Болдырева А.В.
|
Диагностика мотивации общения студентов с помощью тест-опросника
доминирующих потребностей в общении.
|
Симоненко С.М.
|
Візуальне мислення як найвищий рівень розвитку механізмів наочно-мисленнєвої діяльності.
|
Брынза И.В., Кривцова Н.В.
|
Эмоциональные состояния членов семьи с разными уровнями и типами семейной адаптации и сплоченности.
|
Василенко И.А.
|
Исследование эмоциональности в контексте родительских отношений.
|
Велитченко Л.К.
|
Критеріальні аспекти педагогічної взаємодії.
|
Велитченко Л.К.
|
Концептуальні основи визначення поняття педагогічної взаємодії.
|
Водолазская О.О.
|
Субъективность как одна из детерминант профессионального становления психолога.
|
Геркерова А.М.
|
Использование коллокационных таблиц как средства закрепления лексического материала и повышения интереса к изучению английского языка.
|
Денисенко А.А.
|
Апробация методики психологической готовности к супружеским взаимоотношениям.
|
Журавльова Л.П., Данковцева Є.В.
|
Особистісні чинники успішної професійної діяльності.
|
Захарченко Е.И.
|
О проблеме перевоплощения в психологии.
|
Кадышева Л.Б.
|
Результаты исследования имплицитных представлений о чувстве собственного достоинства.
|
Кондрацька Л.В.
|
Вплив сімейних конфліктів на психічне здоров'я дитини.
|
Кошлань И.Г.
|
Специфика стилей воспитания в семьях подростков с разными типами эмоциональности.
|
Кузнецова О.В.
|
Адаптивность личности и эмоциональность: взаимосвязи качественных показателей.
|
Кущ О.С.
|
Рольова економічна гра як засіб формування творчого мислення старшокласників у розвивальному навчанні.
|
Лєскова А.А.
|
До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації.
|
Лєсков В.О.
|
Теоретичні основи соціально-психологічної реабілітації військовослужбовців.
|
Литовченко О.В.
|
Развитие мелкой моторики умственно отсталых детей старшего дошкольного возраста.
|
Мельничук І.В.
|
Становлення самосвідомості у підлітковому віці.
|
Мельничук І.В.
|
Становлення та розвиток агресивності як стійкої особистісної характеристики на різних стадіях підліткового віку.
|
Музичко Л.В.
|
Навчальна мотивація як чинник розвитку індивідуального стилю учіння.
|
Новотна М.А.
|
Структурні компоненти психологічної схильності до ігрової комп’ютерної залежності в пубертаті.
|
Олексієнко С.Б.
|
Психологічні особливості мотиваційної структури особистості правоохоронця, який працює в умовах оперативно – розшукової діяльності.
|
Орищенко О.А.
|
Взаимосвязи показателей эмпатии с широким спектром свойств личности.
|
Павлова І.Г.
|
Умови становлення емоційної зрілості у молодшому шкільному віці.
|
Родина Н.В.
|
Глубинно-психологические детерминанты копинг-поведения менеджеров среднего звена в кризисных ситуациях.
|
Родина Н.В.
|
Индивидуально-психологические особенности менеджеров среднего звена, способных к карьерному росту в реструктурируемых организациях.
|
Семікоп Т.Є.
|
Сучасний підхід до превентивного навчання учнів молодших класів загальноосвітніх шкіл з формування здорового способу життя, відповідального ставлення до своєї поведінки та здоров’я.
|
Сергєєва А.В., Дивина А.А.
|
Особистісні характеристики професіоналів, які займаються психоте-рапевтичною практикою.
|
Середницька І.Я.
|
До проблеми самовизначення особистості.
|
Середницька І.Я.
|
Взаємозв’язок між проблемами майбутнього і Я-концепцією в юнацькому віці.
|
Сорокіна В.М.
|
Формування стилю взаємодії вчителя з учнем.
|
Сопрун І.П.
|
Агресивна поведінка сучасних дітей.
|
Тепляков Н.Н., Левая К.С
|
. Роль временной перспективы в структуре личностных и профессиональных качеств курсантов института МВД.
|
Чебикін О.Я., Тодорова В.Г.
|
Емоційно-вольовий образ „Я” студентів, що займаються різними видами фізичної культури.
|
Швець В.В.
|
Психологічні передумови попередження та усунення надмірної тривожності підлітків.
|
Язвинская Е.С.
|
Возможности интегративной телесно-ориентированной психотерапии в решении проблем здоровья нации.
|
Ямницький В.М.
|
Життєтворчі риси особистості.
|
Богуш А.М.
|
Взаємозалежність свободи і відповідальності в поведінці особистості.
|
Докучаєва В.В.
|
До проблеми формування проектувальної компетентності майбутнього педагога-професіонала.
|
Зеленков С.Л.
|
Формування професійної компетентності майбутніх фахівців ювелірних спеціальностей: результати одного експерименту.
|
Кисельова О.І.
|
Малі жанри фольклору у виховній роботі з дошкільниками.
|
Нарійчук М.Д.
|
Результативність соціально-педагогічних умов становлення самооцінки особистісних моральних якостей.
|
Орєхова Л.І.
|
Формування оцінного компонента у студентів-філологів на креативно-оцінному етапі.
|
Орєхова Л.І.
|
Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх учителів-словесників на когнітивно-оцінному етапі.
|
Павлова В.В.
|
Стан нормативно-правового та організаційно-педагогічного забезпечення процесу підготовки магістрів і аспірантів гуманітарних спеціальностей до застосування засобів математичної статистики.
|
Соколова А.В.
|
Аналіз структури та моделей підготовки вчителів в університетах України, Англії та Шотландії.
|
Соколова А.В.
|
Формування професіоналізму вчителів у шотландських університетах.
|
Богданова І.М.
|
Шляхи та засоби розвитку педагогічної інтуїції.
|
Балабуха К.В.
|
Формування готовності майбутніх учителів до навчання старшокласників іншомовної фразеології.
|
Єнакій М.М.
|
Деякі аспекти функціонування інтуїтивного процесу.
|
Жигадло Г.Б.
|
Актуалізація історичного досвіду професійно-методичної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у вищій педагогічній школі України (початок - 60-і роки XX століття)..
|
Іванюта О.В.
|
Розвиток креативного образного мислення в підлітковому віці.
|
Кияновський А.О.
|
Інтерактивні методи навчання – як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах.
|
Костенко В.А.
|
Сучасні проблеми відбору працівників пенітенціарної системи.
|
Нечаєва Л.В.
|
Трансформація ідей модернізації сучасної освіти в контексті професійного становлення майбутніх учителів мистецьких дисциплін.
|
Ноздрова О.П.
|
Діагностичний експеримент по виявленню рівнів сформованості пізнавальної активності молодших школярів.
|
Соцкая Е.П.
|
Место репродукций художественных картин в практике работы современных дошкольных учреждений в формировании эмоционально-выразительных средств речи.
|
Черкасов М.П.
|
Метонімічна художня образність: природа і складові.
|
Горіна Ж.Д.
|
Мовна особистість студента-філолога.
|
Кучеренко Г.В.
|
Розвиток силової динамічної витривалості у глухих підлітків у процесі фізичного виховання.
|
Коломійченко О.Ю.
|
Вікова динаміка розвитку рухливості суглобів хребтового стовпа у слабозорих дітей.
|