Troitska O. M., Averina K. S.
|
Social Activeness of Young People: Dialogical Support in The Cultural and Educational Space
|
5-11
|
Prima R. M., Desiatnyk K. V., Durmanenko O. L.
|
Intensification of The “TEACHER-PUPIL-PARENTS” Triad Cooperation in Upbringing Junior Pupils’ Spirituality
|
12-16
|
Petrychenko L. O. |
Current State and Possibilities of Forming Healthy Lifestyle Among Students of Adolescent and Youth Age Under Conditions of Social Problems Aggravation in Ukraine
|
17-22
|
Черніцкі Ф., Галай А. О., Гречанюк С. К., Шатрава С.О., Соболь Є. Ю.
|
Педагогічні засади якісного проведення юридичними клініками занять street law: український та польський досвід.
|
23-30
|
Dudko Ya. V.
|
Organisational and Pedagogical Conditions For Educational Work Management at Teacher Training Universities of Ukraine
|
31-37
|
Сін Чжефу.
|
Модель педагогічної підтримки іноземних студентів у процесі адаптації до навчання в університетах України
|
38-43
|
Gurova T. Yu., Gurov S. Yu., Moskaliova L. Yu.
|
Innovative Technologies in The Formation of Future English Teachers’ Intercultural Communicative Competence
|
44-50
|
Derkach T. M., Starova T. V.
|
Preferred Learning Styles of Students of Natural Field of Study
|
51-56
|
Kashyna H. S., Lebedeva V. V., Kashtalian M. M.
|
Simulation Teaching Technology In Modern Educational System Reformation
|
57-62
|
Puchkov I. R., Sariienko V. K., Sariienko V. V.
|
Didactic Foundations of Software Structuring in the Process of Teaching Science Disciplines and Mathematics at Pedagogical Universities
|
62-67
|
Matviichuk L. A., Kukhar L. O., Hnedko N. M.
|
Examining Factors of Using Information and Communication Technologies For E-Learning Organization
|
68-73
|
Теремецький В. І., Гринько П. О., Кармаза О. О.
|
Концептуальні засади підвищення ефективності законодавчого регулювання освітнього процесу в Україні
|
74-80
|
Vovk O. I.
|
Foreign Language Acquisition: a Communicative and Cognitive Paradigm
|
81-85
|
Косило Н. В., Нич О. Б., Балаєва К. С.
|
Готовність вихователів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності
|
86-94
|
Byndas O. M.
|
Strategy for Foreign Language Blended Learning Implementation Into fhe Educational Process
|
95-99
|
Havrilova L. Ha., Voronova N. S.
|
Online Training Course for Teaching Master-Degree Music Students
|
100-105
|
Hrytsenko I. S.
|
University Students’ Self-Study Structure
|
106-112
|
Rotar V. B.
|
Studying Levels of Future Civil Defense Specialists’ Professional Competence Components
|
112-118
|
Dunaieva L. M., Zakharchenko V. I., Zakharchenko N. V.
|
World Experience in Improving Quality of Education: Directions, Means, Norms
|
119-128
|
Скоромна М. В., Полянська К. В.
|
Проблеми формування основ педагогічної майстерності магістрантів, які отримали ступінь бакалавра за різними спеціальностями
|
129-135
|
Morska L. I., Levchyk I. Yu.
|
Formation of Professional English Competence in Future Psychologists’ Speech
|
136-141
|
Pavlenko S. O., Sevruk V. G., Kobko Ye. V.
|
Training Police Officers in The Conditions of Reforming The System of Education of The Ministry of Internal Affairs of Ukraine in Accordance with European Standards
|
142-150
|
Орлова Н. В.
|
Значення ментального мапування у покращенні усного мовлення у студентів немовних спеціальностей
|
151-161
|
Сидорова Н. В., Думанська В. В., Доценко Ю. В.
|
Методи підвищення ефективності та якості викладання нарисної геометрії
|
161-166
|
Бородієнко О. В.
|
Метод Т.Сааті в моделюванні професійної компетентності керівників
|
167-171
|
Наконечна О. В., Рудень Д. М., Сопівник Р. В.
|
Регіональні та вікові особливості самооцінки сучасної української молоді
|
172-180
|