Александров Д. О.
|
[Емпіричне дослідження нервово-психічної стійкості у структурі особистості пра-цівника ОВС]
|
ВанДжун
|
[Динаміка вікових змін самоставлення в молодшому підлітковому віці]
|
Дегтяренко Т.В.
|
[Професійно важливі якості операторів транспорту за результатами психофізіологіч-ної експертизи]
|
Єгорченко С. П.
|
[Психологічні та сімейні характеристики матерів наркозалежних, що споживають канабіноїди]
|
Исаенко О. С.
|
[Социальное взросление: бессознательная потребность в ритуалах инициации]
|
Кантарева Н. В.
|
[Специфика формирования отношения к здоровью у подростков со склонностью к частым ОРВИ]
|
Максименко Ю.Б., Ткачук О.В.
|
[Феноменология смеха: теоретико-методологический анализ]
|
Мельнік Н. Ю.
|
[Дослідження прогностичних здатностей у студентів]
|
Москалюк Е. В.
|
[К вопросу об определении психологических особенностей развития англоязычной профессиональной речи будущих политологов]
|
Снігур Л. А.
|
[Роль учителя у сприянні психологічній стійкості особистості в юнацькому віці]
|
Хуан Ин
|
[Взаимосвязь черт личности родителей и стилем взаимодействия с ребенком]
|
Чебикін О.Я., Булгакова В.О.
|
[Психологічні основи правової культури та умови її корекції]
|
Чебикін О.Я., Дегірменджі Е.В.
|
[Психологічні основи емоційно-комунікативного методу інтенсивного навчання іноземної мови]
|
Шевченко Р. П.
|
[Особенности детско-родительских отношений в семьях военнослужащих с психо-соматическими расстройствами]
|
Бендяк К. І.
|
[Методичний компонент у системі мовної підготовки іноземних громадян в Україні у другій половині ХХ ст.]
|
Варварецька Г. А.
|
[Педагогічні умови формування професійної спрямованості майбутніх фахівців морського та річкового транспорту у процесі математичної підготовки]
|
Гелло Т. А.
|
[Творческая самореализация студента в учебном и внеучебном процессе]
|
Джуринський П. Б.
|
[Діяльнісний компонент у структурі підготовки майбутніх учителів фізичної ку-льтури до здоров’язбережувальної і фізкультурно-оздоровчої роботи]
|
Кисельова О. І., Янкова О. В.
|
[Зміст та завдання стандартизації вищої освіти]
|
Кудря Я. В.
|
[Професійний образ сучасного наукового керівника]
|
Курлянд З. Н.
|
[Інтегративні технології навчання в підготовці майбутніх учителів у площині ідей К. Д. Ушинського]
|
Марачковская О. Л., Курлат А. М.
|
[Структурные компоненты воспитания поведенческой гибкости будущих педагогов]
|
Молоков Д.С., Ходырев А.М.
|
[Творческое наследие К.Д. Ушинского в советский период истории]
|
Савлучиньска Л.Г.
|
[Формування природознавчої компетентності учнів початкових класів на уроках природознавства]
|
Скоромна М.В.
|
[Компонентна структура культури почуттів майбутнього вчителя]
|
Топор Г.В., Бубела О.В.
|
[Значення міжнародного досвіду в організації екологічної освіти]
|
Турбовской Я.С.
|
[Дилемма Ушинского]
|
Ткачук А. А., Ушнурцева Н.Н.
|
[Развитие профессиональной компетентности будущего учителя сред-ствами педагогической практики]
|
Трифонова О. С.
|
[Вплив розвивального мовленнєвого середовища на формування мовленнєвої особи-стості старшого дошкільника]
|
Бабий Е.Н.
|
[Обогащение словарного запаса студентов – важный этап формирования коммуникативных компетенций будущего преподавателя]
|
Базелюк Н.Л.
|
[Комп'ютерна графіка як ефективний метод розробки майбутніми дизайнерами ескізів і моделей одягу]
|
Ізмайлова О.А.
|
[Формування німецькомовної дискурсивної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами автентичного тексту]
|
КовальВадим
|
[Вікові особливості фізичного виховання дітей старшого шкільного віку в процесі формування здорового способу життя]
|
Кузнецова Н. В.
|
[Дослідно-експериментальне навчання англійського діалогічного мовлення обдаро-ваних учнів старшої школи]
|
Курлат А. М., Нестеренко О.П.
|
[Шляхи розробки моделі навчального процесу в системі підвищення кваліфікації вчителів: модульно-компетентнісний підхід]
|
Матюха Г. В., Ступак М.В.
|
[Навчання техніки читання англійською мовою] {Teaching reading technics in English} 162
|
Посторонко А. І.
|
[Формування у студентів професійних умінь і навичок при вивченні фахових дисциплін]
|
Романюк О. С.
|
[Процес оволодіння англомовним розмовним мовленням з урахуванням його лексичних особливостей]
|
Савлучинська Л.Г., Філь І.В.
|
[Формування пізнавальних інтересів молодших школярів]
|