Content
ПСИХОЛОГІЯ |
|
Березовська І.В. Основні тенденції дослідження проблеми волі |
4 |
Булгакова О.Ю. Формування в підлітків механізмів усвідомлення небезпечних форм поведінки. |
6 |
Бутузова Л.П. Особливості когнітивних репрезентацій ВІЛ/СНІДУ у свідомості підлітків з різним ставленням до загрози ураження віл. |
10 |
Ващенко І.В., Кондрацька Л. В. Особливості сімейних взаємин у сучасних подружніх парах |
13 |
Велитченко Л.К. Развитие деятельностных установок будущих педагогов |
17 |
Власова О.І. Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі |
22 |
Денисенко А.А. Выраженность коммуникативной установки у старших подростков. |
25 |
Кайгер В.И. Защитно-адаптивные подструктуры этнического самосознания |
28 |
Колесникова В.И. Теоретический анализ концепции К.Г. Юнга с точки зрения традиций зарубежной и отечественной психологической мысли. |
30 |
Колесникова В.И. Концептуальные положения Юнговской психотерапии в контексте выявления проблем и резервов личностного развития. |
35 |
Лазаренко Т.М. Індивідуальні особливості реагування на хворобу хворих на різних стадіях хронічної ниркової недостатності . |
38 |
Матвійчук О. В. Ораторське мистецтво як складова пр-менеджменту в системі вищої освіти. |
41 |
Перепятенко О. Фрустрационное состояние у женщин зрелого возраста. |
43 |
Перепятенко О. Эмоциональные состояния и пути их коррекции |
45 |
Псядло Э.М. Использование кабинета психологической разгрузки для психофизиологического восстановления спортсменов |
49 |
Тепляков Н.Н. Психосемантический анализ временной перспективы. |
51 |
Тепляков Н.Н., Шоломицкая А.Н. Психосемантический анализ воздействия искусства на эстетическое сознание молодежи (на материале современной украинской прозы).. |
54 |
Тодорова В.Г. Формирование эмоционально-волевого образа „Я” в условиях учебно-профессиональной подготовки студентов |
59 |
Харцій О.М. Формування творчої особистості серед студентів |
63 |
Шкловська О. Н. Читацька компетенція як різновид загальної компетенції учнів. |
66 |
Язвинская Е.С. Интегративная телесно-ориентированная психотерапия в решении проблем самоотношения |
69 |
Язвинская Е.С. Эффективность использования методов телесно-ориентированной психотерапии в диагностике и лечении больных вегетососудистой дистонией. |
71 |
ПЕДАГОГІКА |
|
Богданова І.М. Формування цілісної особистості як головна проблема педагогічної теорії та практики |
73 |
Брыль А.К. О значении музыкальной памяти в процессе накопления духовного опыта младшими школьниками |
76 |
Вишневська К.Г. Визначення теоретичних основ імітаційно-рольового навчання у вищій школі. |
78 |
Дунаєва О.М. Сутність та структура педагогічної креативності |
81 |
Жаровцева Т.Г. Оволодіння діагностичною діяльністю при організації педагогічної підтримки неблагополучної сім’ї як умова підготовки фахівців дошкільної освіти. |
84 |
Катиліна С.Г. Сучасні аспекти підготовки майбутніх учителів до застосування педагогіки ненасильства у загальноосвітніх школах. |
87 |
Кічук Н.В. Ігрове проектування як інтерактивна дидактична технологія підготовки фахівців. |
89 |
Котик Т.М. Еволюція змісту навчання рідної мови дітей дошкільного віку |
91 |
Михайличенко Сутність та умови професійного самовиховання працівників органів внутрішніх справ |
96 |
Ткаченко М.В. Застосування проектних технологій у процесі фахової підготовки менеджерів |
99 |
МЕТОДИКА |
|
Адєєва О.В. Здоровий спосіб життя майбутнього педагога, як складова частина культури його професійної діяльності. |
102 |
Брыль А.К. Формирование коммуникативной культуры музыканта в вузе. Бугайова М.О. Застосування модульно-рейтингової технології при вивченні теми „елементи комбінаторики у шкільному курсі алгебри і початків аналізу” |
104
106 |
Велінова Н.Г. Зміст і структура інтерпретаційної культури вчителя музики. |
111 |
Іванченко Є.А. Оцінка сформованості компонентів професійної мобільності майбутніх економістів на формувальному етапі експерименту. |
114 |
Ковылина В.Г. Методика организации занятий по физической культуре в детском саду для детей с нарушением зрения. |
116 |
Ковылина В.Г. Особенности развития зрительного восприятия у детей с нарушением зрения в процессе физического воспитания |
119 |
Копіца Є.П. Термінотворення в українській терміносистемі.. |
123 |
Кудін А.П., Жабєєв Г.В., Свистун Ю.А. Організація навчання в інтернеті: сценарій мережевого навчання |
127 |
Саннікова Т. В. Духовне виховання - складова виховного процесу сучасної школи. |
131 |
Сарафанюк Е.І. Діагностика якості загальновійськової підготовки курсантів: методичний аспект |
134 |
Скворцова С.О. Загальна методика навчання молодших школярів розв’язувати задачі, на знаходження суми або різницеве чи кратне порівняння двох часток та обернені до них |
137 |
Унтілова Е.А. Індивідуальна робота з визначення набору стереотипів-еталонів педагогічної взаємодії вчителів |
143 |
Ягоднікова В. В. Учнівське самоврядування як засіб виховання лідерів |
146 |
ТЕРАПІЯ ДУШІ ІІ |
|
Белова М.Э. Применение методики “пиктограмма” в системе психологического профотбора сотрудников негосударственных предприятий безопасности |
149 |
Василенко С.В. Вплив комплексного психологічного забезпечення на працездатність операторів сенсомоторного профілю. |
151 |
Гаврилова Ю.Е. Степень выраженности конструктивистского мировоззрения в преодолении кризисов у студентов. |
154 |
Гусакова М.П. Коррекционный эффект развивающих занятий с детьми дошкольного возраста. |
156 |
Гусев А.И. Толерантность к неопределенности: проблематика её научной классификации. |
159 |
Капосльоз Г.В. Особливості психологічної оцінки процесу розв’язування тактичних задач офіцером |
162 |
Корсакевич В.В. К вопросу о профессиональном самоопределении в процессе профильного обучения. |
164 |
Остополець І.Ю. До проблеми про психічні стани особистості. |
165 |
Романюк Л.В. Кластерний аналіз розвитку системи ціннісних орієнтацій студентів у процесі психологічного тренінгу. |
168 |