Content
| Психологія | 
 | 
| Будиянский Н.Ф. Инвариантная модель личности следователя на стадии предварительного следствия. | 3 | 
| Власова О.І. Аналіз психологічних особливостей розвитку соціальних здібностей у дорослому віці на прикладі дослідження студентів-заочників. | 
 8 | 
| Запорожцева Г.Є. Історія формування методології професіографічного дослідження. | 12 | 
| Зенковская Т.В. Алгоритм применения системы повышения уровня развития познавательных процессов и психомоторики у подростков с умеренной умственной отсталостью | 
 14 | 
| Зенковская Т.В. Влияние системы повышения уровня развития познавательных процессов и психомоторики на усвоение программного материала подростками с умеренной умственной отсталостью (На примере предмета «труд»). | 
 16 | 
| Колот С.А. Психосоциальные особенности обучения в организациях | 21 | 
| Конуп О.Ф. Професійно важливі якості слідчого. | 24 | 
| Максименко С.Д. “Одиниці аналізу” розвитку особистості: методологія питання. | 26 | 
| Святобатько Л.М. Любов - структурний компонент життєдіяльності особистості | 31 | 
| Сіліонова Н.В. Психологічні чинники порушення дисципліни курсантами групи посиленої психологічної уваги | 32 | 
| Тепляков Н.Н. Проблема психологического времени в исследованиях отечественных психологов | 35 | 
| Цільмак О.М. Психологічні детермінанти прояву агресії | 38 | 
| Шевченко Н.Ф. Професійна свідомість практичного психолога як феномен | 41 | 
| Шевяков А.В. Теоретические основы и методы совершенствования рекламных сообщений | 45 | 
| Юдіна О.В. Профілактика психологічної напруженості як один із напрямів професійно-психологічної підготовки науково-педагогічного складу закладів освіти МВС України | 
 49 | 
| 
 Педагогіка | 
 | 
| Башавець Н.А. Модель професійної діяльності вчителя з розвитку фізичних якостей старшокласників | 52 | 
| Боднар С.В. Формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. | 55 | 
| Ващенко А.М. Формування професійної мобільності майбутніх офіцерів у процесі навчання у вищих військових навчальних закладах: кілька чинників з багатьох. | 
 58 | 
| Гвоздій С.П. Особливості розуміння майбутніми вчителями чинників безпечної життєдіяльності. | 63 | 
| Голиков Ю.Г. Роль і місце самовиховання в системі професійно значимих особистісних якостей майбутніх офіцерів. | 66 | 
| Голиков Ю.Г. Єдність навчальної та позааудиторної роботи у формуванні вмінь і навичок професійного самовиховання | 
 69 | 
| Горліченко М.Г. Організація індивідуального підходу до процесу адаптації курсантів вищого військового навчального закладу. | 
 71 | 
| Жаровцева Т.Г. Психолого-педагогічна культура сім’ї як структурний компонент сімейного виховання | 74 | 
| Листопад О.А., Білоус Н.М. Структура і особливості конфліктостійкості як професійно необхідної якості майбутнього вчителя | 
 77 | 
| Пальшкова І.О. Методологічне обґрунтування дидактичних закономірностей практико-орієнтованого підходу у професійному навчанні | 
 80 | 
| Печерська Е.П. Співацький розвиток дітей: сутність і шляхи вдосконалення | 85 | 
| Сарафанюк Е.І. Педагогічні умови використання віртуального моделювання у процесі загальновійськової підготовки курсантів ВВНЗ | 
 89 | 
| Соболь Т.А. Підготовка вихователів до роботи з дітьми із затримкою психічного розвитку | 91 | 
| Ткачук О.Г. Вплив професійно-особистісних характеристик майбутніх учителів музики на рівень їхньої підготовки до професійної діяльності. | 
 93 | 
| Тягнирядно Є.В. До питання про сутність поняття риторики | 96 | 
| Церна С.В. Еволюція процесу навчання іншомовної лексики в період другої половини ХХ століття. | 98 | 
| Цымбалару А.Д. Д. Дьюи как предвестник проектирования инновационных систем | 101 | 
| Яворська Г.Х. Професіогенез як механізм становлення і розвитку соціально-професійної зрілості майбутнього працівника міліції | 
 104 | 
| 
 Методика | 
 | 
| Глузман Н.А. Методика формування узагальнених прийомів розумової діяльності в майбутніх учителів початкових класів при вивченні теоретичного матеріалу з математичних дисциплін. | 
 107 | 
| Дем’яненко О.Є. Фонетична інтерференція під час взаємодії звукових систем рідної, нерідної та іноземної мов. | 110 | 
| Джуринський П.Б. Розвиток фізичних якостей сили та витривалості у підлітків зі сколіотичними порушеннями опорно-рухового апарату | 
 113 | 
| Джуринський П.Б. Розвиток фізичних якостей спритності, швидкості і гнучкості в підлітків з початковими не прогресуючими формами сколіотичної хвороби. | 
 115 | 
| Ковылина В.Г. Коррекционная направленность занятий по физическому воспитанию в дошкольном учреждении для детей с нарушением зрения | 
 119 | 
| Козак С.В. Квалификационный компонент готовности к использованию иностранного языка. | 122 | 
| Колишкін О.В. Розвиток мовлення слабочуючих старшокласників у процесі корекційних занять засобами адаптивного фізичного виховання. | 
 127 | 
| Колишкіна А.П. Основні напрями формування екологічної свідомості в курсі "навколишній світ" (1-2 класи). | 130 | 
| Литовченко О.В. Пальчиковый игротренинг и упражнения массажа и самомассажа в развитии мелкой моторики умственно отсталых дошкольников | 
 133 | 
| Мельниченко Г.В. Проблема структурування навчального модуля у процесі формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови | 
 135 | 
| Музика Ю.О. Психолого-дидактичні аспекти розвитку логічного мислення на уроках рідної мови. | 139 | 
| Скворцова С.О. Загальна методика навчання молодших школярів розв’язувати задачі, що містять знаходження суми або різницеве чи кратне порівняння двох добутків та обернені до них | 
 141 | 
| Яблонська Т.М. Проблема навчання іншомовного читання молодших школярів. | 148 | 

 
										 
										

























