// Наука і освіта. – 2024. – №1. – 32-39.
Леся Серман,
кандидатка педагогічних наук,
доцентка кафедри іноземних мов
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника,
вул. Шевченка 57, м. Івано-Франківськ, Україна
ВСП «Івано-Франківський фаховий коледж фізичного виховання
Національного університету фізичного виховання і спорту України»
вул. Гетьмана Мазепи 142-а, м. Івано-Франківськ, Україна
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-7840-701X
Інна Сулейманова,
викладачка циклової комісії іноземних мов
ВСП «Івано-Франківський фаховий коледж фізичного виховання
Національного університету фізичного виховання і спорту України»
вул. Гетьмана Мазепи 142-а, м. Івано-Франківськ, Україна
ORCID ID: https://orcid.org/0009-0001-4661-7562
Олександра Медейчук,
старша викладачка кафедри філології та перекладу
ЗВО “Університет Короля Данила”,
вул. Євгена Коновальця 35, м .Івано-Франківськ, Україна
ORCID ID: https://orcid.org/0009-0003-2228-54300
Тарас Серман,
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри фізичного виховання
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника,
вул. Шевченка 57, м. Івано-Франківськ, Україна
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-7836-3085
ІНТЕГРАЦІЯ ЧАТ-БОТУ GPT В ПРОЦЕС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
АНОТАЦІЯ:
У статті розглянуто інтеграцію чат-боту GPT в процес вивчення англійської мови. Проаналізовано особливості використання чат-боту GPT: переваги, недоліки та необхідність збалансованого підходу. Обумовлено необхідність уважного аналізу перед впровадженням чат-боту GPT у навчальних закладах та постійного навчання для забезпечення його ефективного використання. Окреслено основні переваги чат-боту для освіти. GPT чат, платформа для групових текстових повідомлень, може покращити мотивацію та залученість студентів завдяки співпраці та спілкуванню в режимі реального часу. Він також допомагає розвивати навички цифрової комунікації. GPT чат може покращити вивчення англійської мови, удосконалюючи навички, зменшуючи мовні бар’єри та забезпечуючи персоналізований навчальний процес. Він також може зробити навчання цікавим та економічно ефективним. GPT чат підтримує різноманітні стилі навчання та відстежує прогрес студентів. Гнучкість і універсальність чату дозволяють користуватися ним з різних пристроїв, що робить його ідеальним для дистанційного навчання. Розглянуто негативний аспект чату GPT, який генерує унікальні тексти і допомагає в дослідженнях, але може зменшувати соціальну взаємодію, викликати технічні проблеми, призводити до непорозумінь, не мати структури, пропонувати обмежену підтримку і практичний досвід, перевантажувати цифрові пристрої, погіршувати навчальну атмосферу, створювати технологічну залежність і обмежувати час зворотного зв’язку. Проведені дослідження привели до висновку, що кожна платформа має свої переваги та недоліки, і для оптимального навчання важливо чітко визначити завдання. Процес навчання повинен надавати пріоритет освітньому аспекту, навчаючи студентів, що штучний інтелект вимагає безперервного навчання, щоб залишатися конкурентоспроможним. Чат GPT може полегшити співпрацю між викладачами та студентами, підкреслюючи важливість штучного інтелекту в освіті.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
чат GPT, інструмент спілкування, Open AI, цифрова комунікація, навчальна атмосфера.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА: