Естелла Чижик, Олександр Чижик, Брайан Берджес, Мелін Танмаджо, Деррік Сенг, Мірна Ернандес. Відео-тренінг для забезпечення професійного розвитку вчителів початкових класів.
// Наука і освіта. – 2019. – №4. – 5-15.
Естелла Чижик,
професор педагогічної освіти,
Олександр Чижик,
професор педагогічної освіти,
Брайан Берджес,
cтудент кафедри психології,
Мелін Танмаджо,
бакалавр з психології,
Деррік Сенг,
cтудент кафедри психології,
Мірна Ернандес,
бакалавр з психології,
Державний університет Сан-Дієго,
вул. Кемпаніл Драйв, 5500, Сан-Дієго, Каліфорнія, США
ВІДЕО-ТРЕНІНГ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО
РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
АНОТАЦІЯ:
Програми педагогічної освіти прагнуть удосконалити свою клінічну практику для майбутніх вчителів. Відео-тренінг дозволяє університетським фахівцям можливість надавати конструктивний зворотний зв’язок майбутнім вчителям. Більшість досліджень відео-тренінгу зосереджуються на тому, як програма допомагає майбутнім вчителям помітити аспекти їхнього навчання. Мало досліджень присвячено типам університетських зворотних зв’язків, які забезпечують своїх майбутніх вчителів. Ця робота досліджує як здійснюється університетський зворотний зв’язок і яким чином він змінює курс програми та його вплив на підсумкову оцінку на основі ефективності. На основі зворотного зв’язку 16 університетських фахівців для 124 майбутніх вчителів початкових класів, встановлено, що університетські зворотні зв’язки мають тенденцію бути більш позитивістськими, ніж конструктивними. Навички вибору, на яких фахівці зосереджувались, модулювались у часі та асоціюються з роботою майбутніх вчителів на підсумковій оцінці ефективності. Висновки цього дослідження свідчать про те, що університетські фахівці можуть за допомогою відео-тренінгу суттєво впливати на навчальну продуктивність майбутніх вчителів.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
педагогічна освіта, майбутні вчителі, університетські фахівці, навчання на основі відео, зворотний зв’язок, оцінка на основі ефективності.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Koerner, M., Rust, F., & Baumgartner, F. (2002). Exploring roles in student teaching placements. Teacher Education Quarterly, 29 (2), 35–58 [in English].
2. Authors. (2017). [Title omitted for blind review]. Teacher Education Quarterly [in English].
3. Authors. (2018). [Title omitted for blind review]. J Technology and Teacher Education [in English].
4. Tan, A. L., & Towndrow, P. A. (2009). Catalyzing student–teacher interactions and teacher learning in science practical formative assessment with digital video technology. Teaching and Teacher Education, 25(1), 61- 67 [in English].
5. Hamilton, E. R. (2012). Video as a metaphorical eye: Images of positionality, pedagogy, and practice. College Teaching, 60(1), 10-16 [in English].
6. van Es, E. A., & Sherin, M. G. (2008). Mathematics teachers’ “learning to notice” in the context of a video club. Teaching and Teacher Education, 24(2), 244-276 [in English].
7. Marsh, B., & Mitchell, N. (2014). The role of video in teacher professional development. Teacher Development, 18(3), 403-417 [in English].
8. Sun, J., & Van Es, E. A. (2015). An Exploratory Study of the Influence That Analyzing Teaching Has on Preservice Teachers' Classroom Practice. J of Teacher Education, 66(3), 201-214 [in English].
9. Voerman, L., Meijer, P. C., Korthagen, F. A., Simon, R. J. (2012). Types and frequencies of feedback interventions in classroom interaction in secondary education. Teaching and Teacher Education, 28(8) [in English].
10. Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The power of feedback. Rev of Educ. Research, 77(1), 81-112 [in English].
11. Shute, V. J. (2008). Focus on formative feedback. Rev of Educ. Research, 78(1), 153-189 [in English].
12. Goodwin, C. (1994). Professional vision. American Anthropologist, 96(3), 606-633 [in English].
13. Mason, J. (2002). Researching Your Own Practice: The Discipline of Noticing. Psychology Press [in English].
14. Lefstein & Snell. (2011). Professional vision and the politics of teacher learning. Teaching and Teacher Education, 27(3), 505-514 [in English].
15. Stürmer, K., Könings, K., & Seidel, T. (2013). Declarative knowledge and professional vision in teacher education: Effect of courses in teaching and learning. British J of Educational Psychology,83(3), 467-483 [in English].
16. Wu, C. C., & Lee, G. C. (2004). Use of computermediated communication in a teaching practicum course. International Journal of Science and Mathematics Education, 2(4), 511-528 [in English].
17. Kennedy, A. S., & Lees, A. T. (2016). Preparing undergraduate pre-service teachers through direct and video-based performance feedback and tiered supports in early Head Start. Early Childhood Education Journal, 44(4), 369-379 [in English].
18. Gregory, A., Ruzek, E., Hafen, C. A., Mikami, A. Y., Allen, J. P., & Pianta, R. C. (2017). My teaching partner-secondary: A video-based coaching model. Theory Into Practice, 56(1), 38-45 [in English].
19. Kolman, J. S. (2018). Clinical supervision in teacher preparation exploring the practices of universityaffiliated supervisors. Action in Teacher Education, 40(3) [in English].
20. Ritter, J. K., Powell, D., Hawley, T. S., & Blasik, J. (2011). Reifying the ontology of individualism at the expense of democracy: An examination of university supervisors’ written feedback to student teachers. Teacher Education Quarterly, 38(1) [in English].
21. Schwartz, C., Walkowiak, T. A, Polin, L., Richardson, K., & Polly, D. (2018). The nature of feedback given to elementary student teachers from university supervisors after observations of mathematics lessons. Mathematics Teacher Education and Development, 20(1), 62- 85 [in English].
22. Cummins, L. (2004). The pot of gold at the end of the rainbow: Mentoring in early childhood education. Childhood Education, 80(5), 254 [in English].
23. Nolan, A., Morrissey, A. M., & Dumenden, I. (2013). Expectations of mentoring in a time of change: Views of new and professionally isolated early childhood teachers in Victoria, Australia. Early Years, 33(2), 161- 171 [in English].
25. Pearson, P. D., & Gallagher, M. C. (1983). The instruction of reading comprehension. Contemporary Educational Psychology, 8(3), 317-344 [in English].
26. Webb, S., Massey, D., Goggans, M., & Flajole, K. (2019). Thirty‐five years of the gradual release of responsibility: Scaffolding toward complex and responsive teaching. Reading Teacher,73(1), 75-83 [in English].
27. Okraski, C. V., & Kissau, S. P. (2018). Impact of content-specific seminars on candidate edTPA preparation and performance. Foreign Language Annals, 51(3), 685- 705 [in English].
28. Donovan, M. K., & Cannon, S. O. (2018). The university supervisor, edTPA, and the new making of the teacher. Education Policy Analysis Archives 26(28), 1-26 [in English].
29. Choppin, J., & Meuwissen, K. (2017). Threats to validity in the edTPA video component. Action in Teacher Education, 39(1), 39-53 [in English].