Зміст
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження особистості |
|
Белоусова Р.В. Взаимодействие показателей социального интеллекта и коммуникативной креативности. Велитченко Л.К. Принципи обистісно-діяльнісного підходу та структура особистості |
8 12 |
Дыкина Л.В. Сновидения и их природа: общие принципы интерпретации снов. |
16 |
Ершова-Бабенко И.В. Психосинергетические следствия в постнеклассической науке |
20 |
Кузнецова О.В. Адаптивный потенциал жизнестойкой личности. |
26 |
Майданюк О.О. Вплив соціальної потреби у схваленні на формування конформності |
30 |
Макогон И.К., Ениколопов С.Е. Моральные эмоции и регуляция поведения. |
34 |
Меліхова І.О. Влив мотивації досягнення успіху на вольові властивості особистості |
38 |
Мустафаев С.М. Роль совместной учебной деятельности в процессе межэтнической адаптации студентов |
42 |
Романюк Л.В. Психологія становлення цінностей особистості у швидкозмінюваному світі. |
47 |
Савчук В.В. Філософські та психологічні підходи до визначення поняття "національна самосвідомість". |
51 |
Эмирасанова Э.У. Методологическое обоснование возрастных кризисов развития. |
55 |
Розділ 2. Типове та індивідуальне в структурі особистості професіонала |
|
Карковська Р.І. Соціально-психологічні чинники трудоголізму програмістів |
60 |
Керик О.Є. Особливості емоційної насиченості життєвої перспективи особистості при переживанні психотравмуючих ситуацій |
63 |
Кошлань І.Г., Дерябіна І.Г. Специфіка комунікативної толерантності у студентів – представників різних типів акцентуацій |
68 |
Крошка О.І. Структура емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. |
72 |
Мелихова И. А., Кузин Е. Д. Отношение девушек и юношей к чувству любви. |
76 |
Онищенко О.Ю. Профилактика возникновения пограничных состояний личности методом когнитивной психотерапии. |
80 |
Осичка А.В. Смысловосприятие личности во время жизненного кризиса |
86 |
Пилат Н.І., Стахів І.І. Ґендернo-рольові уявлення особистості в сімейних стосунках |
90 |
Сидоренко Н.І. Особистісні відмінності майбутніх педагогів з різним рівнем розвитку саморегуляції поведінки |
94 |
Фоля Ю.П. Группировка показателей внушаемости методом факторного анализа. |
97 |
Розділ 3. Сучасні психологічні технології діагностики та корекції особистості |
|
Большакова А.М. Психодіагностичний інструментарій вивчення суб’єктивної картини життєвого шляху. |
101 |
Гера Т. Теорія соціального пізнання в обґрунтуванні соціально-перцептивного тренінгу педагогів. |
105 |
Дацун О.В. Особливості психологічної діагностики емоційного стану дітей на уроках. |
109 |
Казанжи М.Й. Проблеми дослідження мотивації допомоги |
112 |
Петровська Г. О. Досвід використання комплексу психодіагностичних методик для оцінювання тілесної ідентичності студентів |
116 |
Пурло Е.Ю. Роль жизненной творческой позиции в переживании личностью экзистенциального кризиса |
120 |
Пучкова Л.Л. Особенности креативности у подростков с различным уровнем успеваемости. Штепа О. С. Самоменеджмент: дефініція та діагностика |
125 128 |
Розділ 4. Становлення особистості та її ідентичності у сучасній психології |
|
Булгакова В.О. Мотивація досягнення успіху і правова культура менеджерів |
131 |
Куцебо О.М. Особливості психологічних захисних механізмів особистості майбутніх медиків. |
136 |
Малхазов О.Р. До проблеми діагностики нейродинамічних, індивідуально-типологічних та особистісних характеристик учнів випускних класів та студентів І-ІІ курсів ВНЗ. |
140 |
Марковец Л.Н. Особенности проявлений стрессовых состояний у будущих психологов-практиков |
146 |
Массанов А.В. Мотиваційні детермінанти психологічних бар’єрів в діяльності особистості |
151 |
Меліхова І.О., Яковлєва М.В. Вплив мотивації на навчання студентів в педагогічному ВНЗ |
155 |
Мельник Н.Ю. Временные аспекты самосознания у лиц с различными статусами профессиональной идентичности |
161 |
Санніков О.І., Заваленко С.В. Професійні деструкції PR – менеджерів Ситянін В.В. Шляхи і форми формування професійно-правової компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи |
168 173 |
Фалько Н.М. Психологічні засади формування інтернальності студентів психолого-педагогічних спеціальностей ВНЗ. |
176 |
Розділ 5. Особливості розвитку особистості: онтогенетичний підхід |
|
Біляєва Н. В. Особливості розвитку ставлення молодших школярів до навчання як провідного ставлення особистості |
181 |
Гузенко В.А. Взаємозв'язок соціальних страхів та мотивації уникнення невдач в юнацькому віці. |
184 |
Денисов І.Г. Схильність до асоціальної поведінки в структурі самосвідомості підлітка |
189 |
Эль-Дакдуки И.М. Взаимосвязь черт характера личности и злоупотребления алкоголя. |
193 |
Каряка І.В. Психологічні аспекти розвитку музично-образного мислення старших дошкільників |
196 |
Коваль Г.Ш. Профілактичні заходи з попередження делінквентної поведінки підлітків. |
201 |
Кривоногова О.В., Дегтяренко Т.В. Изменения полоролевого поведения подростков, страдающих опийной формой наркомании |
205 |
Литвиненко О.Д. До питання про ритмічну структуру психіки Монке О.С., Молодецька Г.І. Формування свідомого ставлення до занять фізичними вправами у дошкільників (у процесі родинного виховання). |
208 212 |
Олійник О.О. Роль пізнавальної активності та мислення у формуванні самооцінки старших дошкільників. |
217 |
Пенова И.К. Личностные и психосоциальные факторы выгорания медицинских работников |
220 |
Пономаренко И.Л. Когнитивные аспекты социально-психологической дезадаптации у подростков. |
224 |
Прокоф’єва-Акопова С.О. Психологічні особливості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. |
227 |
Прокоф’єва О.О. Юнаки як об’єкти маніпулятивних міжособистісних стосунків |
233 |
Ситнік С.В. Особливості самоствердження старшокласників з різними гендерними характеристиками Черкасов М.П. Проблема методів самооцінювання:зауваги та міркування |
238 242 |