Бадюл Л. М., Цибух Л. М.
|
Творчі вправи як засіб розвитку комунікативної компетенції студентів
|
Bronikova S.
|
Cognitive methods of advancement of public servants’ professional level
|
Гімаєва Ю. А., Никифорова В. С.
|
Креативність і мотивація особистості й взаємозв’язок між ними як основа творчої діяльності у графічних дизайнерів та маркетологів
|
Голованова Т. М.
|
Вплив використання віртуального простору на когнітивний розвиток особистості
|
Головская И. Г., Далакова А. С.
|
Методика изучения синдрома выгорания у студентов социономичес-ких и технических профессий
|
Гончарова Н. О.
|
Вплив кар’єрних орієнтацій на формування професійної мотивації майбутніх учителів у навчальному процесі
|
Davidovitch Nitza
|
Academe and the field: a two-edged sword
|
Дегтяренко Т. В., Вастьянов Р. С.
|
Вклад в развитие отечественной психофизиологии и основ ког-нитивной психологии И. М. Сеченова
|
Дегтяренко Т. В., Шевцова Я. В.
|
Стан психомоторики і когнітивних функцій у дітей з різним рівнем інтелектуального розвитку за результатами нейропсихологічного обстеження
|
Денисенко А. А., Псилица А. В.
|
Исследование мотивации вступления в брак у старших подростков в условиях рекреации
|
Дишель О. В.
|
Інтелектуальні здібності спортсменів-підлітків як фактор успіху в ударних видах єдиноборств
|
Зоріна В. І.
|
Зміст і структура ідеального образу дорослого як чинника особистісного розвитку підлітка
|
Казанжи М. Й.
|
Особливості прогнозування інгібітності за виміряними психологічними характеристиками
|
Калюжна Ю. І., Яновська Т. А.
|
Інтерактивні методи навчання як фактор формування емоційного інтелекту майбутніх педагогів
|
Каменська Н. Л.
|
Соціальний та «вільний» інтелект як детермінанти здатності до навчання
|
Климович М. В.
|
Інтелектуально-креативний компонент як складова підготовки студентів педагогічного коледжу до створення науково-методичного середовища у початковій школі
|
Корчевський Д. О.
|
Сутність та особливості формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю
|
Кравченко Н. М., Мельничук І. В.
|
Символдрама як засіб корекції під час конфлікту
|
Кременчуцька М. К.
|
Гра як творча діяльність особистості
|
Кряж И. В.
|
Роль позиции личности в конструировании картины мира
|
Мишко Н. М.
|
Особливості ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту
|
Наришкіна О. В., Плохіх В. В.
|
Вплив різноманітного звукового фону діяльності на ефективність короткочасної пам’яті студентів
|
Опанасюк І. В.
|
Емоційна спрямованість як складова EQ старшокласників
|
Панченко О. А., Панченко Л. В., Гаража М. В.
|
Когнитивные процессы в структуре профессиональной готовности водителей автотранспорта
|
Панченко О. А., Панченко Л. В., Зайцева Н. А.
|
Социально-стрессовые расстройства у мирного насе-ления в ситуации боевых действий
|
Потєхіна Ю. С.
|
Характеристика психологічних детермінант педагогічної майстерності
|
Січка В. І.
|
Психологічнi особливостi образу світу у підлітків з повних і неповних родин
|
Спиридонова Л. К.
|
Асоціативний експеримент як засіб дослідження образу світу
|
Ситнік С. В.
|
Особливості міжособистісної взаємодії майбутніх психологів із різним стилем мислення
|
У Цзинь
|
Порівняльний аналіз особливостей переживання страху в підлітків із повних та неповних сімей
|
Філенко І. О.
|
Вікові та гендерні особливості метакогнітивної регуляції соціально-психологічної адаптації
|
Харченко А. С.
|
Психологічний аналіз професійної спрямованості студентів-педагогів
|
Яновська С. Г.
|
Особливості мнемічного компоненту індивідуального досвіду підприємця
|