Чепелева Н. В.
|
Дискурсивные практики самопроектирования личности
|
5
|
Смульсон М. Л.
|
Психологічна характеристика віртуального освітнього простору
|
10
|
Саннікова О. П.
|
Переживання кризи: диференциально-психологічний аналіз
|
16
|
Дегтяренко Т. В., Щербанюк-Чокан О. А.
|
Психосоціальний стрес: чинники та особистісні детермінанти
|
22
|
Kazanzhy M. I.
|
Conceptual peculiarities of the facilitative potential theory
|
27
|
Максименко Ю. Б., Алимова С. В.
|
Развитие творческих способностей при создании объектов интелектуальной собственности
|
33
|
Сергеєва А. В.
|
Переживання суб`єктивного благополуччя студентами з різним типом тілесної ідентичності
|
39
|
Вовк Г. О.
|
Соціальна толерантність в контексті комунікативної компетентності особистості
|
44
|
Водолазська О. О.
|
Самооцінка та мотивація досягнень як чинники професійного становлення майбутніх психологів
|
49
|
Донець О. І.
|
Гендерні детермінанти вибору копінг-стратегій у юнацькому віці
|
55
|
Клибанівська Т. М.
|
Мотивація як детермінанта навчальної діяльності студентів вищих закладів освіти
|
61
|
Кондрицька Г. О., Данілов Д. В.
|
Криза та її взаємозв’язок з віковими особливостями особистості
|
68
|
Кузнєцова О. В.
|
Адаптивність як чинник інноваційного потенціалу особистості
|
73
|
Лазорко О. В.
|
Соціально-фрустраційний вимір професійної безпеки в період вибору професії
|
80
|
Лаппо В. В.
|
Психологічний клімат академічної групи – чинник виховання духовних цінностей особистості студента
|
86
|
Меленчук Н. І.
|
Нарцисичні прояви авантюрності
|
91
|
Подоляк Н. М.
|
Особливості взаємозвязків асертивності з самоставленням та впевненістю у собі
|
97
|
Рева М. М.
|
Специфіка життєвого цілепокладання молоді у контексті прагнення до самореалізації
|
104
|
Саннікова А. О.
|
Групування простору показників сценічного бар’єру
|
110
|
Бабчук О. Г.
|
психологічна характеристика толерантної та інтолерантної особистості
|
116
|
Бедан В. Б.
|
Переживання самотності як чинник психологічного благополуччя
|
121
|
Бикова С. В.
|
Особливості емоційного інтелекту жінок та чоловіків
|
126
|
Варнава У. В.
|
Механізми подолання життєвих труднощів у сучасній сім’ї
|
131
|
Василенко І. А.
|
Психологічні особливості осіб з різним рівнем упевненості у собі
|
136
|
Иванова Я. В.
|
Представления практических психологов о пассионарности: результаты контент-анализа починений
|
141
|
Каминін М. І.
|
Співвідношення показників ревнощів з типичними проявами поведінки особистості у конфлікту
|
146
|
Кошлань І. Г.
|
Особливості переживання самотності осіб з різним рівнем емоційного інтелекту
|
151
|
Кулєш Ю. В.
|
Індивідуально-психологічні детермінанти конфліктної взаємодії спортсменів
|
156
|
Лінецька О. О.
|
Психологічні особливості становлення професійного образу світу у студентів
|
162
|
Лісовенко А. Ф.
|
Ірраціональні установки заздрісних особистостей
|
167
|
Орищенко О. А.
|
Психологические особенности личности с низким уровнем эмпатии
|
173
|
Петровська І. Р.
|
Особливості громадянської ідентичності студентів
|
177
|
Sannikova O., Topalova I.
|
Test-questionnaire of the qualitative components of cynicalness (cIN-1): approbation results
|
183
|
Свертілова Н. В.
|
Особливості емоційного інтелекту в осіб, схильних до переживання образи
|
189
|
Svistula O. M.
|
Vigilance and procrastination in the system of personal decision making properties
|
195
|
Ульянова Т. Ю.
|
Асертивні тенденції конфліктності
|
200
|
Фіщіна Г. О.
|
Переваги у виборі сфер спілкування «логіків» та «інтуїтів»
|
207
|
Черножук Ю. Г., Можарова І. О.
|
Конфліктність майбутніх психологів з різним рівнем емоційного інтелекту
|
212
|
Санников А. И.
|
Личностные предикторы принятия жизненных решений
|
217
|