Випуск №3, 2020

Титульна сторінка 

 

Психологія-Медицина 

Юлія Асєєва.

Роль впливу інтернету на суїцидальну поведінку осіб підлітково-юнацького віку

5-13

Наталія Васильєва.

Нейрофізіологічні механізми логоневрозу у дітей дошкільного віку при функціональних навантаженнях

13-19

Антоніна Міненок,
Тетяна Кійко,
Ігор Донець.

Профілактика надлишкової маси тіла населення в умовах карантинних обмежень під час пандемії

20-26

Олена Мірошниченко,
Олександра Гуцуляк.

Роль акцентуації характеру в адаптації особистості до екстремальних умов життєдіяльності

26-32

Світлана Прокоф’єва-Акопова.

Вагітність як фактор емоційної нестабільності жінок

33-38

Олександр Плиска,
Лариса Харченко,
Михайло Груша,
Ірина Кондраток,
Ігор Шкробанець.

Контрастна чутливість як метод раннього виявлення порушень рефракції в школярів різного віку

39-47

Ольга Ситник,
Ольга Єжова,
Оксана Мелеховець.

Фізична терапія осіб зрілого віку з діабетом другого типу

47-57

Евгений Михалюк,
Виталий Сыволап,
Марина Потапенко,
Николай Бессарабов,
Сергей Польской.

Особенности электрокардиографических показателей и данных вариабельности сердечного ритма у юных футболистов

57-64

 Тетяна Дегтяренко,
Надія Орлик,
Оксана Костюк. 
Психофізіологія індивідуальних відмінностей. Історичні концепції  64-73
 Юлія Гопкало. Узагальнення групових форм роботи з психотравмою в осіб, які постраждали внаслідок військових дій 73-78 
 Злата Ржевська-Штефан. Мотивація учбової діяльності студентів першого курсу педагогічного університету  79-84
Фрєд Воскобойніков. Вступ у теорію діяльності (Присвячується пам’яті мого дорогого друга Григорія Бєдного)  84-91

Педагогіка

Геннадій Нарскін,
Михайло Кобринський,
Олексій Нарскін.

Функціональне тренування в аспекті спортивної підготовки

91-96

Ірина Гуменюк.

Полікодовий текст як засіб реалізації текстоцентричної технології навчання

97-103

Ольга Мехед,
Світлана Рябченко.

Основні аспекти соціально-педагогічної діяльності вчителя біології та основ здоров’я

104-109

Ростислав Радзієвський,
Валерій Пліско,
Валентин Бондаренко.

Професійна підготовка охоронців на основі системно-модульного проєкту охорони об’єктів

109-117

Іван Самокиш,
Анатолій Босенко,
Марія Топчій.
Комплексний моніторинг функціональних можливостей студентів закладів вищої освіти  117-125
 Сергій Сєвдалєв,
Марина Кожедуб.
Моделювання змагальної діяльності висококваліфікованих спортсменок, які спеціалізуються у сучасному п’ятиборстві  125-131
 Родіон Яготін,
Тетяна Дегтяренко,
Світлана Халайджі. 
Особливості тренувального процесу студентів-боксерів з урахуванням стану їх психомоторики  131-138
Валерія Овчарова.  Фактори ефективного здійснення соціальної роботи із залучення молоді до волонтерської діяльності на рівні громади  138-149
 Валентина Тодорова,
Валентина Сосіна,
Валентина Вартовник,
Наталія Пугач.
Особливості індивідуального стилю роботи тренера і педагога хореографічного колективу  149-155
 Раїса Мартинова. Моделювання ланок організаційного і змістовного блоків процесу навчання освітнім дисциплінам  155-163
         

       
   
   
         

 

©2021 Університет Ушинського. Всі права захищені, мабуть.