| Психологія |  | 
| Бабак К.В. Психологічні засади професійного розвитку студентів | 4 | 
| Байєр О.О. Шляхи подолання наслідків соціальних репресій та фактори, що визначають особистісну стійкість | 6 | 
| Батраченко І.Г. Психологічний аналіз причин існування реліктових форм пралогічної антиципації | 10 | 
| Батраченко І.Г. Психологічні закономірності професіоналізації та інституалізації пралогічної антиципації | 15 | 
| Бондаревич С.М. Время как системоформирующий критерий в этиопатогенезе и реабилитационных подходах при соматических нарушениях | 20 | 
| Буржумова М.Ф. Аналіз відмінностей та єдності емоцій і пізнавальних процесів | 26 | 
| Велитченко Л.К. Речевой образ как элемент речевой системы | 28 | 
| Велитченко Л.К. Функциональный анализ речевых процессов | 33 | 
| Висковатова Т.П., Душка А.Л. Особенности субъектно-объектных отношений в социальном взаимодействии при аномальном развитии | 37 | 
| Данилова Т.В. Психологічна служба в лікувально-курортних установах для дітей з різними формами церебральних паралічів | 41 | 
| Дмитренко Н., Шульга В. Особенности ценностных ориентаций студентов различных специальностей | 44 | 
| Душка Л.А. Индивидуально-психологические особенности аутичной личности, как субъекта процесса социализации | 48 | 
| Євдокімова О.О. Соціально-психологічні особливості студентського віку та їх урахування в системі психологічного супроводу | 52 | 
| Журавльова М.О. Емоційний інтелект як проблема психологічних досліджень | 57 | 
| Іванов Д.І. Проекція, інтроекція і трансмісія в структурі сімейних стосунків: класичний підхід і сучасний погляд | 61 | 
| Игнатенко О.А. Самоактуализация и жизненные планы современного студенчества | 65 | 
| Кажарська О.М. Особливості формування психологічної готовності молодого вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти | 68 | 
| Козачук О.А. Гомосексуальність як хвороба і варіант норми | 75 | 
| Кучмєєв О.О. Результати дослідження психологічних особливостей міжособистісних стосунків жінок-військовослужбовців ЗСУ | 78 | 
| Массанов А.В. Основні підходи до аналізу процесу подолання психологічних бар’єрів у професійному самовизначенні особистості | 84 | 
| Медведєва С.А. Особливості розвитку асертивності майбутніх практичних психологів | 89 | 
| Михайлова І.В. Характеристика рівнів особистісних детермінант прояву турботи про себе в ранньому юнацькому віці | 93 | 
| Мітіна C.В. Вплив бездоглядності на розвиток особистості підлітків | 98 | 
| Нарійчук М.Д. Психологічні особливості становлення самооцінки особистісних моральних якостей студентів | 102 | 
| Пасько О.М. Компетентністна модель фахівців органів досудового слідства | 107 | 
| Пономаренко И.Л. Рационально-эмотивный подход в изучении факторов эмоционального выгорания у учителей | 111 | 
| Скрябін О.М. Професійна компетентність працівників карного розшуку та її види | 115 | 
| Снігур Л.А., Дончак А.М. Застосування психомалюнку в діагностико-корекційній методиці сприяння громадянськості особистості. | 120 | 
| Снігур Л.А., Хижняк О.А. Буттєвісне укорінення людини як психологічний механізм формування особистості захисника країни | 125 | 
| Цільмак О.М. Складові структури компетентностей | 128 | 
| Хижняк О.А.Локус контролю у становленні особистості захисника країни | 135 | 
| Шевчишена О.В. Вплив гендерних стереотипів на виникнення рольових конфліктів у молодій сім’ї | 138 | 
| Педагогіка |  | 
| Бриль Г.К., Унтілова Е.А. Шляхи удосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів | 144 | 
| Гриньова В.М. Професіоналізм і професійна підготовка як підґрунтя надійності професійної діяльності фахівця | 147 | 
| Гура О.І. Концепти професійної Я-концепції фахівця | 150 | 
| Колесова О.П. Методика діагностики сформованості критичного мислення в майбутніх економістів. | 155 | 
| Коляда М.Г. Сутність і специфіка діяльності майбутнього фахівця із захисту інформації та управління інформаційною безпекою. | 158 | 
| Корнещук В.В. Математичний апарат дослідження професійної надійності фахівців соціономічної сфери | 162 | 
| Савлучинська Л.Г. Проблеми освітньої галузі "людина і світ" | 166 | 
| Сомбаманія Г.М. Аналіз практики організації науково-дослідницької підготовки майбутніх магістрів. | 169 | 
| Терехова В.І. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх перекладачів засобами інформаційних технологій | 173 | 
| Шиліна Н.Є. Процес гуманізації інженерно-технічної освіти як фактор розвитку соціокультурного світогляду майбутнього спеціаліста | 177 | 
| Методика |  | 
| Гвоздій С.П., Іванова І.В. Проблема узагальнення критеріїв оцінки та засобів діагностики успішності студентів | 181 | 
| Данилюк І.А. Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі | 186 | 
| Добровольская Л.С. Приоритет системного развития иноязычных речевых умений у старшеклассников | 189 | 
| Демчук О.О. Компетентнісний підхід до модернізації професійної освіти | 192 | 
| Іванченко Є.А. Принципи системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів | 194 | 
| Іванченко Є.А. Види навчання як тактичні складові системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. | 199 | 
| Мельниченко Г.В. Формування уявлення про мову як фундамент етнічної культури в аспекті розвитку етнолінгвістичної компетенції майбутнього вчителя. | 206 | 
| Шлапаченко О.А. Рухливі ігри як засіб активізації процесів мислення у дітей 5-8 років зі спастичною диплегією | 209 | 
| Батзаяа Тербиш Современные тенденции реформирования высшего образования в Монголии (XXI век). | 213 | 
| Гладишев В.В. Реалізація принципу системності і послідовності у програмі виховання дітей дошкільного віку | 216 | 
| Гладишев В.В. Методи виховання дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині С.Русової | 218 | 
| Жаровцева Т.Г. Професійна готовність фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями. | 221 | 
| Попова Н.Ю. Діагностика статевої вихованості дітей старшого дошкільного віку | 224 | 
| Черкасов Микола Роль ситуації в оцінці суб’єкт-суб’єктних та суб’єкт-об’єктних відносин за системою ХО творення (на прикладі паремій) | 226 | 
| Лексична скарбниця |  | 
| Різників Олекса Таблиця україномовних елементів | 231 |