| Богуш А.М. | Василь Сухомлинський: азбука виховання майбутніх громадян України. | 
| Березовська Л.І. | Проблема самовиховання учнів у навчально-виховному процесі школи. | 
| Білан О.І. | Особистісно-орієнтована освіта як умова компетентнісного розвитку особистості. | 
| Бербега Е.И. | Основные этапы проведения адекватной логопедической коррекции у детей старшего дошкольного возраста для профилактики развития дисграфии. | 
| Бушер Л.В | Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей. | 
| Вертугіна В.М. | Впровадження ідей В.О.Сухомлинського в практику роботи з дітьми з вадами зору. | 
| Врочинська Л.І. | В.О. Сухомлинський про виховання гуманності в дітей. | 
| Гордій Н.М. | Умови оволодіння педагогічною майстерністю педагога у наукових працях В.О. Сухомлинського. | 
| Грама Н.Г. | Форми і методи навчання: специфіка їх прояву і взаємодії у процесі підготовки майбутніх вихователів до формування математичних уявлень у дошкільників. | 
| Григоренко Г.І., Жадан Р.П. | В.О. Сухомлинський про виховання бережливості в дітей дошкільного віку. | 
| Дегтяренко Т.В., Бербега Е.И | . Предпосылки развития дисграфии у детей старшего дошкольного возраста. | 
| Дегтяренко Т.В., Іванова О.С., Тубичко Ю.О. | Комплекс нейропсихологічного обстеження, адаптований для дітей старшого дошкільного віку, для визначення стану психомоторики, перцептивно-когнітивних функцій і мовленнєвого розвитку. | 
| Деркач В.Ф. | Роль школи та сім'ї у вихованні дітей дошкільного та шкільного віку в контексті педагогіки В.О. Сухомлинського. | 
| Долинський Б.Т. | Вплив ідей В.Сухомлинського на організацію спортивно-ігрової діяльності молодших школярів. | 
| Єремчук М.О. | Особистісно-розвивальне навчання та інтенсивні психолого-дидактичні технології. | 
| Жаровцева Т.Г. | Педагогічна освіченість батьків як умова реалізації ідей батьківської педагогіки                 В. Сухомлинського. | 
| Закорченна Г.М | . Управління педагогічною діяльністю в сучасних концепціях вітчизняних вчених. | 
| Івершинь А.Г., Ремега Г.С. | Проблема сприйняття живописного твору дошкільниками. | 
| Івершинь А.Г., Колеснікова З.В. | Розвиток емоційної сфери дошкільників у процесі образотворчої діяльності. | 
| Івершинь А.Г., Галюк Я.П. | Розвиток інтелекту дошкільника засобами продуктивної діяльності. | 
| Інжестойкова В.О. | Колір як засіб створення художнього образу в дитячих малюнках. | 
| Кавиліна Г.К. | Особливості малювання дітей дошкільного віку. | 
| Калмиков Г.В.. | Суб’єкт-суб’єктна парадигма у гуманістичній концепції взаємин особи і колективу                       педагогічної творчості В.О.Сухомлинського. | 
| Кисельова О.І. | Повчання, як метод морального виховання у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. | 
| Колосова Н.М. | Педагогічна підтримка дітей дошкільного віку. | 
| Копіца Є.П. | "Слово про слово". | 
| Костюхіна Л.В. | Вплив функціональної музики на характер взаємовідносин між дітьми дошкільного віку. | 
| Котик Т.М. | Проблема формування мовної особистості в   лінгводидактичній спадщині В.О. Сухомлинського. | 
| Кравченко Л.В. | Принципи роботи вихователя зі словом у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. | 
| Кудрявцева О.А. | Активізація розвитку мислення старших дошкільників засобами пошукових                 дидактичних ігор. | 
| Луцан Н.І. | Розвиток мовлення дітей у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. | 
| Мартинюк Г.І. | Роль природного довкілля у формуванні особистості у працях В.О. Сухомлинського. | 
| Медведєва М.А. | Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2-4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід). | 
| Монке О.С. | Педагогічно-творча спадщина Василя Сухомлинського в контексті формування духовних цінностей дошкільників. | 
| Мусієнко-Репська В.І. | Духовні цінності в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. | 
| Наточій А.М. | Гуманістична педагогіка В.О. Сухомлинського як основа проектування розвитку дитячої особистості. | 
| Петрусенко С.Ю. | В.Сухомлинський про необхідність роботи з молодим учителем. | 
| Порядченко Л.А. | Особливості навчання опису дітей старшого дошкільного віку. | 
| Почиваліна Г.В. | Розвиток мовлення дітей дошкільного віку у спадщини В.О.Сухомлинського. | 
| Просенюк А.І. | Розумовий та емоційний компоненти як складові інтересу дітей дошкільного віку до           художнього слова у спадщині В. О. Сухомлинського. | 
| Рикова Л.Л. | Моделювання як спосіб наочного відображення реальної дійсності в навчальному процесі. | 
| Руденко Ю.А. | Виразне читання як навчальна дисципліна у спадщині В.О.Сухомлинського. | 
| Руснак О.М. | Реалізація принципу народності В.О.Сухомлинського в навчанні дітей української мови в етнонаціональних дошкільних закладах. | 
| Садова Т.А. | Проблема розвитку пізнавальної активності старших дошкільників у педагогічній спадщині В.Сухомлинського. | 
| Сидоренко Я.С. | Формування фонематичних умінь у дошкільників – передумова успішного навчання грамотного письма. | 
| Скалозуб Т.І. В.О. | Сухомлинський про казку як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку. | 
| Скоморовська І.А. | Книга і читання – складові духовного розвитку учнів у спадщині В.О. Сухомлинського. | 
| Собко І.О. | Особливості формування естетичного світогляду майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу як передумова розвитку їхніх творчих естетичних здібностей. | 
| Ткаченко І.В. | Виховання школярів у літніх оздоровчих таборах із використанням етнопедагогічних традицій. | 
| Трифонова О.С. | До проблеми формування інтересу в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. | 
| Тютюнник Л.І. | Виховання моральних цінностей дошкільників у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського. |