Глуменко И.Ю.
|
Динамика тревожности в подростковом возрасте.
|
|
Денисенко А.А., Дорошенко К.О.
|
Родительская любовь как один из ведущих факторов в процессе воспитания.
|
|
Денисенко А.А., Кузин Е.Д.
|
Психологический анализ любви на современном этапе.
|
|
Журавльова Л.П., Ткачук Л.В.
|
Динаміка ієрархії системи цінностей подружжя у процесі становлення шлюбно-сімейних стосунків.
|
|
Журжу Т.С
|
. Структура образа Я у підлітків з розладами поведінки..
|
|
Ігнатенко О.А.
|
Взаємозв`язок ціннісних орієнтацій та ступеня досяжності потреб у студентів різних професій.
|
|
Кайгер В.И., Мостовая Т.Д.
|
Психологические особенности этнофункционального подхода к проблеме зависимостей от психоактивных веществ.
|
|
Летучий И.А.
|
Психологические проблемы совершенствования функциональных состояний операторов в условиях металлургического производства.
|
|
Меліхова І.О.
|
Мотивація влади і мотиваційна сфера особистості.
|
|
Прудка Л.М.
|
Психологічні чинники, що впливають на професійну усталеність працівників оперативних підрозділів ОВС.
|
|
Чебикін О.Я., Сінєльнікова Т.В.
|
Використання тренінгових технологій у навчально-професійній підготовці студентів-психологів.
|
|
Шевяков О.В.
|
Формування необхідного рівня працездатності у процесі діяльності операторів-металургів.
|
|
Ямницький В.М.
|
Психотерапія у сутнісному вимірі.
|
|
Аннєнкова І.П., Байдан М.А.
|
Проблема видів навчання в дидактичній науці.
|
|
Бадьора С.М.
|
Девіантна поведінка – предмет досліджень сучасної педагогіки і психології.
|
|
Березівська Л.Д.
|
Організація навчально-виховного процесу в колегії Павла Галагана.
|
|
Богуш А.М.
|
Розвиток мовленнєвої особистості дитини в полікультурному середовищі: теоретичний аспект.
|
|
Головко С.Г.
|
Дидактична думка 20-х років ХХ століття і проблема розвитку творчого пізнання.
|
|
Козак С.В.
|
История возникновения и развития морского образования в России, Украине и на берегах Чёрного моря.
|
|
Подтергера Є.М.
|
Модель організації військово-професійної підготовки студентів цивільних вищих навчальних закладів: результати педагогічного експерименту.
|
|
Пудовкіна Л.П.
|
Особливості взаємодії дитячого садка й початкової школи..
|
|
Степанова Т.М.
|
Розвиток змісту дошкільної освіти в Україні у період з 1932 по 1934 роки.
|
|
Трубник І.В.
|
Моніторинг якості екологічної підготовки майбутніх вихователів.
|
|
Добровольська Л.С.
|
Реалізація дидактичних принципів розвитку іншомовних мовленнєвих умінь старшокласників у процесі вивчення освітніх курсів.
|
|
Жидков И.А.
|
Подготовка морских специалистов в соответствии с требованиями Болонского процесса обучения.
|
|
Ікуніна З.І.
|
Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі.
|
|
Ковальчук В.В., Моисеев Л.М., Кузнецов М.В.
|
Нанометровые коммуникационные комплексы: учебно-методические проблемы.
|
|
Луцан Н.І.
|
Формування ігрової компетенції дітей старшого дошкільного віку.
|
|
Мартинова Р.Ю.
|
Зміст взаємопов’язаного навчання усного і письмового монологічного мовлення у динаміці його засвоєння.
|
|
Татарина И.А.
|
Риторика спора и ее значимость в процессе формирования коммуникативной культуры будущих учителей.
|
|
Адєєва О.В.
|
Педагогічні умови підготовки педагога до валеологічного забезпечення професійної діяльності.
|
|
Алєксєєнко Т.А., Равлюк Т.А.
|
Проблема розвитку творчого потенціалу майбутніх педагогів у навчальному процесі.
|
|
Богданова І.М.
|
Шляхи та засоби вдосконалення соціально – педагогічної підготовки майбутніх фахівців.
|
|
Головань Т.М.
|
Типи дошкільних закладів Криму у ІІ половині ХІХ – початку ХХ ст. та етапи їх розвитку.
|
|
Горчакова О.А.
|
Продуктивна діяльність викладача університету: сутність поняття та критерії визначення.
|
Гузалова О.В.
|
Передумови становлення майбутніх фахівців технічних навчальних закладів різних рівнів акредитації як творчих особистостей.
|
Єнакій М.М.
|
Імпровізація у творчій педагогічній діяльності.
|
|
Єремчук М.О.
|
Теоретичні засади інтенсивного навчання.
|
|
Ємельянова Д.В.
|
Особливості самостійної робота майбутніх учителів гуманітарних дисциплін у контексті Болонського процесу.
|
|
Жаровцева Т.Г.
|
Використання рефлексії в системі підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з сім‘єю.
|
|
Зуброва О.А.
|
Роль професійно-педагогічного виховання у становленні особистості майбутнього педагога.
|
|
Іванчук М.Г
|
. Акмеологічний підхід до розвитку професіоналізму фахівця.
|
|
Копусь О.А.
|
Проблема формування культури фахового мовлення майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей.
|
|
Корнещук В.В.
|
Сучасна професійна освіта в Україні і надійність спеціалістів.
|
|
Кудрявцева О.А.
|
Використання інтерактивних методів навчання студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.
|
|
Курлянд З.Н.
|
Шляхи підвищення якості освіти майбутніх фахівців в умовах кредитно-модульного навчання.
|
|
Линенко А.Ф.
|
Місце та роль педагогічної герменевтики в освіті.
|
|
Лук’янченко І.О.
|
Інформаційна культура як складова професійно-педагогічної культури вчителя іноземної мови.
|
|
Нємкова Є.В.
|
Система критеріїв педагогічного контролю як фактор забезпечення якості підготовки фахівців у вищих навчальних закладах.
|
|
Петрюк І.М.
|
Конкурентоспроможність майбутнього спеціаліста з соціальної педагогіки як показник якості вузівської підготовки.
|
|
Руденко Ю.А.
|
Використання новітніх технологій в процесі проведення практичних занять з курсу „культура мовлення та виразне читання”.
|
|
Романенко А.Б.
|
Проблема підготовки майбутнього вчителя до використання мультимедійних програм у системі дистанційного навчання.
|
|
Руснак О.М.
|
Стиль керівництва завідувача дошкільним навчальним закладом.
|
|
Сяська Н.В.
|
До проблеми формування іншомовних лексичних навичок у студентів молодших курсів.
|
|
Свєтлорусова А.В.
|
Професійно-функціональна компетентність управлінця навчальними закладами в умовах розвитку сучасного суспільства.
|
|
Сенча І.А.
|
Педагогічні умови формування дослідницької культури сучасного спеціаліста.
|
|
Содоль С.В.
|
Впровадження у навчальний процес підготовки соціальних педагогів курсу «соціалізація особистості засобами образотворчого мистецтва».
|
|
Стрига Е.В.
|
Професійний менталітет майбутніх вчителів.
|
|
Ткаченко М.В.
|
Розвиток професійно необхідних якостей майбутніх вчителів у процесі педагогічної підготовки.
|
|
Тюрікова О.М.
|
Шляхи вдосконалення культуротворчого середовища сучасної школи.
|
|
Федірчик Т.Д.
|
Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення.
|
|
Яцула Т.В.
|
Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів.
|
|