Зміст
Педагогіка | |
Богуш А.М. Становлення і розвиток розуміння мовлення дітьми раннього віку в контексті дискурсивної лінгвістики | 3 |
Богданова І.М. Шляхи формування особистісної змобілізованості майбутніх учителів у процесі фахової підготовки | 8 |
Глазова В.В. Виявлення готовності вчителя до контрольно-оцінної діяльності | 12 |
Джуринський П.Б. Визначення технологічних критеріїв підготовленості майбутніх фахівців фізичного виховання до оздоровчої освіти школярів | 15 |
Ірхіна Ю.В. Педагогічні умови формування професійної толерантності магістрантів як майбутніх викладачів вищої школи | 20 |
Кияновский А.А. Формирование культурной и гражданской идентичности: инновационная модель "Школа гуманитарного труда" | 23 |
Коваль Л.В. Організація здоров’язбережувального навчально-виховного процесу в початковій школі з урахуванням психофізіологічних особливостей молодших школярів | 25 |
Короленко В.Л. Виховний вплив моральних цінностей на загальний розвиток дитини середнього шкільного віку | 29 |
Мартынова Р.Ю., Добровольская Л.С. Психологические особенности лингвокоммуникативного этапа процессуальной интеграции профессиональной и иноязычной речевой деятельности | 32 |
Руденко Т.Б. Сутність культури педагогічного спілкування майбутніх учителів гуманітарних дисциплін | 41 |
Сергеєва Т.П. Теоретичні засади формування культури здоров’я студентської молоді | 44 |
Смакула О.І. Гуманізація освіти і проблеми фізичного виховання та спорту у вищій школі | 49 |
Ткачук Т.С. Ціннісно-гуманістичний потенціал волонтерства | 52 |
Тодорцева Ю.В. Форми роботи соціального педагога з родиною щодо попередження насильства в сім?ї | 55 |
Черняк С.Г. Розвиток тенденцій організаційно-педагогічних засад діяльності Київського університету: минуле та сучасне | 61 |
Методика | |
Богуш А.М. Мовленнєвий супровід підготовки майбутніх вихователів до засвоєння дошкільниками народознавчої лексики | 65 |
Бершадська Н.С. Контроль рівня сформованості англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей | 68 |
Бриль Г.К., Савлучинська Л.Г., Лебідь І.М. Еколого-естетичне виховання молодших школярів у процесі ігрової діяльності | 71 |
Вижимова Т.О. Формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики в процесі вивчення художньої культури | 74 |
Заболотська О.О. Формування соціокультурної компетенції студентів засобами аутентичних текстів | 78 |
Кожедуб Л.Г. Об’єктивна складність структурно-смислової організації драматичних творів у процесі формування німецькомовної компетенції в читанні | 83 |
Костенко Р.В. Формування у майбутніх економістів знань, умінь та навичок тестування торгових систем на основі програмного продукту MetaStock | 86 |
Кучерява О.А. Шляхи реалізації культурологічного принципу навчання української мови у вищій школі | 91 |
Малецька І.В. Кваліметричні показники рівня розвитку креативності майбутнього словесника | 93 |
Мельниченко Г.В. Розвиток іншомовних діалогічних навичок студентів у системі модульного навчання | 97 |
Негрівода О.О. Використання навчальних ситуацій (кейсів) у контексті професійно орієнтаційної роботи | 100 |
Ремез Н.Д. Експериментальна модель підготовки вчителів гуманітарних дисциплін у післядипломній освіті до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів | 103 |
Тарарака Т.В., Фешина Г.Я., Окончук О.В. Духовно орієнтована виховна робота – застава ефективного розвитку особистості | 108 |
Татарина И.А., Алексеева О.Б. К вопросу об интенсивном обучении англоязычной грамматике | 112 |
Шкільова Г.М. Інформаційно-знаннєва компонента методичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до організації проектної діяльності молодших школярів | 115 |
Шишлевська О.В. Реалізація моделі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми у поліетнічному соціумі Криму | 119 |
Массанов А.В. Вдосконалення професійно важливих якостей майбутніх практичних психологів |
121 |
121 133 |