// Наука і освіта. – 2016. – №10. – 157-161.
Чен Люсін,
аспірант кафедри музичного мистецтва і хореографії,
Південоукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського,
вул. Фонтанська дорога, 4, м. Одеса, Україна
ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
АНОТАЦІЯ:
У статті актуалізовано проблему творчого розвитку студентів у класі постановки голосу на основі творчого потенціалу вокального мистецтва. Вказано на два аспекти вокальної підготовки: технологічний та художньо-образний, серед яких перевага у самостійній та викладацькій діяльності досі знаходиться на боці технології володіння вокальним голосом. Обґрунтовано функції вокального мистецтва, що зумовлюють його творчий потенціал: культурологічна, ментальна, творчо-розвивальна (індивідуально-особистісна). Зроблено акцент на педагогічному ресурсі вокальної лірики у реалізації функціонально смислових векторів вокальної підготовки майбутніх учителів музики.
КЛЮЧОВІ СЛОВА:
вокальна підготовка, вокальне мистецтво, творчий потенціал вокальної підготовки, май- бутні вчителі музики.
ПОВНИЙ ТЕКСТ СТАТТІ:
ЛІТЕРАТУРА:
1. Zyazyun, I. (1998). Kultura v kontekste politiki i obrazovaniya [Culture in the context of politics and education]. Iskusstvo i obrazovanie – Arts and education, 2, 2-9 [in Russian].
2. Ohonezova-Hryhorenko, O. V. (2009). Formuvannia profesiinoho mentalitetu maibutnikh vokalistiv u protsesi fakhovoi pidhotovky [Forming professional mentality of future singers in the process of professional training]. Extended abstract of candidate’s thesis. Odesa : B. v. [in Ukrainian].
3. Sidorova, M. B. (2005). Formirovanie professyonalnoy kultury vokalista v protsesse podgotovki v vuze kultury i iskusstva [Forming professional culture of a singer in the process of studying at a university of culture and arts]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow [in Russian].
4. Filippov, A. V. (2005). Pedagogicheskaya sistema formirovaniya gotovnosti studentov k vokalnopedagogicheskoy deyatelnosti [Educational system of preparing students for vocal and pedagogical activities]. Extended abstract of candidate’s thesis. Moscow [in Russian].
5. Chernichenko, V. I. (2002). Pedagogika vysshey shkoly: Kurs lektsyy po razdelu «Didaktika» [Pedagogy of higher school: lectures in Didactics]. Moscow: MHUKY [in Russian].
6. Chzhan, Yanfen (2010). Khudozhno-vykonavska pidhotovka vokalista yak problema muzychnoi pedahohiky Kytaiu [Artistic and performing training of a singer as an issue of music education in China]. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka – Bulletin of Taras Shevchenko national university, 6 (193), 174-180. Luhansk [in Ukrainian].