Зміст
"СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА І СУЧАСНІСТЬ" проект професора Е.Е. Карпової |
|
Баранцова І.О. Проектування соціокультурної компетентності як засіб підвищення рівня якості іншомовної освіти . |
4 |
Білова Н.К., Бароліс О.В. Художньо-педагогічний діалог як метод розвитку самосвідомості майбутніх учителів. |
6 |
Вікторенко І.Л. До питання підготовки і проведення тестового контролю знань студентів. |
10 |
Вознюк О.М. Гуманізація професійної підготовки майбутніх інженерів: інтегративний аспект. |
12 |
Гвоздій С.П. Безпечна поведінка як складова життєдіяльності сучасної людини. |
14 |
Гезун О.І. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців будівельного профілю. |
17 |
Грама Н.Г. Професійне становлення педагога в умовах модернізації вищої освіти з економічної підготовки. |
19 |
Жаровцева Т.Г. Самостійна робота студентів як фактор професійного становлення педагога. |
22 |
Княжева І.А. Системно-діяльнісний підхід до організації навчального процесу в умовах модернізації вищої освіти. |
25 |
Койчева Т.І. Готовність як показник ефективності підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до виконання тьюторських функцій в системі дистанційної освіти. |
27 |
Корнещук В.В. Надійність як гарант професіоналізму. |
31 |
Корчевна С.О. Шляхи вдосконалення виконавської техніки баяніста в умовах кредитно - модульної системи. |
34 |
Крайнова Л.В. Підготовка вихователів дошкільних закладів до забезпечення наступності при переході до школи в опануванні дітьми державною мовою. |
37 |
Курлянд З.Н. Професійна мобільність – передумова професійного становлення майбутнього вчителя |
40 |
Ліненко А.Ф. Професійна самоідентичність майбутнього вчителя. |
43 |
Лобода В.В., Катерняк І.Б. Електронне навчання у відновленні балансу академічних знань та життєвих компетенцій особистості. |
45 |
Лодатко Є.О. Математична культура у професійному становленні вчителя початкових класів. |
47 |
Матюха Г.В. Особливості формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. |
51 |
Меджитова Л.М. Технология конструирования тестовых заданий по школьному курсу информатики для абитуриентов специальности «информатика» . |
54 |
Нагаєва О. Професійна підготовка студентів педагогічного училища у світі нових тенденцій фізичного виховання дітей дошкільного віку. |
56 |
Пальшкова І.О. Педагогічна практика як фактор формування педагогічної культури вчителя початкової школи. |
58 |
Пономаренко Л.П. Значення вивчення етнопсихології та крос-культурної психології у професійному становленні сучасного педагога. |
61 |
Попова І.І. Підготовка педагога до роботи з розвитку образного мовлення дітей дошкільного віку. |
63 |
Реброва О.Є. Формування художньо-творчого мислення майбутніх учителів музики в умовах сучасної педагогічної освіти. |
66 |
Савченко Л.О. Формування готовності студентів до організаторської діяльності в навчальному процесі педагогічної вищої школи. |
69 |
Сибірякова-Хіхловська М.І., Шмакова А.Є. Педагогічні умови формування досвіду сприйняття поліфонії у майбутніх учителів музики. |
71 |
Тархан Л.З. Проектирование самостоятельной работы будущих инженеров–педагогов. |
73 |
Ткач М.В. До питання про кредитно-модульну систему в навчанні: іноземні мови. |
76 |
Хмелевська І.О. Соціокультурні аспекти професійного становлення фахівців мистецького профілю. |
78 |
ПСИХОЛОГІЯ |
|
Бедная И., Сенгупта Т. Исследование процесса решения компьютерных задач. |
82 |
Васильева А. Исследование самоотношения у студентов. |
84 |
Волков Д. О взаимосвязи показателей психических состояний и психомоторики у представителей различных типов темперамента. |
88 |
Горлова О.О. Роль бессознательных фантазий в становлении женской идентичности. |
93 |
Денисенко А.А. Удовлетворенность браком как социально-психологическая проблема. |
95 |
Комар Т.О. Принципи, підходи та моделі корекційної роботи зі студентами з обмеженими можливостями . |
97 |
101 |
|
Кудріна Т.С., Погорільська Н. Співзалежність як адаптивний стиль у жінок, що виховують дітей-інвалідів. |
102 |
Павелко І.І. Дослідження гуманістичних і агресивних тенденцій у міжособистісному спілкуванні підлітків у взаємозв’язку і взаємообумовленості. |
