Юлія Асєєва.
|
Роль впливу інтернету на суїцидальну поведінку осіб підлітково-юнацького віку
|
5-13
|
Наталія Васильєва.
|
Нейрофізіологічні механізми логоневрозу у дітей дошкільного віку при функціональних навантаженнях
|
13-19
|
Антоніна Міненок, Тетяна Кійко, Ігор Донець.
|
Профілактика надлишкової маси тіла населення в умовах карантинних обмежень під час пандемії
|
20-26
|
Олена Мірошниченко, Олександра Гуцуляк.
|
Роль акцентуації характеру в адаптації особистості до екстремальних умов життєдіяльності
|
26-32
|
Світлана Прокоф’єва-Акопова.
|
Вагітність як фактор емоційної нестабільності жінок
|
33-38
|
Олександр Плиска, Лариса Харченко, Михайло Груша, Ірина Кондраток, Ігор Шкробанець.
|
Контрастна чутливість як метод раннього виявлення порушень рефракції в школярів різного віку
|
39-47
|
Ольга Ситник, Ольга Єжова, Оксана Мелеховець.
|
Фізична терапія осіб зрілого віку з діабетом другого типу
|
47-57
|
Евгений Михалюк, Виталий Сыволап, Марина Потапенко, Николай Бессарабов, Сергей Польской.
|
Особенности электрокардиографических показателей и данных вариабельности сердечного ритма у юных футболистов
|
57-64
|
Тетяна Дегтяренко, Надія Орлик, Оксана Костюк. |
Психофізіологія індивідуальних відмінностей. Історичні концепції |
64-73 |
Юлія Гопкало. |
Узагальнення групових форм роботи з психотравмою в осіб, які постраждали внаслідок військових дій |
73-78 |
Злата Ржевська-Штефан. |
Мотивація учбової діяльності студентів першого курсу педагогічного університету |
79-84 |
Фрєд Воскобойніков. |
Вступ у теорію діяльності (Присвячується пам’яті мого дорогого друга Григорія Бєдного) |
84-91 |