Агеева А.Л., Заика Е.В.
|
Динамика развития памяти и мышления в старшем школьном возрасте.
|
Баканова А.А.
|
Визуализация образа болезни как один из способов психологической помощи подросткам с онко патологией.
|
Бахчеева Э.П
|
. Развитие самосознания как процесс жизнетворчества.
|
Белан Е.Е.
|
Представления о добре и зле в рисунках детей старшего дошкольного возраста.
|
Будій Н.Д.
|
Теоретичні аспекти розвитку творчої особистості молодшого школяра.
|
Вдовиченко О.В.
|
Роль риска в творческом процессе.
|
Власова О.І.
|
Соціальна креативність як феномен буденної та наукової психології.
|
Вовнянко Т.А.
|
До аналізу особистісних детермінант індивідуальної стратегії в образотворчій діяльності.
|
Гаркавенко Н.В.
|
Роль гри у розвитку творчих можливостей дітей..
|
Грек О.М.
|
Візуальна креативність у структурі візуально-мисленнєвої діяльності.
|
Гузенко В.А.
|
Влияние социальных страхов на креативность в юношеском возрасте.
|
Гуляс І.А.
|
Структура перфекціоністських настанов майбутніх практичних психологів.
|
Данилевич Л.А
|
. Перфекціонізм як особистісний чинник академічної обдарованості студентів.
|
Денисенко А.А.
|
Творческая активность в процессе формирования психологической готовности к супружеским взаимоотношениям.
|
Джуринская Л.М.
|
Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей.
|
Дмитриева М.
|
Легитимация психологических свойств человека творящего.
|
Дожджанюк-Дутковська Ю.І.
|
Імагінативні чинники життєтворчості.
|
Евдокимова Е.А.
|
Психологические механизмы успешного вузовского образования.
|
Завадская Н.С.
|
Роль авторской методики "сценическое перевоплощение" (СП) в активизации воображения.
|
Заика Е.В., Зуев И.А.
|
Игровой тренинг визуальной когнитивной стратегии как способ развития интеллекта и творческих способностей учащихся.
|
Иванова О.И.
|
Когнитивные процессы и творчество в формировании профессиональной готовности психолога-консультанта.
|
Ігнатенко О.А.
|
Творчість та самоактуалізація.
|
Казимир О.
|
Механізми створення візуального образу в рекламній діяльності.
|
Карпенко З.С.
|
Индивидуальная личность как субъект культуротворчества.
|
Кікінежді О.М.
|
Психосемантика гендерної свідомості особистості молодшого школяра.
|
Коваленко А.Б.
|
Аналіз місця та ролі знань у процесі розуміння творчих задач.
|
Кременчуцька М.К
|
Продуктивні функції візуальних моделей навчання в середовищі дистанційної освіти.
|
Лазоренко Т.Н.
|
Влияние медикаментозной терапии на интеллектуальную деятельность больных туберкулезом.
|
Лєскова А.А.
|
Проблема ефективності педагогічної імпровізації.
|
Литвин-Кіндратюк С.Д.
|
Провідні модальності сприймання картини світу особистістю доби античності.
|
Лущикова Д.В.
|
Саморазвитие личности как творческий процесс.
|
Массанов А.В.
|
Связь творческого потенциала и психологических барьеров личности.
|
Меліхова І.О.
|
Формування мотивації до творчої діяльності сучасного студентства.
|
Молорова Л.В.
|
Педагогическое руководство творческо-познавательной деятельностью учеников-подростков.
|
Моляко В.О.
|
Психологічна проблема творчого потенціалу людини.
|
Музика О.Л.
|
Ціннісна когнітивна складність у дослідженні творчо обдарованої особистості.
|
Орищенко О.А.
|
. Когнитивно-эмпатический тип личности: индивидуально-типологические особенности
|
Пивоварова О.В
|
. Одна із сучасних зарубіжних методик дослідження творчих здібностей.
|
Пісоцький О.П
|
. Індивідуально-психологічні детермінанти творчого потенціалу майбутніх практичних психологів.
|
Пов’якель Н.І.
|
Феноменологія професійного мислення психолога-практика у просторі сучасної вищої освіти.
|
Прокофьева-Акопова С.А.
|
Креативный аспект психокоррекционной работы (на примере АТ).
|
Розіна І.В.
|
Психологічні особливості взаємозв`язку між креативністю та інтелектом у підлітковому віці.
|
Розова Т.М
|
Особливості креативних психотехнологій розвитку професійно-комунікативних
здібностей майбутніх психологів.
|
Санникова А.А.
|
Психологический анализ сценической роли: размышления исполнителя.
|
Симоненко С.М.
|
Візуально-мисленнєвий образ у системі наочних образів.
|
Ситнік С.В.
|
Зв’язок мотивації професійної діяльності з креативністю в майбутніх управлінців
|
Спринська З.В
|
. Взаємозв'язок агресивної поведінки особистості з її ціннісними орієнтаціями.
|
Тимошенко Р.А.
|
Творчество в песочном подносе
|
Унтілова Е.А.
|
Педагогічний тренінг з корекції наборів стереотипів-еталонів педагогічної взаємодії.
|
Хорошун А.А.
|
Творчий потенціал особистості як об’єкт міждисциплінарних досліджень.
|
Цибух Л.М.
|
Творче мислення як складова професійного мислення студентів-психологів
|
Чабанюк Г.Ф.
|
Розвиток візуального мислення у школярів різних профільних класів
|
Черножук Ю.Г.
|
Соотношение результативных свойств интеллекта с эмоциональностью
|
Шевченко Л.В.
|
Особливості трансформації стратегії розв'язування конструктивно-технічних задач студентами
|