Богуш А.М.
|
Василь Сухомлинський: азбука виховання майбутніх громадян України.
|
Березовська Л.І.
|
Проблема самовиховання учнів у навчально-виховному процесі школи.
|
Білан О.І.
|
Особистісно-орієнтована освіта як умова компетентнісного розвитку особистості.
|
Бербега Е.И.
|
Основные этапы проведения адекватной логопедической коррекции у детей старшего дошкольного возраста для профилактики развития дисграфии.
|
Бушер Л.В
|
Індивідуальний підхід у взаємодії дошкільного закладу освіти з різними типами сімей.
|
Вертугіна В.М.
|
Впровадження ідей В.О.Сухомлинського в практику роботи з дітьми з вадами зору.
|
Врочинська Л.І.
|
В.О. Сухомлинський про виховання гуманності в дітей.
|
Гордій Н.М.
|
Умови оволодіння педагогічною майстерністю педагога у наукових працях В.О. Сухомлинського.
|
Грама Н.Г.
|
Форми і методи навчання: специфіка їх прояву і взаємодії у процесі підготовки майбутніх вихователів до формування математичних уявлень у дошкільників.
|
Григоренко Г.І., Жадан Р.П.
|
В.О. Сухомлинський про виховання бережливості в дітей дошкільного віку.
|
Дегтяренко Т.В., Бербега Е.И
|
. Предпосылки развития дисграфии у детей старшего дошкольного возраста.
|
Дегтяренко Т.В., Іванова О.С., Тубичко Ю.О.
|
Комплекс нейропсихологічного обстеження, адаптований для дітей старшого дошкільного віку, для визначення стану психомоторики, перцептивно-когнітивних функцій і мовленнєвого розвитку.
|
Деркач В.Ф.
|
Роль школи та сім'ї у вихованні дітей дошкільного та шкільного віку в контексті педагогіки В.О. Сухомлинського.
|
Долинський Б.Т.
|
Вплив ідей В.Сухомлинського на організацію спортивно-ігрової діяльності молодших школярів.
|
Єремчук М.О.
|
Особистісно-розвивальне навчання та інтенсивні психолого-дидактичні технології.
|
Жаровцева Т.Г.
|
Педагогічна освіченість батьків як умова реалізації ідей батьківської педагогіки В. Сухомлинського.
|
Закорченна Г.М
|
. Управління педагогічною діяльністю в сучасних концепціях вітчизняних вчених.
|
Івершинь А.Г., Ремега Г.С.
|
Проблема сприйняття живописного твору дошкільниками.
|
Івершинь А.Г., Колеснікова З.В.
|
Розвиток емоційної сфери дошкільників у процесі образотворчої діяльності.
|
Івершинь А.Г., Галюк Я.П.
|
Розвиток інтелекту дошкільника засобами продуктивної діяльності.
|
Інжестойкова В.О.
|
Колір як засіб створення художнього образу в дитячих малюнках.
|
Кавиліна Г.К.
|
Особливості малювання дітей дошкільного віку.
|
Калмиков Г.В..
|
Суб’єкт-суб’єктна парадигма у гуманістичній концепції взаємин особи і колективу педагогічної творчості В.О.Сухомлинського.
|
Кисельова О.І.
|
Повчання, як метод морального виховання у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського.
|
Колосова Н.М.
|
Педагогічна підтримка дітей дошкільного віку.
|
Копіца Є.П.
|
"Слово про слово".
|
Костюхіна Л.В.
|
Вплив функціональної музики на характер взаємовідносин між дітьми дошкільного віку.
|
Котик Т.М.
|
Проблема формування мовної особистості в лінгводидактичній спадщині В.О. Сухомлинського.
|
Кравченко Л.В.
|
Принципи роботи вихователя зі словом у педагогічній спадщині В. Сухомлинського.
|
Кудрявцева О.А.
|
Активізація розвитку мислення старших дошкільників засобами пошукових дидактичних ігор.
|
Луцан Н.І.
|
Розвиток мовлення дітей у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського.
|
Мартинюк Г.І.
|
Роль природного довкілля у формуванні особистості у працях В.О. Сухомлинського.
|
Медведєва М.А.
|
Методика вивчення фонематичних процесів в учнів 2-4 класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (психолінгвістичний підхід).
|
Монке О.С.
|
Педагогічно-творча спадщина Василя Сухомлинського в контексті формування духовних цінностей дошкільників.
|
Мусієнко-Репська В.І.
|
Духовні цінності в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського.
|
Наточій А.М.
|
Гуманістична педагогіка В.О. Сухомлинського як основа проектування розвитку дитячої особистості.
|
Петрусенко С.Ю.
|
В.Сухомлинський про необхідність роботи з молодим учителем.
|
Порядченко Л.А.
|
Особливості навчання опису дітей старшого дошкільного віку.
|
Почиваліна Г.В.
|
Розвиток мовлення дітей дошкільного віку у спадщини В.О.Сухомлинського.
|
Просенюк А.І.
|
Розумовий та емоційний компоненти як складові інтересу дітей дошкільного віку до художнього слова у спадщині В. О. Сухомлинського.
|
Рикова Л.Л.
|
Моделювання як спосіб наочного відображення реальної дійсності в навчальному процесі.
|
Руденко Ю.А.
|
Виразне читання як навчальна дисципліна у спадщині В.О.Сухомлинського.
|
Руснак О.М.
|
Реалізація принципу народності В.О.Сухомлинського в навчанні дітей української мови в етнонаціональних дошкільних закладах.
|
Садова Т.А.
|
Проблема розвитку пізнавальної активності старших дошкільників у педагогічній спадщині В.Сухомлинського.
|
Сидоренко Я.С.
|
Формування фонематичних умінь у дошкільників – передумова успішного навчання грамотного письма.
|
Скалозуб Т.І. В.О.
|
Сухомлинський про казку як засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
|
Скоморовська І.А.
|
Книга і читання – складові духовного розвитку учнів у спадщині В.О. Сухомлинського.
|
Собко І.О.
|
Особливості формування естетичного світогляду майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу як передумова розвитку їхніх творчих естетичних здібностей.
|
Ткаченко І.В.
|
Виховання школярів у літніх оздоровчих таборах із використанням етнопедагогічних традицій.
|
Трифонова О.С.
|
До проблеми формування інтересу в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського.
|
Тютюнник Л.І.
|
Виховання моральних цінностей дошкільників у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського.
|