Велитченко Л.К. Соотношение функционально-ролевого и субъектно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия
|
4
|
Коломинский Я.Л., Белановская О.В. Основные проблемы психологии межличностного педагогического взаимодействия
|
9
|
Ситнік С.В. Роль комунікативної компетентності в педагогічній взаємодії.
|
14
|
Макаренко Э.Н. Творческая деятельность педагога – основа формирования профессиональной компетентности
|
17
|
Гельбак А.М. Фасилітація як форма демократизації навчання
|
22
|
Массанов А.В. Психологічні бар’єри в педагогічній взаємодії.
|
26
|
Головська І.Г. Психологічні аспекти впливу комунікативних якостей психолога на ефективність консультативного спілкування.
|
31
|
Жогно Ю.П. Емоційне вигорання в педагогічному спілкуванні та співвідношення понять "суб’єктивне", "суб’єктне"
|
37
|
Прокоф’єва-Акопова С.А. Емоційне вигорання у процесі професійної діяльності фахівців.
|
40
|
Шелков В.Ю. Психологічні детермінанти саморегуляції
|
46
|
Пермякова О.Г. Проблема моніторингу в педагогічній освіті..
|
50
|
Вдовиченко О. В. Проблема риска в педагогическом взаимодействии
|
54
|
Меліхова І.О., Майданюк О.О. Формування конформності в педагогічній взаємодії
|
58
|
Молчанова О.М. Актуальний розвиток морального утворення «совість» у контексті міжособистісної взаємодії
|
62
|
Мелихова И.А., Вейда В. Влияние мотивов выбора деятельности преподавателя на мотивацию учебной деятельности студентов.
|
67
|
Гріньова О.М. Професійне самовизначення майбутніх педагогів як умова підготовки до педагогічної взаємодії
|
71
|
Кваша О.Р. Відповідальність майбутніх учителів за самопізнання і самовдосконалення особистості.
|
76
|
Журавлева А.Е., Игумнов С.А. Представления о здоровье и здоровом образе жизни у студентов
|
80
|
Смакула О.І., Долженко І. Теоретичні і психолого-валеологічні аспекти викладання фізичного виховання у ВНЗ
|
84
|
Коломинский Я.Л., Селезнев А.А. Психологическая культура здоровьесберегающих технологий педагогического взаимодействия.
|
87
|
Михнёв П.Г. Условия моделирования педагогического взаимодействия в высшей школе
|
91
|
Бенера В.Є. Міжособистісна взаємодія педагога і студентів у вищій школі.
|
95
|
Коваленко О.Г. Емпатія у структурі професійного спілкування майбутніх педагогів та її розвиток.
|
100
|
Мирошник О.Г. Особливості емпатії майбутніх педагогів з різним типом гендерної ролі
|
104
|
Журавльова Л.П. Динаміка особистісно-смислової емпатії в ранньому онтогенезі
|
109
|
Абрамова Л.Н. От представления о себе к идентификации и самосознанию.
|
113
|
Засименко В.В.Спілкування як основа міжособистісної взаємодії.
|
116
|
Сизоненко А.М. Принадність як професійно важлива властивість жінки-педагога..
|
120
|
Игнатенко О.А. Формирование смысложизненных ориентаций у современного студенчества в процессе педагогического взаимодействия.
|
125
|
Колот С.А. Особенности построения межличностных отношений в диаде преподаватель – студент на основе эмоционального менеджмента
|
128
|
Павлова І.Г., Цибуля О. Взаємозв’язок емоційної зрілості з соціально-психологічними властивостями студентів
|
134
|
Цынцарь А.Л. Психолого-педагогический такт как критерий профессионализма педагога
|
137
|
Долинська Л.В., Пількевич Г.І. Діалогічність як умова ефективної педагогічної взаємодії викладача зі студентами .
|
143
|
Єремчук М.О. Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання.
|
145
|
Льовочкіна А.М. Організація особистісно-орієнтованого навчального простору під час вивчення екологічної психології.
|
149
|
Бахов І.С. Співробітництво як психологічний чинник активізації мнемічної діяльності у студентів у процесі навчання іноземної мови
|
154
|
Карапетрова О.В. Вплив характеру взаємодії творчого керівника на адаптацію дитини в колективі
|
159
|
Сташук О.А. Розвиток творчої особистості учнів у педагогічній взаємодії на уроках образотворчого мистецтва
|
163
|
Бордюк В.М., Бордюк М.А. Соціально-педагогічна підтримка старшокласників у процесі їхнього професійного самовизначення
|
168
|
Зінченко Л.М., Грищенко В.М. Становлення Я-образу старшокласника як умова успішної взаємодії в системі «вчитель-учні»..
|
173
|
Пивоварчик І.М. Гендерні особливості особистісного самовизначення та формування Я-концепції в ранньому юнацькому віці
|
177
|
Мельничук И.В. Гиперактивное поведение детей в педагогическом взаимодействии
|
182
|
Денисенко А.А., Кузин Е. Мотивация общения в старшем подростковом возрасте
|
187
|
Мізерна О.О. Подолання агресивних проявів підлітків як умова підвищення ефективності педагогічної взаємодії..
|
191
|
Лисенко І.М. Особистісне самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою в референтному середовищі
|
195
|
Поспелова І.Д., Печерова М.В. Психологічний супровід діяльності вчителя в період адаптації першокласників до навчання у школі..
|
199
|
Руденко І.М. Психологічна допомога молодшим школярам з реорганізованих родин в умовах шкільної системи.
|
203
|
Ивашкевич Е.Ф. Нравственно-этические проблемы социализации молодежи (на примере учащихся школ г. Витебска).
|
207
|
Печенко І.П. Соціалізація особистості в дошкільному дитинстві: аспект педагогічної взаємодії
|
213
|
Цибух Л.М. Інтерактивні методи як засіб розвитку пізнавальної активності та професійного мислення студентів-психологів.
|
217
|
Олифирович Н.И., Белановский О.Л. Основные подходы к изучению взаимоотношений в системе «педагог – психолог».
|
220
|
Ковальчук С.В. Проблема формування індивідуальних стилів діяльності психологів у системі освіти
|
226
|
Моргун В.Ф. Часові трансспективи життя особистості і трудова педагогіка А.С.Макаренка.
|
229
|
Кравченко О.О. Формування і розвиток особистості П.Куліша як педагога і громадського діяча.
|
234
|
Наші автори
|
|