Басманова Н. И., Журавлева Л. П. |
Оптимизация методов развития компетенции будущих психологов |
Батраченко І. Г., Плошинська А. А. |
Пермакультура особистісного зростання |
Весельська А. Л. |
Гендерний аналіз лідерства: теоретичний аналіз |
Голентовська О. С. |
Огляд зарубіжних та вітчизняних підходів до проблеми командо творення |
Дем’янчук О. Г. |
Психосемантичне дослідження поняття «дитина-інвалід» у студентів ВНЗ |
Загурська І. С. |
Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації |
Литвинчук А. І. |
Структура екологічної самосвідомості особистості |
Максименко С. Д. |
Психологія особистості: змістовні ознаки |
Марчук К. А. |
Релігійна картина світу «середньовічного українця» |
Мойсієнко Я. В. |
Ставлення до смерті як предмет психологічного дослідження |
Ревякіна О. Г. |
Теоретико-методологічні підходи до проблеми особистісного зростання |
Романова М. К. |
Особливості розвитку екологічної свідомості в онтогенезі |
Савиченко О. М. |
Рефлексія розвитку спортивних здібностей юнаків у ситуаціях самопорівняння та соціального порівняння |
Титаренко Т. М. |
Особистісне зростання у межах постнекласичної раціональності |
Тищенко І. А. |
Поняття самореалізації жінок зрілого віку в професійній діяльності |
Фальковська Л. М. |
Взаємообумовленість конструктів справедливості та законності в оцінці агресивних ситуацій |
Фурман А. В. |
Теоретична модель гри як учинення |
Шпак М. М. |
Психологічні механізми розвитку емоційного інтелекту |
Андросович К. А. |
Аналіз результативності програми соціальної адаптації |
Бутузова Л. П., Сидоренко Н. І. |
Особистісний профіль усвідомлюваної саморегуляції поведінки майбутніх педагогів |
Гавриловська К. П., Климчук П. С. |
Гендерні відмінності у прагненні до особистісного зростання |
Дмитрієва С. М. |
Психологічні особливості творчих здібностей старшокласників |
Дубравська Н. М., Фриз І. В. |
Відповідальність як риса особистості конкурентноспроможного на ринку освітніх послуг фахівця |
Журавльова Л. П. |
Емпатія та особистісне зростання в акмеогенезі |
Камінська О. В. |
Чинники інтернет-залежності сучасної молоді |
Кириченко В. В. |
Екологічні аспекти інформаційної безпеки суспільства |
Коломієць Т. В. |
Емпатія та мотиви міжособистісної взаємодії |
Король Л. М., Максимець С. М. |
Психологічні чинники впливу ЗМІ на формування особистості сучасної молоді |
Котлова Л. О. |
Формування конфліктологічної компетентності студентів як чинника їх особистісного розвитку |
Литвиненко С. А., Ямницький В. М. |
Практика супервізії як засіб формування рефлексивної компетентності майбутніх психологів |
Лісіна Л. О. |
Технологія формування культури професійного мислення майбутніх вчителів |
Майстренко Т. М. |
Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання |
Портницька Н. Ф. |
До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації |
Сенкевич В. Г. |
Емпатійність у структурі реагування молоді на небезпеку щодо ураження ВІЛ |
Стахова О. О. |
Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів |
Тичина І. М. |
Особливості повторного професійного вибору випускників вишів залежно від рівня саморегуляції особистості |
Антонян-Шевчук Б. Л. |
Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічного аналізу |
Біляченко Г. П. |
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до співпраці з недержавними організаціями в межах компетентнісного підходу |
Журавська О. В. |
Психологічний аналіз професійної дезадаптації у діяльності медичних спеціалістів, що працюють з хворими на туберкульоз |
Кирильчук І. В. |
Порівняльний аналіз ціннісної сфери школярів при переході з початкових до середніх класів |
Котловий С. А. |
Соціально-педагогічні умови формування соціального досвіду безконфліктної поведінки в учнів професійного ліцею |
Літяга І. В., Ситняківська С. М. |
Соціальний захист населення україни: соціально-педагогічний контекст |
Мазяр О. В. |
Особливості ситуативної саморегуляції творчо обдарованої особистості |
Матюшенко Н. В. |
Практико-орієнтована підготовка майбутніх учителів гуманітарного профілю засобами продуктивних технологій |
Мачушник О. Л. |
Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів |
Никончук Н. О. |
Вплив соціального оточення на розвиток здібностей молодших школярів |
Палько І. М. |
Центр міжкультурної толерантності як інноваційний ресурс щодо формування громадянської культури у студентів |
Рейдало В. С. |
Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутніх викладачів української літератури |