Богyш А. М.
|
Зміст і напрями діяльності наукової школи: українська дошкільна лігводидактика
|
Бачинська Н. Я.
|
Метод проектів як засіб формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей
|
Безукладова Л. В.
|
Фундаментальные основы воспитания светской духовности у детей
|
Бєлєнька Г. В.
|
Чинники виховання відповідальності у дітей дошкільного віку
|
Богданець-Білоскайленко Н. І.
|
Ціннісні орієнтири як важлива складова формування особистості дитини засобами художньої літератури
|
Богданова І. М.
|
Аналіз особливостей процесу інноватищації підготовки майбутніх соціальних педагогів
|
Боднар С. В.
|
Когнітивний підхід до формування англомовної лексичної компетентності студентів економічних спеціальностей
|
Босак Н. Ф.
|
Етапи і стадії формування фонетико-орфоепічної компетенції студентів філологічного фаху
|
Вашуленко М. С.
|
Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського - першоджерело фор-мування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів
|
Горбунова Н. В.
|
Художнє слово як засіб розвитку сло-вника дошкільників
|
Горіна Ж. Д., Гадомська А. А.
|
Мовленнєво-культурна адаптація іноземних студентів шляхом аналізу креолізованих текстів української реклами
|
Джуринський П. Б.
|
Застосування здоров’язбережувальних та оздоровчо-розвивальних технологій на когнітивно-збагачувальному етапі підготовки майбутніх учителів фізичної культури
|
Инжестойкова В. А., Таама Аль Атаби Аяд Хаяви
|
Реализация этапов формирования профес-сионально-художественной культуры будущих учителей изобразительного искусства
|
Іщенко Л. В.
|
Специфіка підготовки майбутніх вихователів до формування творчої індивідуальності дитини старшого дошкільного віку
|
Казанцева Л. І.
|
Усвідомлене засвоєння дітьми української (нерідної) мови як умова навчання
|
Калмикова Л. О.
|
Психолінгвістичні й соціально-мовні аспекти дошкільної освіти
|
Кардаш І. М.
|
Театралізовані ігри як засіб формування творчої особистості дитини дошкільного віку
|
Кисельова О. І.
|
Роль тестового контролю у системі вимірювання знань студентів технічних ВНЗ
|
Кічук Н. В.
|
Технологізація професійної підготовки вихователя дошкільного закладу освіти: деякі аспекти проблеми
|
Ковтун О. В.
|
Ігрові технології у професійно-мовленнєвій підготовці майбутніх авіа-диспетчерів i пілотів
|
Ковшар О. В.
|
Забезпечення розвивального се-редовища в навчально-виховному процесі п’ятирічок
|
Копусь О. А.
|
Педагогічна технологія формування готовності майбутніх філологів до роботи в профільній школі
|
Коргун Л. Н.
|
Подготовка будущих воспитателей к работе в условиях инклюзии
|
Крутій К. Л.
|
Суржик як специфічний феномен в мовленнєвому розвитку дошкільника-білінгва
|
Курлянд З. Н.
|
Вітагенна технологія формування професійної ідентичності майбутнього вчителя
|
Литвиненко С. А., Ямницький В. М.
|
Формування рефлексивної компетентності у професійній підготовці майбутніх психологів
|
Луцан Н. І.
|
Розвиток зв’язного мовлення дошкільника в мовленнєво-ігровій діяльно-сті: лінгводидактичний аспект
|
Луценко І. О.
|
Підготовка майбутніх вихователів до організації комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку
|
Малік М. В.
|
Спецкурс «Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзії» як складова підготовки майбутніх менеджерів освіти
|
Маліновська Н. В.
|
Розвиток аудіативних умінь старших дошкільників
|
Мельник Н. І.
|
Забезпечення якісної дошкільної освіти в контексті аналізу професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в країнах Західної Європи
|
Мисан І. В.
|
Методика збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами
|
Нестеренко В. В.
|
Моделювання індивідуальної підготовленості студентів до самостійної навчальної діяльності в системі заочного навчання
|
Омеляненко А. В.
|
Навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми
|
Орєхова Л. І.
|
Сучасне освітнє середовище: основні напрями його розвитку у спадщині педагогів і лінгводидактів другої половини ХІХ – початку ХХ століть
|
Пальшкова І. О.
|
Особливості змісту і методів формування професійно-педагогічної культури вчителя початкової школи
|
Паскаль О. В.
|
Технологія супроводу соціально-педагогічної практики майбутніх соціальних педагогів
|
Полевикова О. Б.
|
Научно-педагогические концепты А. М. Богуш как содержательные компоненты языкового образования и речевого развития детей дошкольного возраста
|
Попова О. В.
|
Проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців перекладу китайської мови в сучасному полікультурному просторі України
|
Рябушко С. О.
|
Активізація інтересу дітей дошкільного віку до вивчення іноземної мови
|
Савченко Л. О.
|
Методика реалізації підготовки майбутніх учителів технології і креслення до педагогічної діагностики якості освіти
|
Садова Т. А.
|
Педагогічна задача як засіб формування професійних умінь майбутнього вихователя
|
Семенов О. С.
|
Творчо спрямована особистість старшого дошкільника: сутність та характерні особливості
|
Тагієва І. С.
|
Лінгвокультурологічний підхід до аналізу концептів-артефактів у процесі вивчення українських народних казок
|
Топчій Л. С.
|
Соціокультурна компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх учителів-філологів
|
Трифонова О. С.
|
Використання лінгводидактичних ідей А. М. Богуш у формуванні мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку
|
Харченко Н. В.
|
Психолінгвістичні підходи щодо розвитку в дошкільників операцій і дій аудіювання художніх творів
|
Цимбалару А. Д.
|
Дидактична модель освітнього простору у НВК «дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня»
|
Черненко Н. М.
|
Аналіз та класифікація вірогідних ризиків у галузі освіти
|
Шиліна Н. Є.
|
Використання інформаційно-комунікативних технологій навчання для підготовки дітей до школи
|
Яблонська І. П.
|
Образ соціального світу в процесі соціалізації особистості дитини
|
Наші автори
|