Зміст
Ананьєв А.М. Оцінка професійно-важливих якостей молодих журналістів | 4 |
Бадюл О.С. Розвиток професійної компетентності . | 6 |
Богданова І.М. Історичні передумови становлення та розвитку теорії інтуїції | 9 |
Бринза І.В. Психологічний портрет особистості у стані професійної кризи. | 12 |
Будиянский Н.Ф. Психологические и правовые возможности судебно-психологической экспертизы | 14 |
Василенко И.А. Пролонгированное исследование эмоциональности детей младшего школьного возраста | 16 |
Васильева А. Феноменология самоотношения. | 17 |
Васильева А. Состав, структура и динамика ценностных ориентаций личности. |
22 |
Вдовиченко О.В. Выделение наиболее значимых волевых качеств, влияющих на отношение к риску. | 26 |
Везенкова Г.І. Вплив самооцінки на професійне самовизначення особистості як важливого компоненту її самореалізації. | 28 |
Головська І.Г. Методологічні основи формування суб'єкта психологічного впливу. | 31 |
Гордієнко-Митрофанова І.В. До питання про дидактичний матеріал в ігровій технології ООД МАРО як умову оптимізації навчального процесу. | 34 |
Гузалова О.В. Розвиток творчого мислення студентів як засіб професійного становлення. | 38 |
Гусев А.И. Проблематика научной классификации толерантности к неопределенности | 42 |
Гусева А.В. Психологические аспекты развития гражданского общества в Украине | 45 |
Денисенко А.А., Дорошенко К.О. Изучение уровня психологической готовности к материнству | 48 |
Денисенко А.А., Кузин Е.Д. Влияние родительской оценки на развитие самоотношения старших подростков | 51 |
Дуднік О.А. До проблеми толерантності до невизначеності. | 54 |
Єрмакова С.С. Кризи професійного становлення . | 58 |
Жаровцева Т.Г. Критичне мислення викладача в контексті професійної освіти | 61 |
Завадская Н.С. Активизация воображения учащихся младшего школьного возраста посредством эмоционального переключения | 65 |
Ігнатенко О.А. Залежність рівня самоактуалізації та ціннісних орієнтацій молоді від професійної спрямованості | 67 |
Козак С.В. Проблема готовности к деятельности в психолого-педагогической литературе | 70 |
Колот С.А. Особенности проявления эмоций на основе установочного комплекса. | 73 |
Кононенко А.О. Психологічна характеристика індивідуального іміджу сучасного педагога. | 76 |
Кошлань И.Г. Характеристика стиля воспитания в семьях подростков с доминированием эмоциональной модальности «безразличие». | 78 |
Кузнецова О.В. «Тип» адаптивности личности и ее индивидуально-психологические особенности. |
80 |
Лазоренко Т.М. Особливості механізмів психологічного захисту у хворих на хронічну ниркову недостатність. | 84 |
Лічікакі О.В. Діагностичний супровід особово-професійного розвитку управлінських кадрів. | 86 |
Ліненко А.Ф. Саморозвиток майбутнього педагога в період навчання. | 88 |
Массанов А.В. Залежність прояву психологічних бар’єрів від інтелектуального розвитку особистості. |
90 |
Массанов А.В. О природе психологических барьеров личности | 93 |
Меліхова І.О. Мотиваційні ігри сучасної молоді | 97 |
Мостовая Т.Д. Использование особенностей восприятия зрительных образов у лиц с наркотической зависимостью в программе реабилитации | 100 |
Орищенко О.А. Психологические особенности эмпатирующей личности | 102 |
Павелко І.І. Розвиток гуманістичної спрямованості міжособистісного спілкування підлітків. | 105 |
Павленко Т.К. Моніторинг майстерності майбутніх учителів фізкультури (на прикладі гімнастики). |
108 |
Перепятенко О.Л. Система психологической коррекции эмоционального состояния женщин периода зрелости | 110 |
Пивоварчик І.М. Внесок І.М. Сєченова у розвиток психологічної науки (Одеський період). | 115 |
Погорєлова О.М., Васильковська О., Кучеренко Г.В. Фактори та критерії визначення якості освітньо-професійної програми (на прикладі спорту) | 117 |
Пономаренко Л.П. К Вопросу о культурной динамике (межпоколенная трансмиссия) |
119 |
Прокоф’єва-Акопова С.А. Ситуація як фактор емоційної нестабільності | 123 |
Рекина С. Коррекция психофизического развития детей с аутизмом. | 127 |
Ржевська З.О. Експериментальне формування смислоутворюючих мотивів навчально-професійної діяльності студентів-психологів | 130 |
Родіна Н.В. Особливості поведінки менеджерів середньої ланки у кризових ситуаціях: результати теоретичного та емпіричного дослідження | 133 |
Собченко О.М. Проблема дослідження стресу у психологічній літературі. | 135 |
Собченко О.М. Стрес у життєдіяльності фахівців-рятувальників | 138 |
Спиридонова Л.К. Дослідження образу Я українських студентів | 140 |
Тюрікова О.М. Середовищний підхід до формування цілісної особистості. |
144 |
Цибух Л.М. Особливості рівня розвитку творчого мислення студентів-психологів. | 151 |
Чорножук Ю.Г. Індивідуально-типові особливості структури інтелекту осіб з різною емоційною диспозицією | 153 |
Швець В.В. Вивчення тривожності у підлітків з високим рівнем життєвого благополуччя. | 155 |
Шляхтова Ю.А. Гендерные особенности мотивов вступления в брак современной молодежи. |
157 |
Шрагина Л.И. Функция воображения с позиций системного подхода |
161 |
Штабова Л.Г. Особистісна підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності | 163 |
Яковлєва М.В. Вплив інтеграції психологічних знань учителя та його педагогічного досвіду на формування пізнавального мотиву підлітка. | 166 |
Белова М.Э. Опыт использования комплекса психодиагностических методик в системе профотбора сотрудников негосударственных предприятий безопасности | 168 |
Санникова О.П. Психологическая проницательность: концептуализация феномена | 170 |
Галкіна Н.П., Сергеєва А.В., Сергеєва А.Ю. Особливості інтелектуально обдарованих молодших школярів | 174 |
Клещерова І.М. Вплив емоційного стану матерів хворих дітей на виконання ними методики “Батьківський твір” | 175 |
Ситнік С.В. Особистісні детермінанти професійної мотивації керівників морського транспорту | 178 |
Чебикін О.Я., Павлова І.Г. Становлення емоційної зрілості в підлітковому та юнацькому віці. | 180 |