Бадалова М.В. |
Возможности применения задачного подхода в подготовке будущих психологов-консультантов |
Бовть О.Б. |
Вивчення психологічних механізмів віктимізації студентів. |
Гуляс І.А. |
Здатність до афіліації як стрижень професійної спрямованості практичного психолога |
Гуляс І.А. |
Функції самоуправління у професійному становленні майбутнього практичного психолога. |
Гусакова М.П. |
Смысловая структура жизненного пути личности. |
Денисенко А.А.
Дорошенко К.
|
Роль поощрения и наказания в развитии тревожности младшего школьника. |
Дєрябіна Г.В. |
Психологічні засоби розвитку потенціалу управлінського персоналу. |
Ікуніна З.І. |
Психологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльності. |
Коваленко А.Б., Пецкович С. |
Сучасний стан дослідження проблеми само розуміння. |
Кондрашихина О. А. |
Личностные предпосылки способности к фасилитационному влиянию. |
Сапрыгина Н.В. |
Понимание как интерпретация связей в смысловых полях. |
Симоненко С.М. |
Основні принципи стратегіально-семантичного підходу до побудови моделі візуально-мисленнєвої діяльності. |
Симоненко С.М. |
Теоретико-емпірична модель візуально-мисленнєвої діяльності. |
Сінєльнікова Т.В. |
Проблема підготовки майбутніх психологів до використання тренінгових технологій. |
Снігур Л.А. |
Зміст громадянських якостей молоді. |
Фокіна І.В. |
Особливості статевої ідентифікації у сучасних старшокласників. |
Язвинская Е.С. |
Методологические и практические аспекты проблемы психики и тела. |
Бедная И.C. |
О системно-структурном анализе надежности решения компьютерных задач. |
Богінська Ю.В. |
Історичні аспекти розвитку опіки в Україні та свту. |
Бурлакова О.О. |
Розвиток ступеневої освіти у відповідності до вимог болонської конвенції. |
Ващенко А.М. |
Зміст і результати впровадження педагогічної технології формування професійної мобільності офіцерів збройних cил України. |
Геркерова А.М. |
Драматический метод как средство повышения мотивации студентов к изучению иностранного языка. |
Горбунова Н.В. |
Система лексичної роботи з дітьми старшого дошкільного віку |
Денчук Є.В. |
Управління школою, яка розвиває та розвивається. |
Мельниченко Г.В. |
Реалізація принципу взаємоуправління у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. |
Наточій А.М. |
Загальноосвітні школи-інтернати у сучасному освітньому просторі України. |
Нікішина В.В. |
Виховний потенціал діалогічної взаємодії в сучасній загальноосвітній школі. |
Пекинер В. |
Психологические взгляды К.Д. Ушинского. |
Сафонова Н.В. |
Інноваційний аспект аналізу педагогічної спадщини вітчизняних педагогів 20-х років ХХ століття. |
Ткачук О.В. |
Формування професійної здатності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва як педагогічна проблема. |
Щука Г.П. |
Висвітлення часописом „радянська школа” запровадження виробничого навчання в сільських школах України /1954 – 1964-ті рр.. |
Босак Н.Ф. |
Діагностування рівнів сформованості фонетико-орфоепічної компетенції майбутніх учителів-словесників. |
Коваль В.В. |
Девіантна поведінка неповнолітніх, технологія їх соціальної реабілітації. |
Кожемякіна Н.І. |
Формування професійної мобільності майбутніх менеджерів-аграріїв у системі післядипломної освіти. |
Малахова О.В. |
Методика визначення рівнів соціалізованості молодших школярів у контексті стосунків з однолітками. |
Мартынова Р.Ю. |
Дидактический аспект содержания обучения пассивной иноязычной грамматике.. |
Полозенко Д.П. |
Шляхи вдосконалення фізичної підготовки курсантів на початковому етапі військово-професійного навчання. |
Снігур Л.А. |
Загальна характеристика системи формування громадянськості особистості у ВВНЗ.... |
Ушнурцева Н.Н. |
Изобразительное искусство как средство полиэтнического воспитания в начальной школе. |
Кулакова М.В. |
Загальна характеристика блочно-модульної технології формування й розвитку готовності до професійної діяльності в майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах. |
Черкасов М.П. аспект концепції. |
Погляд на творення художньої образності в поетиці Ліни Костенко: МСОР |
Коргун Л., Шульга В. |
Дослідження соціально-психологічної перцепції у педагогічних працівників системи профтехосвіти. |