Зміст
Воскобойнікова Г.Л. Психолого-педагогічні аспекти формування оздоровчого середовища в процесі професійної підготовки майбутніх учителів основ здоров’я. |
4 |
Гвоздій С.П. Комплексний підхід до збереження психічного здоров’я студентської молоді через попередження агресії. |
6 |
Горячая Т.С. "Сома и психика", "душа и тело" в психологической науке и в христианском богословии |
10 |
Гуляс І.А. Загальнопсихологічний формат вивчення проблеми аксіопсихологічного проектування особистості |
15 |
Закревский В.Э. Психология смысла в эпоху модерна и постмодерна |
19 |
Крутенко Ю.М. Сучасні підходи до психологічної підготовки водіїв. |
23 |
Сорокіна В.М. Особливості невербального спілкування в діяльності вчителя. |
29 |
Стукас В.А., Унтилова Э.А. Методика диагностики типа личности (социотипа) по Q-T-данным. |
33 |
Хижняк О.А. Психологічні аспекти поняття особистості як захисника країни |
40 |
Чебикін О.Я., Астрєйко С.В. Імідж психолога та можливості його формування |
44 |
Чебикін О.Я., Кабешева А.О. Вплив мобільного телефону на психоемоційні стани особистості студента. |
48 |
Шатагіна О.Я., Шатагіна О.О. Стихійні природні лиха і психологічна готовність протистояти їм |
54 |
Эрастова Л.Е. Гендерные отличия у детей младшего школьного возраста и особенности родительского отношения в зависимости от пола |
58 |
Педагогіка |
|
Богуш А.М. Трансформація педагогічної парадигми В.О. Сухомлинського в методиці виховання дітей дошкільного віку |
62 |
Герантія Т.Е. Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів |
65 |
Жильцова Л.М. До проблеми екологічного виховання дітей дошкільного віку |
68 |
Івершинь А.Г., Бостан К.Л. Формування художнього образу в старших дошкільників у процесі дизайн – діяльності. |
71 |
Кияновский А.А. Межпредметные связи в формировании научной картины мира. |
75 |
Кожемякіна Н.І. Забезпечення належного рівня корпоративної культури як соціально-педагогічна умова формування професійної мобільності менеджерів-аграріїв. |
79 |
Коляда М.Г. "Золота пропорція" як кількісний вияв гармонії в самоорганізації навчання студентів |
82 |
Корнещук В.В., Шинкаренко Л.В. Компетентнісний підхід до математичної підготовки студентів. |
85 |
Кучерук О.Я. Адаптація студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ в системі неперервної підготовки фахівців з прикладної математики. |
88 |
Мулик К.О. Сутність і структура поняття експресивних здібностей |
91 |
Негрівода О.О. Розвиток мотивації майбутніх учителів до профорієнтаційної роботи зі старшокласниками |
95 |
Прокопенко Л.І. Особливості словникової роботи у вищій педагогічній школі. |
99 |
Осадченко І.І. Категоріальна розмежованість понять "технологія навчання" та "методика навчання" |
102 |
Трифонова О.С. Домінанти визначення сутності понять "компетенція" і "компетентність". |
108 |
Методика |
|
Батинський А.І., Хнюнін С.Г. Розробка моделі викладання загальнотехнічних предметів з використанням сучасних інформаційних технологій |
112 |
Горіна Ж.Д. Компетентність чи компетенція в міжкультурній комунікації: постановка проблем. |
115 |
Житарюк І.В. Розвиток логічної культури учнів при формуванні математичних понять. |
119 |
Ковтун О.В. Номенклатура загальномовленнєвих умінь у професійно-мовленнєвій діяльності авіаційних операторів. |
123 |
Корх М.В. Побудова в системі Autocad розгорток багатогранних фігур методом моделювання. |
128 |
Костенко Р.В. Формування у майбутніх економістів знань, умінь та навичок роботи з ордерами під час торгівлі на валютному ринку на основі програмного продукту MetaTrader 4. |
130 |
Костюхіна Л.В., Ніколайчук Т.В. Розвиток творчості учнів початкових класів на уроках з українського і російського читання |
135 |
Мартынова Р.Ю. Анализ методов обучения профессиональной деятельности студентов неязыковых вузов средствами иностранного языка в диссертационных исследованиях последних лет. |
137 |
Попова О.В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх перекладачів декодування інтонації гендерно-маркованого англійського мовлення |
145 |
Татаринова С.О. До проблеми формування логіко-математичних понять у практиці роботи дошкільного навчального закладу. |
148 |
Форостян О.І. До питання про роль рухового аналізатора у формуванні перспективних шляхів компенсації складного сенсорного порушення. |
151 |
Шлапаченко О.A. Проблема формування просторових уявлень у дітей 5-8 років зі спастичною диплегією |
155 |
Черкасов М.П., Крижевська А.М. Підсумки конкурсу творчих робіт учнів з використанням ПК. |
162 |
Сучасна вища освіта в умовах реформування |
|
Бахіча Е.Е. Досвід формування толерантності майбутніх педагогів в умовах полікультурного проекту |
165 |
Деркач О.О. Реалізація виховного потенціалу арт-педагогіки у навчально-виховному процесі початкової школи в контексті теорії життєтворчості. |
167 |
Іванніков С.І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів |
170 |
Косенко Ю. М. Підготовка педагогічних кадрів дошкільного фаху в умовах ступеневої освіти. |
172 |
177 |
|
189 |