Content
| Психологія | |
| Артюхіна Н.В., Лопатіна К.О. Корекція емоційних станів у дівчаток у молодшому шкільному віці (арт-терапевтичний підхід) | 3 | 
| Бондаревич С.М. Роль психики в формировании механизма психосоматической адаптации с учетом временных и темпераментальных особенностей индивида | 7 | 
| Горяча Т.С. До питання про підходи до проблеми психосоматичної єдності особистості | 12 | 
| Кіреєва З.О. Понятійне мислення у дорослому віці | 16 | 
| Массанов А.В. Психологічні бар’єри в діяльності людини | 21 | 
| Михальченко Н.В. Характеристика патріотичної рефлексії особистості як показника самосвідомості учнів початкових класів | 26 | 
| Мороз Р.А. Наративний підхід до дослідження ідентичності особистості | 30 | 
| Овчаров А. О. Особливості соціально-психологічного впливу на громадську думку в освітній сфері | 34 | 
| Стволыгин К.В. Отказы от воинской службы: проблема мотивов призывников | 39 | 
| Чебикін О.Я., Бідна І.М., Бідний Г.З. Дослідження оперативного мислення в процесі розв’язання комп’ютерних задач студентами | 44 | 
| Эрастова Л.Е. Психофизиологические особенности восприятия учебного материала студентами | 51 | 
| Яковицька Л.С. Вивчення психологічних особливостей організації власної діяльності студентами технічного університету | 53 | 
| Педагогіка | |
| Алексєєва І.М. До питання про компонентно-структурний аналіз педагогічного розуміння. | 58 | 
| Богуш А.М. Підготовка студентів до здійснення наступності дошкільної і початкової ланок у системі безперервної освіти | 61 | 
| Жаровцева Т.Г. Аксіологічний аспект підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з сім‘єю | 63 | 
| Калінічева Г.І. Імплементація європейської системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: досвід і перспективи | 66 | 
| Китайська О.А. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності. | 70 | 
| Кияновский А.А. Особенности развития личности в подростковом возрасте | 73 | 
| Куліш Р.В. Потенційні можливості підвищення ефективності педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів | 80 | 
| Литвиненко С.А. Підготовка до соціально-педагогічної діяльності: соціально-правовий аспект. | 84 | 
| Резніченко М.І. Підготовка вчителів образотворчого мистецтва в системі педагогічної освіти України (досвід та проблеми) | 86 | 
| Скворцова С.О. Професійна компетентність учителя: зміст поняття | 93 | 
| Черток Л.П. Педагогіка міжкультурного спілкування як шлях реалізації принципу діалогу культур у післядипломній освіті Швейцарії та України | 96 | 
| Шевцова Н.П. Подготовка воспитателей для дошкольных учреждений в педагогических учебных заведениях Крыма во второй половине ХХ столетия | 101 | 
| Методика | |
| Бігич О.Б., Назаров С.М. Мультимедійний електронний навчальний посібник "урок англійської мови в початковій школі": досвід розробки та результати апробації | 106 | 
| Буднік А. О. Система роботи з розвитку дискурсних умінь студентів філологічних спеціальностей | 111 | 
| Михайлова Л.І. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку розмовного мовлення дітей | 115 | 
| Мусиенко-Репская В.И. Формирование эколого-педагогической культуры будущих педагогов | 117 | 
| Пастир Ю.І. До проблеми підготовки майбутнього вчителя до спрямування процесу соціалізації молодших школярів | 120 | 
| Твердохлібова Я.М. Художня графіка як навчальна дисципліна підготовки вчителів образотворчого мистецтва | 124 | 

 
										 
										

























