Зміст
Психологія |
|
Гуляс ІА Особистість як інтегральний суб’єкт аксіопсихіки |
4 |
Жовнірук АІ Особливості використання методу розумових карт для кращого запам’ятовування аудіотекстів на заняттях з англійської мови |
8 |
Закревский ВЭ Методологические основы понятия "жизненный опыт" |
14 |
Здоньчик СА Семья в иерархии ценностей современной молодежи |
20 |
Ковтун ОВ Діяльність авіаційного оператора: психолого-педагогічний аналіз |
24 |
Анджей Кокиел Значение ценностей в жизни человека и их селективное усвоение |
29 |
Кондрашихина ОА Способность студентов-психологов к конструктивной активности в условиях неопределенности: подходы к экспериментальному изучению |
32 |
Михальченко НВ Патріотична рефлексія особистості молодшого школяра як соціально-психологічний феномен |
37 |
Наконечний І Аналіз динаміки розвитку саморегуляції поведінки підлітків у процесі бойового мистецтва – панкратіон |
41 |
Ростомова ЛМ Переживання провини неповнолітніми, схильними до правопорушень |
46 |
Стволыгин КВ Дифференциация убеждений призывников, дающих право на альтернативную гражданскую службу: психологический аспект проблемы |
50 |
Цільмак ОМ Змістовий компонент особистісно-соціально-діяльнісного компетентністного підходу до навчання |
56 |
Чебыкин АЯ О некоторых социально-психологических основах терроризма |
62 |
Эрастова ЛЕ Личностные особенности младших школьников с психосоматическими нарушениями |
63 |
Мельничук ІВ, Стасюк ОМ Особливості розвитку емоційної сфери дітей-інвалідів у підлітковому віці: проблеми вивчення |
66 |
Педагогіка |
|
Августинська СВ Проектна робота в початковій школі: "Адаптація першокласника до школи – запорука успішного навчання" |
72 |
Батзаяа Тербиш Исторический аспект развития образования в Монголии |
79 |
Джуринський ПБ Формування спеціальних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців з фізичного виховання |
82 |
Дворчук ОІ, Луценко ГВ Шляхи формування комунікативності при підготовці вчителя в університеті |
87 |
Іванова ЛД Сучасні проблеми здоров'я підростаючого покоління в Україні |
90 |
Кулакова ТБ Коммуникативный имидж как основа профессиональной деятельности будущего педагога |
98 |
Маслій ОМ Модель формування компетентності майбутніх офіцерів у сфері військово-економічної логістики: результати педагогічного експерименту |
102 |
Рогальська ІП Системно-цілісний підхід до соціалізації особистості в дошкільному дитинстві |
110 |
Руденко ЮА Педагогічний потенціал тренінгової форми навчання у фаховій підготовці майбутніх вихователів |
114 |
Серьожникова РК Актуалізація творчого потенціалу особистості як результат суб’єктної активності майбутнього викладача |
119 |
Скалозуб ТІ Професійна компетентність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у роботі з художньою книгою |
123 |
Скапровська Т А Педагогічно контрольована рефлексія як психолого-педагогічна умова профілактики негативних впливів засобів масової комунікації на професійні переконання майбутніх правознавців |
126 |
Скворцова СО Професійна компетентність учителя: зміст поняття |
129 |
Снігур ЛА, Хижняк ОА Асертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесу |
133 |
Методика |
|
Богуш АМ Методично-мовленнєвий супровід підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів |
136 |
Буркова ЛВ Механізм та інструментарій упровадження інноваційної технології у навчальний процес ВНЗ |
142 |
Вахницкая МГ Формирование умений и навыков профессиональной речи у будущих педагогов-нефилологов |
146 |
Дроздова ІП Співвідношення цілей навчання української мови і методичних принципів залежно від внутрішніх факторів засвоєння |
149 |
Жильцова ЛМ Упровадження проекту "Партнерство заради виховання" в практику дошкільних навчальних закладів |
154 |
Ізмайлова OА Методика формування комунікативно-дискурсивної культури студентів мовних ВНЗ |
158 |
Корнещук ВВ Математичні методи в педагогічних дослідженнях |
162 |
Корх МВ Комп’ютерна графіка у процесі вивчення суднобудівного креслення |
166 |
Кузнецова НВ Методика навчання обдарованих дітей іншомовного спілкування |
171 |
Ніколаєнко ІІ Розвиток знань студентів на уроках англійської мови, використовуючи особистісно-зорієнтований підхід |
176 |
Печерська ЕП Удосконалення особистісного самовизначення підлітків засобами музичного мистецтва |
179 |
Таама Аль-Атаби Аяд Графический дизайн как средство формирования творческой деятельности студентов |
183 |
Тарарака ТВ ОНВК "Надія" – школа інноваційних технологій |
186 |
Форостян ОІ Теорія та практика фізичного виховання школярів з вадами зору в Українській дефектології другої половини ХХ ст |
190 |
Церна СВ Процес засвоєння лексики німецької мови на основі інтенсивних методів навчання |
195 |
Шатагіна ОО, Шатагіна ОЯ Удосконалення дидактичної гри засобами мультимедіа технологій |
198 |
Шлапаченко ОА Підвищення рухової активності як важливий чинник у реабілітації дітей зі спастичною диплегією в умовах санаторно-курортного лікування |
203 |
Лексична скарбниця |
|
Олекса Різників Дивовижні новинки поета і мовознавця |
207 |
Проект "Когнітивні процеси та творчість" |
|
Коробіцина МБ, Варнава УВ Розробка та апробація моделі психологічного тренінгу "Антивигорання" для представників "допоміжних" професій |
210 |
Іванова В Діагностика розвитку творчого мислення у дошкільному та молодшому шкільному віці |
213 |
Чебан ОМ Вплив екстраверсії-інтроверсії на вибір колористичної стратегії рішення візуально-творчих завдань |
218 |
Шахвердова АП Вплив адаптаційного потенціалу першокурсників на успішність адаптації до навчання у ВНЗ |
223 |
Жердецька ЛЛ Особливості впливу когнітивних стилів на професіоналізацію студентів психологічних факультетів |
228 |
Хуан Інь Психологічні особливості розвитку візуального мислення у студентів музичних факультетів |
232 |
|