Лещій Н. П.
|
Проблеми оптимізації української системи спеціальної освіти
|
5-9
|
Медвідь Ю. І.
|
Удосконалення процесу підготовки офіцерів запасу в Україні як педагогічна проблема
|
9-15
|
Sovik T. V.
|
Technological Skills as a Component of Music and Aesthetic Competence of Future Primary School Teachers
|
16-20
|
Чепіль М. М.
|
Дитина як суб’єкт виховання у педагогічній спадщині Софії Русової
|
20-24
|
Черняк С. Г.
|
Зарубіжні та вітчизняні концепції виховання особистості: теоретичний аналіз
|
25-32
|
Ababilova N. M.
|
Future Translators’ Training for Professional Career in the Multicultural Society
|
32-37
|
Карпенко О. Є.
|
Організаційно-педагогічні засади опіки над дітьми в Галичині (1900-1939 рр.)
|
37-41
|
Хома О. М.
|
Розвиток лексичної компетенції молодших школярів на уроках української мови
|
42-46
|
Kolomoiets T. H.
|
Socialization Model of Preschoolers with Special Needs in the Systi of Special Education
|
46-53
|
Кучеренко І. А.
|
Вивчення української мови в аспекті особистісно зорієнтованої технології навчання
|
53-57
|
Karpova O. O.
|
The use of web-case in teaching English to students majoring in economics
|
58-62
|
Todorova V. H.
|
Peculiarities of Objective Evaluation of Choreographic Preparedness at Different Stages of Long-Term Athletic Performance (Through the Example of Aerobic Gymnastics)
|
63-68
|
Inshakov A.Ye.
|
Theoretical Bases of Patriotic Education of Preschool Children in Psychological and Pedagogical Literature
|
69-74
|
Svitlana V. G. |
Specifics of Future Teachers’ Work on Re-educating Difficult Pupils of Secondary Schools |
74-78 |
Nekit K. G. |
Modern Challenges of Reforming Legal Education in Ukraine |
79-83 |
Sattarpour S. |
The Impact of Proficiency Level on Receptive and Productive Vocabulary of Efl Learners |
84-94 |
Прийма С. М., Орлов А. В., Аніщенко О. В., Кучина К. О. |
Освітні потреби жителів Запорізької області: стан і потенціал для розвитку регіону, що навчається |
95-111 |
Korzh O. Yu. |
Bloom’s Taxonomy and its Role in Acadiic Writing and Reading Skills Training at English Classes |
111-116 |
Pampura S. Yu. |
The Case Study Method as a Means of Increasing Motivation of Students Majoring in Psychology for Learning English |
116-120 |
РоманюкС.З., Богданець-Білоскаленко Н. І. |
Інноваційні підходи до навчання української мови молодших школярів в англомовному середовищі |
121-126 |
А. П. Чичук, Т. П. Кучай. |
Аналіз підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти у Великій Британії та Україні
|
126-133 |
Tetiana Koknova
|
Implientation of play-based learning activity as a tool to develop students’ professional communicative competence within university course “English for Speciefic Purposes”
|
133-138 |