Чебикін О. Я.
|
Особливості емоційної сфери студентів, які є активними користувачами мобільного телефону та комп’ютеру
|
Максименко С. Д.
|
Теоретические основы психологии жизненной энергии (нужды) личности
|
Чепелєва Н. В.
|
Розуміння та інтерпретація життєвого досвіду як чинник самопроектування особистості
|
Балл Г. А.
|
Системная трактовка культуры и личности в контексте концепции рациогуманизма
|
Смульсон М. Л.
|
Аналіз процесу особистісного розвитку в старості
|
Титаренко Т. М.
|
Життєві шляхи особистості: cпособи моделювання процесуальності
|
Саннікова О. П.
|
Схильність особистості до психологічного подолання суб'єктивно складних ситуацій
|
Kwiatkowska Gra?yna
|
Stress management strategies of people holding managerial positions
|
Біла І. М.
|
ДєТКа як ефективний терапевтичний засіб
|
Велитченко Л. К.
|
Педагогічна взаємодія як онтологічний простір ідентифікації
|
Вірна Ж. П.
|
Організація життя позитивної особистості: конструктивна прогностика та професійна успішність
|
Землянська О. В.
|
Професійно-правова культура керівника
|
Максимова Н. Ю.
|
Психологічні аспекти діагностики схильності до адиктивної поведінки
|
Сергеєва А. В.
|
Сучасні наукові уявлення про генезис і становлення інтегральної ідентичності особистості
|
Томчук М. І., Томчук С. М.
|
Деструктивний вплив інформаційних засобів на емоційно-почуттєву сферу особистості у дошкільному-юнацькому віці
|
Шевченко Н. Ф., Меняйло В. В.
|
Уявлення студентів-психологів про майбутню професійну діяльність
|
Ананьєв А. М., Потєхіна Ю. С.
|
Феноменологія педагогічної майстерності (на етапі входження у професію)
|
Бабчук О. Г.
|
Специфіка співвідношення показників толерантності та емоційності
|
Василькевич Я. З.
|
Креативність та інтелект дітей молодшого шкільного віку: особливості взаємозв’язку
|
Голубенко О. І.
|
Особливості ціннісних орієнтацій ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС у віддалений період
|
Грищенко М. В.
|
Ціннісні орієнтації як показник професійної самореалізації офіцерів державної служби України з надзвичайних ситуацій
|
Зарецька О. О.
|
Особистісне зростання і вічні цінності крізь призму рефлексії у інтернет-інтерв’ю
|
Кашкарова Ю. А.
|
Емоційний профіль прояву ігрового ескапізму
|
Лазько А. М.
|
Перфекціонізм як ознака мотиваційної відповідальності майбутніх медичних сестер
|
Мазоренко М. О.
|
Формування іміджу в контексті розвитку особистості
|
Максименко К. С.
|
Истоки и современное состояние личностно-ориентированной психотерапии украинской gсихотерапевтической школы
|
Максимов М. В.
|
Становлення національної ідентичності в умовах міжкультурної комунікації
|
Марциняк – Дорош О. М.
|
Ноологотеоретичний підхід як особистісний потенціал у формуванні життєвих цінностей студентської молоді
|
Матієшин І. В.
|
Перфекціонізм та тенденції невротизації спортсменів
|
Melenchuk N. I.
|
Some psychological characteristics of the adventurous personality
|
Овчар О. В.
|
Соціально-психологічні чинники споживчої поведінки
|
Пахомова В. Г.
|
Психологические механизмы конституирования образа Я в контексте виртуальной реальноти
|
Саннікова А. О.
|
Індивідуально-психологічні особливості сценічних бар’єрів
|
Siudem Anna
|
The self-esteem, the system of values and the sexual initiation of youth
|
Siudem Ireneusz
|
Types of personality and the tendency for corruption
|
Тітова К. В.
|
Індивідуально-психологічні особливості ставлення до страху самотності
|
Чиханцова О. А.
|
Рівні сформованості компонентів психологічної готовності старшокласників до оволодіння іноземними мовами
|
Штепа О. С.
|
Особливості ставлення психологічно ресурсних осіб до інших
|
Яновська Т. А.
|
Особливості становлення ідентичності у підлітковому віці
|
Шофолов Д. Л., Строкаль В. П.
|
Формування готовності майбутніх екологів до професійної діяльності
|
Санников А. И.
|
Теоретические модели личностного регулирования принятия решений профессионалом
|
Наші автори
|