Бондаревіч С.М.
|
Вікові цикли прояву і розвитку захворювань урологічного профілю
|
Будиянский Н.Ф.
|
Первый опыт употребления наркотиков (психологические механизмы)
|
Быстрова Ю.А.
|
Коррекционная работа по предупреждению и разрешению конфликтов в поведении учащихся вспомогательной школы
|
Исаенко О.С.
|
Влияние агрессивного поведения в паре «мать–ребенок» на уровень школьной дезадаптации (Экспериментальное исследование)
|
Казанжи М.Й.
|
Психологічний портрет осіб з мономодальним типом фасилятивності
|
Колесніков Є.П.
|
Аналіз організації життя особистості з точки зору діяльнісного підходу
|
Колот С. А.
|
Ценностное обусловливание эмоциональной регуляции
|
Кременчуцька М.К.
|
Психологічні передумови оптимізації розумової діяльності професійних користувачів комп'ютерів
|
Литвиненко С.А.
|
Проблеми середовища як предмет наукового аналізу
|
Музика О.Л.
|
Інвенційна модель початкових етапів розвитку творчо обдарованої особистості
|
Павлова І.Г.
|
Дослідження прояву емоційної зрілості у дітей молодшого шкільного віку
|
Прудка Л.М
|
. Професійна усталеність – як чинник професійно-психологічної підготовки персоналу оперативних підрозділів ОВС
|
Ситнік С.В. |
Вплив здібностей керівника на вибір стилю управлінської діяльності |
Санникова О.П., Малеева Е.Л.
|
Психологическая диагностика склонности к переживанию вины
|
Сидоренко Н.І.
|
Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів
|
Симоненко С.М.
|
Теоретико-методологічні підходи до визначення поняття“візуально-мисленнєві стратегії” створення образу-концепту
|
Снігур Л.А.
|
Громадянськість особистості як психологічна основа державотворення в Україні
|
Спринська З.В.
|
Порівняльна характеристика прояву форм агресивної поведінки у юнаків школи та ВТК
|
Томаровщенко О.В.
|
Психологічне розуміння відповідальності як риси характеру
|
Турчин Т.М.
|
Віковий аспект розвитку особистісної рефлексії учня засобами навчання
|
Чебикін О.Я., Бутузова Л.П.
|
Дослідження особистісних ставлень підлітків до небезпеки ураження ВІЛ
|
Ямницький В.М.
|
Особистість і сутність у психології життєтворчості
|
Ямницький В.М.
|
Кризове психологічне консультування: соціонічний підхід
|
Азарова Н.В.
|
Технологія модульного навчання як засіб ефективності викладання мовних дисциплін
|
Берестенко О.Г.
|
Особливості сформованості музично-естетичного смаку майбутніх педагогів
|
Богданова І.М.
|
Теоретичні засади обґрунтування проблеми розвитку педагогічної інтуїції
|
Голиков Ю.Г.
|
Сутність та структурні компоненти самовиховання
|
Гузалова О.В.
|
До питання про структуру творчого мислення майбутніх фахівців та її специфіка в закладах вищої технічної освіти
|
Дідусь Н.І.
|
Когнітивна і гештальт-психотерапія вчителю
|
Жаровцева Т.Г.
|
Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім’ями: системний, подійний, аксеологічний, рефлексивний підходи
|
Карпов Д.А.
|
К вопросу об информационно-компьютерной компетентности будущих учителей
|
Колбіна Л.А.
|
Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів
|
Корнещук В.В.
|
Індивідуальність людини як передумова її професійної надійності
|
Кушнірук А.С.
|
Шляхи та засоби формування позитивної мотивації студентів
|
Лещій Н.П.
|
Розвиток статичної та динамічної рівноваги у глухих підлітків
|
Литвиненко С.А.
|
Професійно-педагогічна підготовка студентів: герменевтичний підхід
|
Мельниченко Г.В.
|
Умови розвитку здатності до взаємоуправління у студентів вищого педагогічного закладу
|
Нечаєва Л.В.
|
Творча майстерня педагога-музиканта як засіб формування його художнього мислення
|
Сенча І.А.
|
Характеристика базових понять дослідницької підготовки сучасного спеціаліста
|
Сидоренко В.К., Юсупова М.Ф.
|
Эффективность использования информационных технологий (ИТО)
|
Снігур Л.А.
|
Тенденції становлення громадянськості у розвиткові особистості
|
Солом’яний О.М.
|
Педагогічне проектування як складова професійної діяльності викладача вищої школи
|
Стрига Е.В.
|
Педагогічна самосвідомість як структурний компонент професійного менталітету вчителя
|
Тарарака Т., Фешина Г.
|
Преемственность в обучении и воспитании в условиях единого комплекса “детский сад – школа”
|
Церна C.В.
|
Дидактичні принципи побудови системи вправ з навчання німецькомовної лексики
|
Штабова Л.Г.
|
Методологічна культура – важлива складова професійної підготовки майбутнього вчителя
|
Бербега Е.И.
|
Оценка речевого развития у старших дошкольников и основные направления коррекционо-профилактической работы по предупреждению дисграфии
|
Дегтяренко Т.В., Бербега О.І.
|
Нейропсихологические аспекты нарушений письменной речи у младших школьников
|
Геркерова А.М.
|
Использование коллокационных таблиц как средства закрепления лексического материала и повышения интереса к изучению английского языка
|
Добровольська Л.С.
|
Лінгводидактичні особливості процесу оволодіння рідною мовою
|
Дроздова К.В.
|
Місце й роль моніторингу в організації самостійної роботи школярів з фізичного виховання
|
Костенко Р.В.
|
Діагностика сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії
|
Мельниченко Г.В.
|
Використання цитат під час вивчення іноземної мови у педагогічному закладі освіти
|
Оськина Н.А.
|
Фонетические знания – основа развития умений восприятия звучащей иноязычной речи
|
Прокопенко Л.І.
|
Діагностика рівнів володіння професійно орієнтованими фразеологізмами студентами історичних факультетів
|
Русанова И.И.
|
Сравнительный анализ синтагматического членения научного английского и русского текста
|
Сидоренко В.К., Юсупова М.Ф.
|
Компьютер как средство повышения эффективности учебного процесса
|
Тарарака Т.В.
|
Взаємодія педагогів і батьків – шлях до успіху в становленні і розвитку особистості дитини (з досвіду роботи НВО “Надія")
|
Церна С.В.
|
Теорія і практика засвоєння іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання
|