Chopyk T. V., Pavliuk O. S., Pavliuk Ye. O.
|
Model of Future Coaches-Teachers’ Professional Competence Formation in Terms of Higher Educational Institution
|
5-12
|
Klochkova T. I., Sbruieva A. A., Pshenychna L. V.
|
Risk Management in The Activities of a Modern University: a Comparative Analysis of British and Ukrainian Experience
|
13-23
|
Bodnar S. V.
|
Characterization of Speech Material According to the Essence of Compressive Method of Intensive Foreign Languages Teaching
|
24-31
|
Yeremenko T. Ye., Lukyanchenko I. O., Yumrukuz A. A.
|
Developing Master Students’ Professional Speech Competence in Pre-Service English Teacher Training: Possibilities, Problems and Recommendations
|
32-39
|
Şenay Şahin, Ersin Şahin, Burçin Ölçücü.
|
The Determination of Relation Among The Future Time Perspectives, Academic Delay of Gratification Preferences and Burnout Levels of Prospective Teachers
|
40-49
|
Doroshenko T. V., Minenok A. O., Sikura A. Io.
|
Future Primary School Teachers’ Art and Pedagogical Training Modernization
|
50-57
|
Борщенко В. В.
|
Стан підготовленості майбутніх учителів до організації і здійснення здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі
|
58-65
|
Литньова Т. В.
|
Еволюція цілей іншомовної освіти у вітчизняній загальноосвітній школі в радянський і пострадянський періоди
|
66-73
|
Жерновникова О. А., Штефан Л. А., Фазан В. В.
|
Формування готовності майбутніх учителів математики до навчального проектування
|
74-81
|
Іщенко Л. В., Орос І. І., Ляховець О. О.
|
Психолого-педагогічна діагностика готовності майбутнього вихователя до формування творчої особистості дошкільника
|
82-89
|
Пічкур М. О., Демченко І. І., Сулим В. Т.
|
Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти
|
90-94
|
Kuzmin V. V., Kuzmina M. O., Ivanchenko A. V.
|
Psychosocial Life Trajectories of Orphaned Individuals (Resurvey)
|
95-100
|
Chebykin O. Ya.
|
System-Activity Conception of Training 21st Century Teachers: Competence and Organizational Aspects
|
101-106
|
Molnar T. I., Lavrenova M. V., Fenchak L. M.
|
Pedagogical Factors of Gifted Children’s Adaptation to the Educational Environment of Primary School
|
106-111
|
Soroka O. V.
|
Art-Therapeutic Technologies: are Future Primary School Teachers Ready to Use Them in Practice?
|
111-117
|
Gryshova I. Yu., Nikolyuk E. V., Shestakovska T. L.
|
Conceptualization of The Organizational Management Mechanism of the Development of the National Education System in the Context of Its Quality
|
118-125
|
Naumov O. B., Kovalenko O. M., Savin S. Yu.
|
Technique of Assessing Future Managers’ Leadership Qualities in Modern Socio-Cultural Environment
|
126-132
|
Nestoruk N. A., Chykunov P. O.
|
Optimization of the Technology of Mastering Competence Complex For Professional Activity of Electromechanical Engineers
|
133-138
|
Myshchak I. M., Konarivska O. B., Seysebaieva N. G.
|
Adjustment of the Inclusive Education Legal Insurance in Ukraine to International Norms and Standards
|
139-146
|
Nikolenko L. M.
|
Forming Auditory Comprehension of Preschoolers with Backwardness in Speech Development By Means of Psycholingistic Game
|
147-153
|
Рацул О. А., Завітренко Д. Г., Кучай О. В.
|
Особливості вербальних уявлень про навколишній світ у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
|
154-161
|
Halushchak I. Ye.
|
Pedagogical Conditions of Future Economists’ Legal Competence Formation
|
162-169
|
Кушнір В. М., Сопівник Р. В., Іренеуш Пижик,
|
Формування уявлень про моральні якості та норми у дітей старшого дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів
|
170-175
|
Плющ В. М., Степанюк К. І., Білан В. А.
|
Психолого-педагогічна діагностика здатності до професійного самовдосконалення майбутніх учителів
|
176-182
|
Tetiana Stratan- Artyshkova, Nadiia Fedchyshyn, Valentyna Honcharuk
|
Future Specialists’ Creative Capacity as a Personal and Professional Quality
|
182-187
|
Alla Kramarenko, Olena Horbenko, Ivan Syladii
|
Pedagogy Students’ Professional Competence Formation
|
188-193
|