О.М. Дидактичні чинники навчання джазової імпровізації майбутнього вчителя музики в класі основного музичного інструмента (фортепіано) |
191 |
Падалка О.І. Структура та особливості формування пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів |
195 |
Перевознюк Н.М. Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: інтеграційний аспект. |
198 |
Полтавська О.М. Ставлення студентів технічного ВНЗ до культури професійного спілкування (аналіз результатів практичного дослідження) |
201 |
Пономарьова В.А. Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів. |
205 |
Попова О.В. Модель навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення. |
210 |
Прошкін В.В. Інтеграція науково-дослідної й навчальної роботи в університетській підготовці майбутніх учителів |
214 |
Пудова С.С. Організація дослідницької діяльності студентів-медиків при вивченні теми "Використання ультразвуку в медицині" |
218 |
Савчак І.В. Мовленнєва ситуація як активна форма навчання майбутніх менеджерів туризму |
222 |
Синєока Г.Ю. Організація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя |
225 |
Скоробогатова М.Р. Подготовка учителей начальных классов в условиях реформирования системы образования в Украине. |
228 |
Скалозуб Т.І. Професійно-педагогічна діяльність майбутнього вихователя |
232 |
Сорокіна Г.О. Підготовка фахівців галузі туризму до екологічного виховання школярів як педагогічна система |
235 |
Стецишина О.В. Мотивація в навчанні як головний чинник формування творчої активності особистості |
239 |
Ступак О.Ю. Особливості формування управлінської культури студентів педагогічних ВНЗ у діяльності органів студентського самоврядування. |
242 |
Товкач І.Є. Підготовка студентів до організації роботи з усвідомлення дошкільниками мовлення |
245 |
Токарєва С.В. Законодавча база фізкультурно-спортивної клубної роботи загальноосвітньої школи. |
248 |
Туриця О.О. Інтегрований підхід до вивчення хімічних дисциплін майбутніми технологами харчових виробництв |
251 |
Тяллєва І.О. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності |
255 |
Філоненко О.С. Підготовчий етап літньої виховної практики студентів університету в дитячих літніх оздоровчих таборах |
258 |
Хоменко Н.В. Соціокультурна компетентність як ціннісний аспект розвитку особистості в сучасному суспільстві |
263 |
Чорна М.М. Професійно-мовленнєва компетенція як критерій професіоналізму майбутнього менеджера туризму. |
265 |
Шепель М.Є. Становлення Я-образу майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки. |
269 |
Шимова О.В. Професійна культура вчителя музики: сутність та структура. |
271 |
Яворська Г.Х. Діагностика стану готовності майбутніх правників до профілактично-педагогічної роботи з підлітками девіантної поведінки |
275 |