104 |
Симоненко С.М. Узагальнення основних тенденцій вивчення механізмів візуалізації у психологічній науці. |
107 |
Цільмак О.М. Психопрофілактика виникнення негативних емоційних станів у працівників ОВС, які використали табельну вогнепальну зброю. |
110 |
Чебикін О.Я., Яблонська Н.В., Вдовиченко О.В. Реалізація концептуальних положень системно-діяльнісної теорії підготовки вчителя, виходячи з вимог кредитно-модульної системи. |
113 |
„ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ: ДОСВІД МИНУЛОГО – ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ” проект професора О.П.Саннікової |
|
Береснева М.А. Психологические особенности самоорганизации жизни подростков в различных рекреационных условиях. |
122 |
Кошлань И.Г. Характеристика стиля воспитания в семьях подростков с доминированием эмоциональной модальности «безразличие» . |
128 |
Мельник Е.М. Особенности преодоления ситуаций неопределенности, обусловленные типом эмоциональности и индивидуально-типологическими чертами. |
130 |
Новотна М.А. Основні фази залучення індивідуальної свідомості до правового простору. |
133 |
Сапрыгина Н.В. Актуализация связей в смысловых полях при понимании сообщения. |
134 |
ПЕДАГОГІКА |
|
Богуш А.М. Розвиток методики організації художньо-мовленнєвої діяльності у другій половині ХХ століття. |
138 |
Воловник В.Є. Логістичний підхід до організації управління і контролю якості навчального процесу у вищій школі. |
141 |
Геркерова А.М. Проблема одаренности детей в условиях современной школы. |
145 |
Горчакова О.А. Особливості розвитку національних шкіл на півдні України в ХІХ ст. |
148 |
Дебела Ж.М., Іригіна С.О., Осадча Т.В. Педагогічна практика як засіб розвитку творчої активності майбутніх учителів музики. |
151 |
Долинський Б.Т. Сутність і характеристика педагогічної діяльності. |
154 |
Ємельянова Д.В. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів до аналізу структури шкільних підручників та посібників з англійської мови. |
158 |
Картель Т.М. Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у процесі вивчення іноземної мови. |
160 |
Михайличенко І.В. Сутність і умови формування професійної самоідентифікації працівників органів внутрішніх справ. |
162 |
Паскаль О.В. Автодидактика в самоосвіті майбутніх соціальних педагогів. |
165 |
Подтергера Є.М. Визначення організаційно-педагогічних умов професійної підготовки офіцерів запасу. |
168 |
Пригода О.М. Теоретичний аналіз стану підготовки майбутніх вчителів до проектувальної діяльності.. |
173 |
Тархова Л.А. Формування навиків самостійної роботи у студентів-філологів. |
176 |
Тягнирядно Є.В. Компоненти риторичних умінь правників. |
178 |
Яворська Г.Х. Діагностика соціально-професійної зрілості курсантів випускних курсів ВНЗ МВС України. |
181 |
МЕТОДИКА |
|
Гиренко С.П. Проблеми формування конфліктності та агресивності дітей дошкільного віку в умовах сімейного виховання. |
184 |
Горожанкіна О.Ю. Морально-естетичне виховання старшокласників засобами авторської (бардовської) пісні. |
188 |
Грязнов І.О., Посметюк А.В. Особливості професійної підготовки військовослужбовців в органах та підрозділах державної прикордонної служби України. |
192 |
Іванова С.В. Сучасні підходи до проблеми класифікації методів навчання математики. |
194 |
Люперсольський В.І. Методика використання ЕОМ для тестової перевірки знань, умінь та навичок з іноземної мови як засіб інтенсифікації процесу навчання. |
197 |
Мартынова Р.Ю. Дидактический аспект содержания обучения активной иноязычной грамматике. |
200 |
Музика Ю.О. Функції дидактичної гри. |
205 |
Пекінер В. Ідеї К.Д. Ушинського щодо використання художніх текстів у роботі з дітьми. |
207 |
Руденко Ю.А. Методи і прийоми формування експресивного мовлення дошкільників. |
209 |
Соцкая Е.П. Ребенок в мире знаков и символов. |
212 |
Яворська С.Т. Диференційований підхід до навчання орфографії. |
215 |
Яновська Л.Г. Поглиблення змістового компонента семінарських занять із «шкільного курсу історії та методики його викладання», насичення їх педагогічною спрямованістю. |
219 |
Черкасов М.П. Формування мовної особистості й рівні суб’єктивного мовленнєво-семантичного оцінювання явищ дійсності. |
221 |