// Наука і освіта. – 2016. – №10. – 29-34.
Олександра Володимирівна Попова,
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики,
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Старопортофранківська, 34, м. Одеса, Україна
МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТ «ІНСТИТУТ КОНФУЦІЯ» ЯК ОСВІТНЬО- ВИХОВНА ДЕТЕРМІНАНТА КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ
АНОТАЦІЯ:
У статті досліджено проблему змісту позааудиторної роботи в системі професійно-мовленнєвої підго- товки майбутніх перекладачів китайської мови в закладах вищої освіти. У роботі проаналізовано сутність освітньо-виховної компоненти в контексті реалізації Міжнародного проекту «Інститут Конфуція»; наведе- но приклади освітньо-культурних заходів, що уможливлюють продуктивність формування професійної ком- петентності майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської освіти України.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
професійно-мовленнєва підготовка, перекладачі китайської мови, позааудиторна робо- та, Інститут Конфуція, професійна компетентність, освітньо-культурні заходи, університетська освіта.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Князян М. О. Самостійно-дослідницька діяль- ність майбутнього педагога: структура, функції, засо- би активізації : Навчальний посібник. – Ізмаїл : Сміл, 2006. – 136 с.
2. Коночкіна О. І. Формування професійної ком- петентності майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін у процесі самостійної роботи : автореф. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. І. Коночкіна. – Луганськ, 2014. – 20 с.
3. Маліхін О. В. Організація самостійної діяльно- сті студентів вищих педагогічних навчальних закла- дів: теоретико-методологічний аспект : монографія / О. В. Малихін. − Кривий Ріг : Вид. дім, 2009. − 307 с