Content
| Розділ 1. Проблеми емоційної регуляції діяльності | |
| Большакова А.М. Роль емоційного інтелекту в побудові життєвих програм особистості | 3 | 
| Будіянський М.Ф. Структура та стадії формування психологічної залежності молоді від комп’ютерних ігор | 7 | 
| Вдовіченко О.В. Прояв ризику на психоемоційному рівневі | 9 | 
| Головська І.Г. Вплив емоційного і раціонального при прийнятті рішень у психологічному консультуванні Дегтяренко Т.В., Пастернацький А.В. Нейрофізіологічні, індивідуально-психологічні та гендер-ні детермінанти підліткової агресії | 
 15 
 22 | 
| Денисенко А.А., Кузин Е. Д. Становление взаимоотношений молодых супружеских пар | 25 | 
| Журавльова Л.П. Онтогенетична динаміка емоційних механізмів емпатії | 30 | 
| Ільницька Л.А. Психологічні особливості особистості інтернет-залежних юнаків | 34 | 
| Коробіцина М.Б. Інтенсивність емоційних реакцій особистості у стані алекситимічної психалгії (у представників "допоміжних" професій) | 38 | 
| Малкин В.М. Виртуальный генезис: кризис в зеркале | 41 | 
| Массанов А.В. Характерологічні детермінанти психологічних бар'єрів у діяльності особистості | 44 | 
| Поддубная Е. Личностная идентичность субъекта: сознательные и бессознательные аспекты | 48 | 
| Поплавская Е.В., Пастернацкий А.В., Ананьев А.М. "Двойной стандарт": внутриличностная проблема современной женщины | 52 | 
| Салій Ю.А. Сили добра і зла. Що таке смертний гріх і як з ним боротися? | 55 | 
| Тихопой О.В. Методологічні засади дослідження психологічних аспектів подружнього бізнесу | 61 | 
| Трофимчук Л.П. Емоція страху і провини в структурі релігійного досвіду | 65 | 
| Розділ 2. Психологічна освіта в системі вищої школи | |
| Андріяш Х.О., Розіна І.В. Особливості поведінки підлітків у конфліктній ситуації | 70 | 
| Василькова О.І. "Антологія педагогічного досвіду переживання кризових ситуацій" і поши-рення психологічних можливостей сучасного вчителя | 73 | 
| Везенкова Г.І. Особистісна зрілість як детермінанта життєвих домагань майбутніх учителів Вдовиченко О.В., Кабешева А.А. Теоретико-методологический анализ критики и ее содержания | 79 
 84 | 
| Головська Ю.С., Лазоренко Т.М. Соціально-психологічна робота з родинами, в яких виховуються діти з ДЦП Дончак А. М. Психологічні особливості спадкоємності поколінь у навчально-виховному процесі ВВНЗ | 87 
 91 | 
| Дудкина Е. А., Пивоварчик И. М. Сравнительная характеристика ценностных ориентаций юношей и девушек на современном этапе развития общества | 94 | 
| Казанжи М.Й. Діагностика фасилятивного потенціалу особистості | 97 | 
| Малеева Е.Л. Функциональный подход к различению типов вины и его использование в практике консультирования | 104 | 
| Пізінцалі В.В. Психологічні особливості підвищення психологічної культури держслужбовців у системі сприяння громадянськості особистості | 110 | 
| Хмель Н.Д., Дин Синь Социальная адаптация иностранных студентов как проблема практической психологии образования | 114 | 
| Цільмак О.М. Кар’єра як етапи професіогенезу працівників ОВС | 117 | 
| Чебикін О.Я., Астрєйко С.В. Щодо проблеми іміджу психолога | 122 | 
| Чёрный Е.В. Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов | 125 131 | 

 
										 
										

























