Бринза І.В., Шевченко В.А.
|
Фрустраційні реакції студентів-спортсменів, схильних до агресивності і тривожності.
|
Будіянський М.Ф., Ван Джун
|
Співвідношення між показниками соціальної та особистісної спрямованості взаємин підлітків та їхніх мотиваційних і характерологічних особливостей.
|
Ващенко І.В.
|
До проблеми визначення поняття "конфлікт".
|
Велитченко Л.К.
|
Речь как субъектная полифункциональная система психики: определение подхода и основных понятий.
|
Гуляс І.А.
|
Рефлексія і перфекціонізм: експериментальне дослідження.
|
Киреева З.А.
|
Проблема исследования формирования понятий.
|
Крюкова М.А., Малич И.В.
|
Некоторые факторы риска общего виктимного поведения.
|
Коберник Л.О.
|
Роль та місце ціннісних орієнтацій у формуванні особистості.
|
Лефтеров В.О.
|
Особистість і тренінг: трансформація психічного.
|
Литвиненко С.А.
|
Теорія і практика ігротерапії: сучасні підходи.
|
Пулевская М.В.
|
Реконструкция семантического поля в условиях нервно-психической устойчивости.
|
Стволыгин К.В.
|
Перспективы введения альтернативной службы в республике Беларусь: социально-психологический аспект.
|
Чебикін О.Я., Ковальова О.О.
|
Особливості професійного іміджу та умови його формування.
|
Шинкарюк В.А.
|
Психологічне обґрунтування застосування принципу варіативності у процесі навчання старшокласників моторно-силових навичок.
|
Шпак С.Г.
|
Вплив індивідуальних особливостей молодших школярів на вибір поведінки в конфліктних ситуаціях.
|
Эрастова Л.Е.
|
Взаимосвязь между внутрисемейными отношениями и личностными особенностями у подростков с анорексией.
|
Ямницький В.М.
|
Поняття норми психічного здоров'я особистості у дзеркалі символдрами.
|
Велитченко Л.К.
|
Суб'єкт і його атрибутивні категорії.
|
Богданова І.М.
|
Стан впровадження нових педагогічних технологій у навчально-виховний процес вищого педагогічного закладу освіти.
|
Грейліх О.О.
|
Формування міжособистісної професійної взаємодії у майбутніх педагогів.
|
Метелица А.С.
|
Из опыта работы по переподготовке психологов учреждений образования.
|
Овдієнко І.М.
|
Модель психологічної підготовленості керівника загальноосвітнього навчального закладу до взаємодії зі шкільною психологічною службою.
|
Єременко Т.Є.
|
Англомовний поетичний текст у розвитку інтерпретаційних здібностей майбутніх викладачів англійської мови: міждисциплінарний підхід.
|
Коваль Л.А.
|
Толерантність як норма поведінки та взаємоповаги у процесі спілкування вчителя та учня.
|
Кордонова А.В.
|
Особенности развития рефлексивной активности студентов в процессе бучения иностранному языку.
|
Нечай С.П.
|
Проблема ефективності професійної діяльності педагога дошкільного навчального закладу і шляхи її розв’язання.
|
Руснак О.М.
|
Структура організаційно-педагогічної компетентності вихователів з навчання дітей української мови в етнонаціональних дошкільних закладах.
|
Сарафанюк Е.І.
|
Віртуальна реальність як феномен віртуальної дидактики.
|
Смирнова-Трибульска Є.М.
|
Урахування вікових особливостей при формуванні інформативних компетентностей діючих учителів.
|
Тарарака Т.В.
|
Розвиток творчого потенціалу вчителя в умовах педагогічного експерименту.
|
Фатюшин Ю.В.
|
Виховання культури здоров’я студентів в умовах спортивного дозвілля.
|
Филипенко А.О.
|
Готовність майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до роботи у позашкільному навчальному закладі.
|
Шролик Г.П.
|
підготовка майбутніх учителів до педагогічної взаємодії з учнями як необхідна складова професійної компетентності педагогів.
|
Августинська С.В
|
. Важливість діалогічної спрямованості управління педагогічним процесом.
|
Дем’яненко О.Є.
|
Співіснування мов як гарант формування полікультурного суспільства.
|
Діденко А.І., Скорик Е.А.
|
Проблема прийняття учбової ситуації дітьми шестирічного віку.
|
Дроздовський Д.
|
Методологія розуміння художнього образу (на прикладі традиційного образу державця в історичних хроніках В. Шекспіра).
|
Ковалів Ж.В.
|
Порівняно-перекладний етимологічний аналіз пари мов як спосіб семантизації латинізованої лексики.
|
Ковылина В.Г.
|
Актуальность ранней коррекции нарушений психомоторного развития у детей с последствиями пренатальной энцефалопатии.
|
Колос А.А.
|
Сутність особистісно-орієнтованого навчання – перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти.
|
Коргун Л.М., Колосович Ю.Е.
|
До питання про рівень соціалізації розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку, як проблеми педагогіки.
|
Ламаш В.О.
|
Створення атмосфери демократизму в сучасному навчальному процесі як засіб реалізації особистісно-орієнтованої освіти.
|
Ланова О.В.
|
Розробка системи вправ для навчання студентів коректного використання засобів просодичного оформлення дидактичних текстів на іноземній мові.
|
Литвиненко С.А.
|
Ігрова терапія як метод розв'язання проблем дитячого розвитку.
|
Мельниченко Г.В.
|
Концептуальні засади розвитку навчально-пізнавальної компетентності в опрацюванні теоретичних курсів у межах модульної технології навчання.
|
Молорова Л.В.
|
Оцінювання результатів музичної освіти у процесі виховання естетичних уподобань учнів.
|
Окончук О.В.
|
Методичні аспекти гуманізації освіти.
|
Подоленчук Т.О.
|
Деякі чинники виховання особистості учнів в аспекті гуманітаризації навчального процесу.
|
Саприкіна Т.І.
|
Використання принципів педагогіки ненасильства як орієнтир співпраці з батьками учнів.
|
Скворцова С.О.
|
Система формування вмінь розв’язування сюжетних математичних задач в учнів початкової школи.
|
Татарина И.А.
|
Риторическая игра как средство развития коммуникативной иноязычной компетентности будущих учителей.
|
Тодорцева Ю.В.
|
Причини конфліктних ситуацій у педагогічному спілкуванні.
|
Форостян О.І.
|
Фізичне виховання в системі соціальної адаптації дітей із сенсорними порушеннями в українській дефектології.
|
Черкасов М.П.
|
Оцінювання в художньообразних (ХО) одиницях: тип критерію від кінцевої цілі життєдіяльності людини.
|
Бриль А.І., Бриль Г.К.
|
Застосування інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх судових механіків у ВНЗ.
|
Унтілова Е.А.
|
Професійне зростання вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти.
|