| Велитченко Л.К. Соотношение функционально-ролевого и субъектно-личностного как основное противоречие педагогического взаимодействия |  4 | 
| Коломинский Я.Л., Белановская О.В. Основные проблемы психологии межличностного педагогического взаимодействия |  9 | 
| Ситнік С.В. Роль комунікативної компетентності в педагогічній взаємодії. | 14 | 
| Макаренко Э.Н. Творческая деятельность педагога – основа формирования профессиональной компетентности |  17 | 
| Гельбак А.М. Фасилітація як форма демократизації навчання | 22 | 
| Массанов А.В. Психологічні бар’єри в педагогічній взаємодії. | 26 | 
| Головська І.Г. Психологічні аспекти впливу комунікативних якостей психолога на ефективність консультативного спілкування. |  31 | 
| Жогно Ю.П. Емоційне вигорання в педагогічному спілкуванні та співвідношення понять "суб’єктивне", "суб’єктне" |  37 | 
| Прокоф’єва-Акопова С.А. Емоційне вигорання у процесі професійної діяльності фахівців. | 40 | 
| Шелков В.Ю. Психологічні детермінанти саморегуляції | 46 | 
| Пермякова О.Г. Проблема моніторингу в педагогічній освіті.. | 50 | 
| Вдовиченко О. В. Проблема риска в педагогическом взаимодействии | 54 | 
| Меліхова І.О., Майданюк О.О. Формування конформності в педагогічній взаємодії | 58 | 
| Молчанова О.М. Актуальний розвиток морального утворення «совість» у контексті міжособистісної взаємодії |  62 | 
| Мелихова И.А., Вейда В. Влияние мотивов выбора деятельности преподавателя на мотивацию учебной деятельности студентов. |  67 | 
| Гріньова О.М. Професійне самовизначення майбутніх педагогів як умова підготовки до педагогічної взаємодії |  71 | 
| Кваша О.Р. Відповідальність майбутніх учителів за самопізнання і самовдосконалення особистості. | 76 | 
| Журавлева А.Е., Игумнов С.А. Представления о здоровье и здоровом образе жизни у студентов | 80 | 
| Смакула О.І., Долженко І. Теоретичні і психолого-валеологічні аспекти викладання фізичного виховання у ВНЗ |  84 | 
| Коломинский Я.Л., Селезнев А.А. Психологическая культура здоровьесберегающих технологий педагогического взаимодействия. |  87 | 
| Михнёв П.Г. Условия моделирования педагогического взаимодействия в высшей школе | 91 | 
| Бенера В.Є. Міжособистісна взаємодія педагога і студентів у вищій школі. | 95 | 
| Коваленко О.Г. Емпатія у структурі професійного спілкування майбутніх педагогів та її розвиток. | 100 | 
| Мирошник О.Г. Особливості емпатії майбутніх педагогів з різним типом гендерної ролі | 104 | 
| Журавльова Л.П. Динаміка особистісно-смислової емпатії в ранньому онтогенезі | 109 | 
| Абрамова Л.Н. От представления о себе к идентификации и самосознанию. | 113 | 
| Засименко В.В.Спілкування як основа міжособистісної взаємодії. | 116 | 
| Сизоненко А.М. Принадність як професійно важлива властивість жінки-педагога.. | 120 | 
| Игнатенко О.А. Формирование смысложизненных ориентаций у современного студенчества в процессе педагогического взаимодействия. |  125 | 
| Колот С.А. Особенности построения межличностных отношений в диаде преподаватель – студент на основе эмоционального менеджмента |  128 | 
| Павлова І.Г., Цибуля О. Взаємозв’язок емоційної зрілості з соціально-психологічними властивостями студентів |  134 | 
| Цынцарь А.Л. Психолого-педагогический такт как критерий профессионализма педагога | 137 | 
| Долинська Л.В., Пількевич Г.І. Діалогічність як умова ефективної педагогічної взаємодії викладача зі студентами . |  143 | 
| Єремчук М.О. Психологічні особливості педагогічної взаємодії в умовах інтенсивного навчання. | 145 | 
| Льовочкіна А.М. Організація особистісно-орієнтованого навчального простору під час вивчення екологічної психології. |  149 | 
| Бахов І.С. Співробітництво як психологічний чинник активізації мнемічної діяльності у студентів у процесі навчання іноземної мови |  154 | 
| Карапетрова О.В. Вплив характеру взаємодії творчого керівника на адаптацію дитини в колективі | 159 | 
| Сташук О.А. Розвиток творчої особистості учнів у педагогічній взаємодії на уроках образотворчого мистецтва |  163 | 
| Бордюк В.М., Бордюк М.А. Соціально-педагогічна підтримка старшокласників у процесі їхнього професійного самовизначення |  168 | 
| Зінченко Л.М., Грищенко В.М. Становлення Я-образу старшокласника як умова успішної взаємодії в системі «вчитель-учні».. |  173 | 
| Пивоварчик І.М. Гендерні особливості особистісного самовизначення та формування Я-концепції в ранньому юнацькому віці  |  177 | 
| Мельничук И.В. Гиперактивное поведение детей в педагогическом взаимодействии  | 182 | 
| Денисенко А.А., Кузин Е. Мотивация общения в старшем подростковом возрасте | 187 | 
| Мізерна О.О. Подолання агресивних проявів підлітків як умова підвищення ефективності педагогічної взаємодії.. |  191 | 
| Лисенко І.М. Особистісне самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою в референтному середовищі |  195 | 
| Поспелова І.Д., Печерова М.В. Психологічний супровід діяльності вчителя в період адаптації першокласників до навчання у школі.. |  199 | 
| Руденко І.М. Психологічна допомога молодшим школярам з реорганізованих родин в умовах шкільної системи. |  203 | 
| Ивашкевич Е.Ф. Нравственно-этические проблемы социализации молодежи (на примере учащихся школ г. Витебска). |  207 | 
| Печенко І.П. Соціалізація особистості в дошкільному дитинстві: аспект педагогічної взаємодії | 213 | 
| Цибух Л.М. Інтерактивні методи як засіб розвитку пізнавальної активності та професійного мислення студентів-психологів. |  217 | 
| Олифирович Н.И., Белановский О.Л. Основные подходы к изучению взаимоотношений в системе «педагог – психолог». |  220 | 
| Ковальчук С.В. Проблема формування індивідуальних стилів діяльності психологів у системі освіти | 226 | 
| Моргун В.Ф. Часові трансспективи життя особистості і трудова педагогіка А.С.Макаренка. | 229 | 
| Кравченко О.О. Формування і розвиток особистості П.Куліша як педагога і громадського діяча. | 234 | 
| Наші автори |  |