Академіку Аллі Михайлівні Богуш – 70! |
4 |
Абабілова Н.М. До питання про компонентно-структурні особливості конкурентоздатності майбутніх перекладачів. |
6 |
Адаменко О.О. Управлінський аспект освітньої діяльності професора В.З. Смаля. |
9 |
Азарова Н.В. Використання інноваційних технологій навчання у формуванні комунікативної компетенції майбутніх правників. |
12 |
Атаманчук Ю.М. Нормативно-правове забезпечення організації моніторингу державного управління освітою в Україні. |
16 |
Барбан М.М. Роль проектних технологій у роботі з іноземними студентами |
20 |
Бережна В.С. Підготовка майбутніх менеджерів до інноваційної професійної діяльності: вітчизняний та зарубіжний досвід |
24 |
Бондарь Г.Г., Корень Е.С. Качество образования и тенденции развития образования ХХІ столетия. |
27 |
Ван Бін Компаративний підхід у дослідженні якості художньо-технічної підготовки студентів у класі фортепіано |
31 |
Вертегел В.Л. Апробація педагогічних умов виховання естетичного смаку в студентів засобами іноземних мов |
35 |
Вишківська В.Б. Технологізація навчання у вищій школі як умова вдосконалення підготовки майбутнього вчителя. |
39 |
Гладкова В.М. Оцінювання якості професійної підготовки майбутніх фахівців |
42 |
Голуб Т.П. Компетентність студентів як системний показник якості вищої технічної освіти |
45 |
Гончарова Є.Є. Формування фахової компетенції майбутніх учителів іноземної мови у педагогічних ВНЗ |
49 |
Горожанкіна О.Ю. Розвиток моральної свідомості студентів у процесі вивчення курсу "особливості виконання бардівської пісні" |
55 |
Денищич Т.А. Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців з політології та історії. |
58 |
Долинський Б.Т. Роль фізичної культури у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи . |
62 |
Дяченко-Богун М.М. Модель професійної підготовки вчителя до організації природоохоронного виховання старшокласників . |
65 |
Завалевська О.В. Інтерактивні методи формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів |
68 |
Кабанська О.С. Педагогічні умови забезпечення оволодіння майбутніми вчителями процедурою педагогічного прогнозування |
72 |
Караєва Т.В. Формування системи вправ для навчання ділової англійської мови студентів економічних спеціальностей . |
75 |
Карпова Е.Е. Проблема оцінювання якості підготовки вчителів у вищих навчальних закладах в контексті болонського процесу . |
79 |
Каткова В.П. Роль комунікативних якостей студентів-менеджерів у процесі професійного становлення фахівця |
83 |
Кашкарьов Г.В. Управління якістю підготовки фахівців як складова процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя правознавства . |
86 |
Кізин І.В. Науково-педагогічні погляди Едварда Жарського у професійній підготовці майбутніх вчителів. |
90 |
Княжева І.А. Інваріантна і варіативна складові процесу професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи в педагогічному університеті . |
93 |
Князян М.О. Засоби управління якістю навчання французької мови як іноземної в системі вищої освіти країн Європейського Союзу. |
97 |
Колесник А.Г. Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу. |
101 |
Копіца Є.П. Аналіз термінологічних номінантів: шлях оптимізації навчального процесу з латинської мови. |
105 |
Король Т.Г. Система тестового контролю англомовної компетенції в читанні студентами немовних спеціальностей. . |
107 |
Корчевна С.О. Підвищення якості освіти майбутніх учителів музики у процесі викладання спецкурсу "інноватика в музично-педагогічному просторі". |
111 |
Кругляков В.Г. До проблеми формування естрадно-сценічної підготовки майбутніх учителів музики |
115 |
Кудрявцева О.А. Тестування як засіб перевірки якості знань з дошкільної педагогіки студентів педагогічного університету . |
119 |
Лебідь О.В. Професоналізм як вищій прояв професійної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу . |
123 |
Лесник О.С. Методика формування художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики у вокально-хоровій роботі |
126 |
Лещенко Н.А. Аксіологічне спрямування підготовки фахівців дошкільного профілю в Україні (середина ХІХ – початок ХХ ст.) |
130 |
Лівшун О.В. Психолого-педагогічні особливості формування професійної готовності майбутнього вчителя технології |
134 |
Листопад О.А. Упровадження ідей педагогіки творчості в професійну підготовку студентівпедагогічних ВНЗ . |
137 |
Лю Цяньцянь Сформованість художньої грамотності в майбутніх учителів музики та хореографії. |
142 |
Мрачковська М.М. Компетентнісний підхід до формування міжкультурних комунікативно-професійних якостей майбутнього менеджера. |
145 |
Нестеренко В.В. Пути и средства улучшения качества подготовки студентов при заочной форме обучения . |
150 |
Олендр Т. М. Акредитаційні органи як один із важелів забезпечення високого рівня якості освітніх послуг Американських університетів |
155 |
Омеляненко А.В. Комунікативна культура мовлення як професійна якість майбутнього фахівця дошкільної освіти . |
159 |
Оніпко О.В. Оцінювання за шкалою ECTS: чи здатне воно задовольнити запити української вищої освіти? . |
162 |
Паламарчук Л.М. Комунікативна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін і умови міжпредметної інтеграції |
165 |
Пилищук О.П. Розвиток креативності як компонент професійної компетентності студентів. |
170 |
Попова Н.Ю. Педагогічні умови формування образу "Я" в старших дошкільників в умовах статевого виховання |
173 |
Радьо Т.Ю. Краєзнавчо-освітня підготовка фахівців у Новоросійському університеті (ХІХ ст.) |
176 |
Реброва О.Є. Педагогічні умови формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін. |
181 |
Ржевська А.В. Особливості сучасної університетської освіти Бельгії. |
185 |
Руденко Ю.А. Використання феномена синестезії як ергономічного засобу в процесі формування вмінь і навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
189 |
Руденко Н.В. Самореалізація особистості студентів у позанавчальній виховній роботі вищих технічних навчальних закладів |
194 |
Скоробогатова М.Р. Развитие системы профессиональной подготовки учителей начальных классов в странах ЕС |
197 |
Стрига Е.В. Навчальні ситуації в контексті формування професійного менталітету майбутніх учителів гуманітарних дисциплін |
201 |
Тарнопольский О.Б. Обучение английскому языку для специальных целей средствами повышения качества языковой подготовки студентов неязыкового ВУЗА. |
205 |
Тимченко А.А. Досвід управлінської діяльності професора М.М. Грищенка у вищий школі. |
208 |
Ткачова Н.О.,. Варенко Т.К. Аксіологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів |
212 |
Федотова Ю. В. Підготовка іноземних громадян у вищій школі України: історико-педагогічний аспект. |
215 |
Фісун О. В. Деякі аспекти формування педагогічної позиції в майбутніх учителів |
219 |
Хромченко О.В. Педагогічна практика як засіб підвищення якості формування творчих умінь майбутніх педагогів |
222 |
Шиловська М. О. Соціокультурна компетенція майбутніх учителів іноземних мов: методологія та перспективи . |
226 |
Шиянюк Л.В. Україномовна комунікативна компетентність студентів вищих технічних навчальних закладів як необхідна складова становлення професіонала . |
229 |
Шупта І.М. Конфлікт як предмет міждисциплінарних досліджень |
233 |
Шварп Н.В. Формування професійної самосвідомості особистості у процесі фахової підготовки. |
238 |
Юрчак В.В. З історії музично-теоретичної підготовки вчителя музики |
241 |